Hoaxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef jantjevertonghen het volgende:
en regelmatig met maten chilllen.
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
En dan open je dit topic. Nou dat lost de problemen op!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zo
Ga wat eraan doen ipv te zwelgen in zelfmedelijden en moedeloosheidquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
IK Hoop op verhalen van gasten die nog langer dan 1.5 maand geen fuck hebben uitgevoerd zodat ik mijn bizarre stress kan verlagen. Ga redelijk kapot zo
stop eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef Tinos85 het volgende:
Je doet te weinig met je talenten?
Gast je hebt geeneens talenten.
fok bestaat bij de gratie van nolifers (behalve de user katindeboom).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nav. je sig: En symbool van een systeem dat mensen doodt! Toppertjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ben je een wijf ofzo? flikkeruser
Als ik zo lees hoe jij zo tekeer gaat tegen mensen begrijp ik wel waarom jij topics moet openenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |