Franse frieten!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er zijn nog zat plekken in Frankrijk waar je echt heerlijk kan eten, maar inderdaad, de reputatie van de Franse keuken is wel een beetje vergaan..
Misschien is de hele Franse keuken wel nooit zo fantastisch geweest? Ik denk dat we gewoon wat verder zijn gaan kijken dan onze neus lang is. Mijn moeder kreeg vroeger nooit Thais of Indonesisch voorgeschoteld van mijn oma hoor. Tegenwoordig is dat soort eten normaal in Nederland. De Franse keuken is qua gebruikte kruiden en smaken natuurlijk niet heel spannend voor een Nederlander.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er zijn nog zat plekken in Frankrijk waar je echt heerlijk kan eten, maar inderdaad, de reputatie van de Franse keuken is wel een beetje vergaan..
Dat is een hele op zichzelf staande klacht. Ik kende ook van die mensen die een hekel aan Turken hadden "maar in Turkije zijn ze veel normaler dan in NL"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:21 schreef niels0 het volgende:
Dan is het wel een terechte klacht, echter:
PVVers die op vakantie gaan in Turkije vind ik erger. En niet een beetje.
Voel je je beledigd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tyf maar op met dat gehollander..![]()
Ja, dat is een redelijke belediging. Niet dat ik een hekel heb aan Hollanders. Maar als je een Nieuw-Zeelander een Aussie noemt dan zijn ze daar ook niet blij mee. Ik ben geen Hollander, dus om dan elke Nederlander in dat begrip te vatten dan beledig je indirect andere Nederlanders.quote:
Euh dat is nou niet echt een goede vergelijking. Holland is een klein gedeelte van Nederland maar Nieuw-Zeeland is geen gedeelte van Australië.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, dat is een redelijke belediging. Niet dat ik een hekel heb aan Hollanders. Maar als je een Nieuw-Zeelander een Aussie noemt dan zijn ze daar ook niet blij mee. Ik ben geen Hollander, dus om dan elke Nederlander in dat begrip te vatten dan beledig je indirect andere Nederlanders.
Turken blijven stinken. Lijflucht. Wie nog meer stinken zijn homo's. Die wassen zich niet nadat ze stront hebben gegeten schijnt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat is een hele op zichzelf staande klacht. Ik kende ook van die mensen die een hekel aan Turken hadden "maar in Turkije zijn ze veel normaler dan in NL"
Klopt maar de Aussies en de Kiwi's worden wel ooit eens door elkaar gehaald. (en geloof me dat pikken ze niet)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:33 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Euh dat is nou niet echt een goede vergelijking. Holland is een klein gedeelte van Nederland maar Nieuw-Zeeland is geen gedeelte van Australië.
Zo worden ook Jappen en Sjienezen wel eens door elkaar gehaald. Daarbij heb ik nog nooit iemand Dakota horen zeggen ipv de VS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Klopt maar de Aussies en de Kiwi's worden wel ooit eens door elkaar gehaald. (en geloof me dat pikken ze niet)
Je zou dezelfde vergelijking kunnen maken met Dakota voor de VS. Maar Noord- en Zuid-Dakota hebben niet bepaald hetzelfde prestige als Noord- en Zuid-Holland in beide respectievelijke landen.
Klopt, daarom zeg ik ook dat ze niet hetzelfde prestige hadden..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:41 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Zo worden ook Jappen en Sjienezen wel eens door elkaar gehaald. Daarbij heb ik nog nooit iemand Dakota horen zeggen ipv de VS.
Thanks voor je bericht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben 2x in Frankrijk geweest
1x Marseille en 1x Parijs
Marseille was kut, vies vuil tering volk.
Parijs was wel oké
Oké groetjes
thanks voor je berichtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:51 schreef Gewas het volgende:
Bij de Eiffeltoren stonden tientallen negers sieraden te verkopen en toen de politie er aankwam renden ze allemaal weg hehe. Ik ben bij de Eiffeltoren niet op de top geweest want ik heb hoogtevrees. Vond het halverwege wel genoeg.
Sacre ceur is dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:58 schreef Gewas het volgende:
Voor deze kerk heb ik nog sigaretje gerookt.
[ afbeelding ]
Want binnen zaten alleen maar debielen te bidden. Wel prachtig uitzicht was het bij zonsondergang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |