Moet je even een telefoonfabriek bellen en zeggen dat ze quotes op Fok! Moeten fixenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb dat niet gezegd.. wat ga je quotes aanpassen
Als je gezeik krijgt omdat je het gedraaid hebt moet je ze maar naar mij doorverwijzen.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
ONZ / [Radio 49] #5092 open een nieuw deel
topic kan lvo niet hendelen
Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Dank voor de info...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:37 schreef Kapsalon het volgende:
Frozen-assassin ik ken een meisje die het Frozena ,en die is lelijk joh. Daar zou zelfs de gemiddelde fokker nog geen zin in hebben. Lijkt een beetje op jouw username
"ja moest van deadprez anders zou hij foto's van zijn pielemuis dm'enquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Als je gezeik krijgt omdat je het gedraaid hebt moet je ze maar naar mij doorverwijzen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
idk ze zag er wel nice uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kut emo
Was al klaargekomen bij die shoutoutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:39 schreef Kapsalon het volgende:
Jongens niet allemaal direct beginnen te fappen als fylax aan het praten is he
oeh :$ u like it roughquote:
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |