Maar als een Fransman naar Nederland komt gaat hij toch ook geen Nederlands praten? Dat is precies hetzelfde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Prego het volgende:
[..]
Frans is de voertaal in Frankrijk, dat is toch algemeen bekend? Komt de Nederlander weer aan met z'n Engels omdat ie geen Frans spreekt. Dan ben je dus wel arrogant, zeker na 3 jaar Frans op de middelbare.
Dan blijven ze ook gewoon Frans brabbelen, totdat je wegloopt of ze op hun muil slaat. Wat een volk ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Maar als een Fransman naar Nederland komt gaat hij toch ook geen Nederlands praten? Dat is precies hetzelfde.
Dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Gewas het volgende:
Maar er wel elk jaar op vakantie gaan.![]()
Frankrijk is sowieso 1 van de mooiste landen ter wereld.
Heb je zand in je vagina of??quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wie erover zwijgt stemt toe. Wat doe je hier nog? Met zo'n IU ben je wellicht:
1) Homo
mongooltjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jou. Voel je je aangesproken?
Homo gespot.
Syndroom van Down heet dat. Nee, maar wel een homo gespot.quote:
Frankrijk is een kutland met rare w.c's en een bevolking van laffe surrender-monkeys die een hekel aan Nederlanders hebben terwijl ze zelf de grootste viezeriken zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Gewas het volgende:
Maar er wel elk jaar op vakantie gaan.![]()
Frankrijk is sowieso 1 van de mooiste landen ter wereld.
En ze praten nog frans ook. Dat is eigenlijk de hoofdklacht. Ekte homotaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Frankrijk is een kutland met rare w.c's en een bevolking van laffe surrender-monkeys die een hekel aan Nederlanders hebben terwijl ze zelf de grootste viezeriken zijn.
Ze hebben hadden wel goede humor, dat wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
En ze praten nog frans ook. Dat is eigenlijk de hoofdklacht. Ekte homotaal.
Ik was ooit m'n Shell-pasje kwijt. Een spannende aflevering was dat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ze hebben hadden wel goede humor, dat wel.
[ afbeelding ]
ik zou de huisarts een bellen voor je psychose..quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Syndroom van Down heet dat. Nee, maar wel een homo gespot.
Beetje Zappa danmaar.
Takkeherrie.
Afgezet al. Wat een herrie man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik zou de huisarts een bellen voor je psychose..
gr.gr.
bel de huisarts maar evenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Afgezet al. Wat een herrie man.
Huisarts vind ik wat ver gaan. Straks op m'n kloten krijgen van iemand.
Niels, doe toch 'ns relax.
Verliefdheid heeft soms zin. Ze wordt heel boos straks, zelf ook gestressed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |