Dit topic heeft dat niet als klacht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:20 schreef wise het volgende:
is inderdaad klachtwaardig ja.
Je verjaardag opdringen aan andere die er geen neuk om geven.
Oké maar niemand had het gezien anders toch? Wat doe jij in zo'n geval?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef vinnieboy het volgende:
Eigen verjaardags topic maken ___________________
Geen eigen topic maken iedergevalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Oké maar niemand had het gezien anders toch? Wat doe jij in zo'n geval?
Vanzelfsprekende shit dit, maar kennelijk niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef vinnieboy het volgende:
Eigen verjaardags topic maken ___________________
Dit is het internet man. Niemand doet zich als zijn werkelijk zelf voor. Als je dat niet wist, ben je DOM.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:22 schreef MPC60 het volgende:
Shit jij bent net zo oud als ik ben?je komt over als een 12 jarige.
Dan zit je niet lang genoeg op het forum en ben je geen echte Fokker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:23 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Geen eigen topic maken iedergeval. Kan mij het schelen of men mij feliciteerd of niet.
je krenkt mij diepquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan zit je niet lang genoeg op het forum en ben je geen echte Fokker.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:20 schreef wise het volgende:
is inderdaad klachtwaardig ja.
Je verjaardag opdringen aan andere die er geen neuk om geven.
Hier de moeder van vinnieboy: wil jij ophouden met pesten kleuterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:28 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Hier de moeder van vinnieboy: wil jij ophouden met pesten kleuterJij begon deugniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik.ook, 35 jaar lang. Op een gegeven moment in het leven gooi je het roer om.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:33 schreef 75020 het volgende:
Ik probeer mijn verjaardagen juist altijd te verhullen. Dat gezeik aan mijn harses........
Dat vanaf nu fysiek alles alleen maar slechter wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het ligt er ergens in, weet ik alleen nog niet precies wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |