Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Joezi het volgende:
Yvonne vroeg me om deze poll te plaatsen. De uitslag is bindend.
Wegens het wegvallen van onze grote geliefde Gert is het UTO forum op zoek naar een nieuwe mod. De FA's hebben een voorselectie gemaakt van 8 gegadigden en zijn benieuwd naar jullie mening.
Poll: Wie wil jij als nieuwe Mod?
• Baconbus
• Jian
• Mootie
• BoonDockSaint
• Poezeligkreng
• Joezi
• Chocofan
• Vuurvliegje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hee beledig mijn cavia eens niet zo , jij bruutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.
Tis bRuud, maar je hebt gelijk, excuusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee beledig mijn cavia eens niet zo , jij bruut
Roffertje lol dat uitgerekend jij er intraptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.
Yv rides solo.Ya bish.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
De verloren zoon, Inodder, was er vannacht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Roffertje lol dat uitgerekend jij er intraptHelemaal navraag gedaan
Nee, jij zou er nog geen moeite mee hebben als je lul op je voorhoofd zag vastgeplakt ........quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou trouwensw geen problemen hebben met Choco, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij zou er nog geen moeite mee hebben als je lul op je voorhoofd zag vastgeplakt ........
Zag m ff ja, waar wassie nou??quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De verloren zoon, Inodder, was er vannacht.
In Texel geloof ik.quote:
Ja, als mensen dat soort dingen zeggen, dan verdienen ze gewoon een eerlijke opinie!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je plaatst dingen vaak in het juiste perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |