Nou nee, van wat ik er van weet heeft dat lesbische stel op Facebook iets heeft gezet van ''weer Turken'' zonder er rekening mee te houden dat die tegenwoordig ook Nederlands kunnen lezen en op internet zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
DIE ALLOCHTONEN KUNNEN HET WEER NIET HEBBEN DAT ER TWEE VROUWEN SAMENWONEN?
Exact dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Ik zou een "pittige" klacht terugsturen. Wat een aannames in die brief.... Ze moet zich kapot schamen.
Oh en de vermelding uiteraard dat je na ontvangst van de brief geen zin meer hebt in enige medewerking op wat voor 'n manier dan ook.
Tevens dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:23 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht dit is belachelijk.
Dat word dan dus de gemeente.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Ik zou een "pittige" klacht terugsturen. Wat een aannames in die brief.... Ze moet zich kapot schamen.
Oh en de vermelding uiteraard dat je na ontvangst van de brief geen zin meer hebt in enige medewerking op wat voor 'n manier dan ook.
Het is zaterdag dus de winkels zijn open. Haal even een nieuw toetsenbord, de jouwe is kapot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef Karig_Hutje het volgende:
DIE ALLOCHTONEN KUNNEN HET WEER NIET HEBBEN DAT ER TWEE VROUWEN SAMENWONEN?
Goeie grap man je moet in het theater gaan staan als lolbroek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:31 schreef ADQ het volgende:
[..]
Het is zaterdag dus de winkels zijn open. Haal even een nieuw toetsenbord, de jouwe is kapot.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:15 schreef Werkman het volgende:
Hoe eindeloos averechts werkt die logica van die geitenwollen sokkentypes vrouwen wel niet???
Ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
Dit dus ja. Dergelijke aannames doen, zonder ook maar enige kennis te hebben van de werkelijke situatie. Al helemaal aangezien je dus niets met die lui te schaften hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:20 schreef nikky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |