Zou kunnen maar ik heb geen makkelijke klusjes meer en ik heb geen zin om aan het grote werk te beginnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:12 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Misschien moet je gaan werken.
Luie donder wat je bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik heb geen makkelijke klusjes meer en ik heb geen zin om aan het grote werk te beginnen
Nog 45 minutenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Luie donder wat je bent.
Ik zou als ik jou was nu weglopen zodat je baas weet dat je te weinig werk hebt.quote:
Ik geef nooit feedback over wat ik gedaan heb. Beetje achterover leunen en wat ik moet doen snel afmaken of uitstellen. topkekquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:17 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nu weglopen zodat je baas weet dat je te weinig werk hebt.
En het is vrijwilligerswerk ofwat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik geef nooit feedback over wat ik gedaan heb. Beetje achterover leunen en wat ik moet doen snel afmaken of uitstellen. topkek
Nee gewoon kantoorbaan. Maar ik doe deels ICT werk en dan kom het er op neer dat ik altijd een excuus heb: "Ik heb aan de code gewerkt"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:20 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
En het is vrijwilligerswerk ofwat?
Lekkere baas heb jij, zouden veel mensen jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee gewoon kantoorbaan. Maar ik doe deels ICT werk en dan kom het er op neer dat ik altijd een excuus heb: "Ik heb aan de code gewerkt"
Tja hij kan me moeilijk tegenspreken. Hij snapt niet veel van computers.De reden dat ik makkelijk achterover kan leunen is dat ik alles heb geautomatiseerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:22 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Lekkere baas heb jij, zouden veel mensen jaloers op zijn.
Wat een baas, die baas van jou: niks weten en anderen het vuile werk op laten knappen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja hij kan me moeilijk tegenspreken. Hij snapt niet veel van computers.De reden dat ik makkelijk achterover kan leunen is dat ik alles heb geautomatiseerd.
Het enige vervelende is dus dat ik me soms echt dood verveel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:25 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wat een baas, die baas van jou: niks weten en anderen het vuile werk op laten knappen.
Doodvervelen en geld verdienen is geen slechte combinatie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het enige vervelende is dus dat ik me soms echt dood verveel.
Het is minder leuk dan je denkt. Laatste half uur gaat echt een hel wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Doodvervelen en geld verdienen is geen slechte combinatie.
Hmm, sinds wij begonnen met posten zijn er wel wat minuten verstreken. Het komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is minder leuk dan je denkt. Laatste half uur gaat echt een hel worden
Nog 20 minuutjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hmm, sinds wij begonnen met posten zijn er wel wat minuten verstreken. Het komt allemaal goed.
Komt goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
!!!!!!!!
Kom je er een drinken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |