zoals beschreven is warmgarant een bedrijf. Ketelmerken worden hier niet omschrevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:07 schreef OOST het volgende:
Nooit van gehoord. Waarom geen Vaillant ofzo? Ik zou zelf zo'n gok nooit nemen voor een apparaat waarvan je een lange levensduur verwacht.
Alsnog zie ik op de site geen merken die ik ken. Ik zou eerst een merk kiezen en dan pas een bedrijf zoeken dat die ketel verkoopt. TS lijkt het andersom te doen en alleen naar de prijs te kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:24 schreef awiebo het volgende:
[..]
zoals beschreven is warmgarant een bedrijf. Ketelmerken worden hier niet omschreven
Intergas is anders al jarenlang een normaal, goed en bekend merk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:34 schreef OOST het volgende:
[..]
Alsnog zie ik op de site geen merken die ik ken.
Of ze de grootste zijn weet ik niet, ik weet wel dat het goede ketels zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:04 schreef Knoops het volgende:
Ze leveren alleen Intergas ketels inderdaad. Volgens mij het grootste Nederlandse merk op de CV-markt.
Leg eens uit, als je wil?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:33 schreef Juup© het volgende:
IntergrafMaar goed, dat is mijn persoonlijke werkervaring met dat B merk.
Dat kan. Vaak haal ik mijn handen open aan de scherpe metalen delen, het is allemaal niet zo lekker doordacht in elkaar gezet vind ik. Qua kwaliteit vind ik het net allemaal even wat minder, doet mij een beetje aan de oude Saunier Duval toestellen van vroeger denken.quote:
Ik denk dat je doelt op de oude toestellen. De nieuwe serie, HRE zitten echt geen scherpe randen aan. Ik ben servicetechnicus en werk dagelijks met allerlei ketels, waaronder intergas. Heb mijn handen nog nooit beschadigd. Ieder merk heeft zijn voor en tegens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan. Vaak haal ik mijn handen open aan de scherpe metalen delen, het is allemaal niet zo lekker doordacht in elkaar gezet vind ik. Qua kwaliteit vind ik het net allemaal even wat minder, doet mij een beetje aan de oude Saunier Duval toestellen van vroeger denken.
Ik ben ook servicetechnicus (en nog wat anders maar dat is nu niet aan de orde), het zal wel zijn dat de toestellen die ik onder handen heb gehad gewoon niet lekker afgewerkt waren danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op de oude toestellen. De nieuwe serie, HRE zitten echt geen scherpe randen aan. Ik ben servicetechnicus en werk dagelijks met allerlei ketels, waaronder intergas. Heb mijn handen nog nooit beschadigd. Ieder merk heeft zijn voor en tegens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |