Jij hebt ook lekker gedroomdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:21 schreef Ixnay het volgende:
Net ook weer een, geen 10 maar minstens een 7 en smaakte lekker van beneden dus vind het goed allemaal, nu slaapt ze op de bank bij een vriend van mij waar ik haar zojuist geneukt heb.
Welterusten. xxxx
Om 01:19 nog geFOK!t, dus wanneer vond dit alles plaats precies?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef katindeboom het volgende:
ts is boer, opdat wij niet vergeten.
Pm foto maar naar mij miss kan ik ze neuken als jij kapot bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee ben nog wakker. Ze ligt hier naast me op bankm pm me voor foto.
10 euro per uur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 06:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
De 10 staat zeker voor 10 tonners.
:S ik moest mijn bed als tiener altijd al zelf verschonen. Tfoe wat had jij voor moederquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hormoontjes tierden weer welig vannacht zie ik.en die arme moeders maar lakens verschonen op die muffe zolderkamertjes.
Kwestie van je moeder goed opvoeden natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 07:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
:S ik moest mijn bed als tiener altijd al zelf verschonen. Tfoe wat had jij voor moeder
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |