Hoaxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef jantjevertonghen het volgende:
en regelmatig met maten chilllen.
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
En dan open je dit topic. Nou dat lost de problemen op!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zo
Ga wat eraan doen ipv te zwelgen in zelfmedelijden en moedeloosheidquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zo
stop eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef Tinos85 het volgende:
Je doet te weinig met je talenten?
Gast je hebt geeneens talenten.
fok bestaat bij de gratie van nolifers (behalve de user katindeboom).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nav. je sig: En symbool van een systeem dat mensen doodt! Toppertjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ben je een wijf ofzo? flikkeruser
Als ik zo lees hoe jij zo tekeer gaat tegen mensen begrijp ik wel waarom jij topics moet openenquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:14 schreef Spongeboss het volgende:
Je talenten? Als je enkel kan huilen. Bah ik hekel mensen die Miet kunnen genieten van vrije tijd.
Leer begrijpend te lezen hij is zijn talenten niet aan het gebruiken. Hij stinkt al Een paar minuten in bed doet anderhalve maand niets dus kut topics maken beschouwd hij niet als talent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kuttopics openen een talent vinden
Jij reageert op elk topic van mij, knuppelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:53 schreef Etsu het volgende:
Flikker eens op met je gezanik hierover, vieze zuigtroll.
Sponge waarom opeens haat tegen mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Leer begrijpend te lezen hij is zijn talenten niet aan het gebruiken. Hij stinkt al Een paar minuten in bed doet anderhalve maand niets dus kut topics maken beschouwd hij niet als talent.
Ik neem het voor je op juist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Sponge waarom opeens haat tegen mij?
Hier neem je het anders niet voor mij op hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:14 schreef Spongeboss het volgende:
Je talenten? Als je enkel kan huilen. Bah ik hekel mensen die Miet kunnen genieten van vrije tijd.
Hou jij ook maar eens op met zuigen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:53 schreef Etsu het volgende:
Flikker eens op met je gezanik hierover, vieze zuigtroll.
Jup, gefeliciteerd Etsu het is je gelukt. In elk topic van mij dit plaatsen :''quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hou jij ook maar eens op met zuigen..
Het is wat teveel, en ik zweer op alles dat ik geen troll (meer) ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / 22 jaar nog niet geneukt
KLB / Vakantie en zelfevaluatie
KLB / Enorme druk op jezelf leggen
KLB / Mensen die twee studies doen
KLB / Mensen die na hun 20e nog een diploma haleb
KLB / Fok! niet meer durven verlaten
KLB / Bizarre 22 jaar stress
KLB / Spijt van geen studentenvereniging
KLB / Niet je doelen halen en dat niet kunnen relativeren
KLB / Maatschappelijke druk
Ik hink op twee gedachten, namelijk of een troll of je hebt serieuze issues. Op dit moment neig ik eigenlijk beetje naar het eerste. Dus wil ik je adviseren om te uitloggen en naar viva-forum te gaan.
Guus zegt dat jouw talent vast kut topics openen is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hier neem je het anders niet voor mij op hoor.
Sorry dan heb ik verkeerd gelezen. Als ik het zelf teruglees maak ik wel degelijk kuttopics.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus zegt dat jouw talent vast kut topics openen is.
Ik zeg dat hij niet begrijpend lees je klacht gaat er juist over dat je je talenten niet gebruiken en niet inzet. En dat je 1.5 maanden niets nuttigs hebt gedaan. Dus ik zeg Guus je hebt verkeerd gelezen kuttopics maken beschouwd hij niet als een talent, Guus nam het begrip kut topics in de mond trouwens niet mijn woorden. Dus ik heb je enkel beledigd als je deze topics maken als een talent van jou ziet. Als dat zo is mijn excuses maar ik dacht dat dat niet het geval was want Jantjevertonghen maakt geen kut topics naar mijn mening.
Jouw topics worden gewoon nog niet begrepen, dat krijg je mensen met een hoog IQ en van hoge genialiteit worden vaak als raar gezien of niet begrepen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Sorry dan heb ik verkeerd gelezen. Als ik het zelf teruglees maak ik wel degelijk kuttopics.
Spongeboss held
Mwa ik loop te zeiken over stress. Mensen begrijpen jou nog niet door je hoge IQ, maar in werkelijkheid ben jij een voorloper in deze tijd. Jij weet waar het werkelijk om gaat in het leven en dat zaken als geldquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jouw topics worden gewoon nog niet begrepen, dat krijg je mensen met een hoog IQ en van hoge genialiteit worden vaak als raar gezien of niet begrepen.
Jantjevertonghen weet je wat het is, talenten kun je hebben. Maar stel jij bent een hele goeie botenbouwer in de antieke tijd, dan ben je erg belangrijk. Ben je nu een hele goeie botenbouwer? Wat maakt het nu nog uit als jij hem niet bouwt doet een ander het, net zo goed met machines en berekeningen en grote ploegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mwa ik loop te zeiken over stress. Mensen begrijpen jou nog niet door je hoge IQ, maar in werkelijkheid ben jij een voorloper in deze tijd. Jij weet waar het werkelijk om gaat in het leven en dat zaken als geld
maar domme afleidingen zijn
Precies, bovendien vergelijkt iedereen zich maar met elkaar. Men voelt zich pas rijk als ze meer hebben dan hun vrienden,buren en kennissen. Terwijl je in principe al rijk bent als je voedsel en water hebt. Het gaat om andere dingen in het leven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jantjevertonghen weet je wat het is, talenten kun je hebben. Maar stel jij bent een hele goeie botenbouwer in de antieke tijd, dan ben je erg belangrijk. Ben je nu een hele goeie botenbouwer? Wat maakt het nu nog uit als jij hem niet bouwt doet een ander het, net zo goed met machines en berekeningen en grote ploegen.
Het probleem is waarom bouw je boten voor geld? Heb je nu frustratie dat je niets doet of dat je geld misloopt? Want wat is geld voor jou? Moet je rijk zijn 5x op vakantie en een boot kopen? Lijkt me geen plezierig leven.
Argo pls...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jouw topics worden gewoon nog niet begrepen, dat krijg je mensen met een hoog IQ en van hoge genialiteit worden vaak als raar gezien of niet begrepen.
Beste Jantje,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Precies, bovendien vergelijkt iedereen zich maar met elkaar. Men voelt zich pas rijk als ze meer hebben dan hun vrienden,buren en kennissen. Terwijl je in principe al rijk bent als je voedsel en water hebt. Het gaat om andere dingen in het leven.
Overigens wie is die Etsu? Die reageert op elk topic van mij met een zeikpost, is hij altijd zo irritant die hommo?
Het is geen keuze.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hou jij ook maar eens op met zuigen..
Er is altijd een keuze... Je doet je best maar.quote:
Mag ik jou zuigen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze... Je doet je best maar.
Nee, ik ben veels te conservatief, dat is mevr. P haar taak.quote:
Jij bent hier de maagd....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoe jij zo tekeer gaat tegen mensen begrijp ik wel waarom jij topics moet openen
over geen vriendin hebben en slechte carriere. Mensen moeten je wel wat gunnen he, tegen iedereen schoppen werkt niet Pulzzar.
Bedankt vriend!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Spongeboss het volgende:
Lang leven Jantje de baas der bazen we moeten hem allemaal helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |