abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143625895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef b4kl4p het volgende:
Die Trump en Amaz enzo, wat doen die in het dagelijks leven dan. Niets anders dan hearthstone?
Het is hun baan en ze verdienen er voor zover ik weet goed mee, dusja :P
Conscience do cost.
pi_143625929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is hun baan en ze verdienen er voor zover ik weet goed mee, dusja :P
Ohh oke ze verdienen de kost ermee. Lache :)

Zat er wat aan te denken, want ik speel ook echt elke avond naast mijn baan maar die gasten lijken echt altijd te spelen vandaar :P
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:41:24 #33
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_143626662
Dacht van de week begin ook maar eens met ranked... Heb echter geen enkele legendary :+ In een middagje naar rank 15 (niks bijzonders I know)... maar de Ragnaros, Alextraza's en al die legendarys vliegen me nu al om de oren. Op rank 15... dacht dat daar nog de gasten met een beetje budget decks zaten :+

Zou Trump nu wel willen zien f2p ladder climb..
pi_143626866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Dacht van de week begin ook maar eens met ranked... Heb echter geen enkele legendary :+ In een middagje naar rank 15 (niks bijzonders I know)... maar de Ragnaros, Alextraza's en al die legendarys vliegen me nu al om de oren. Op rank 15... dacht dat daar nog de gasten met een beetje budget decks zaten :+
Kolento Hunter, waar Omentuva dus legend mee is geworden, bevat zover ik weet geen epics of legendaries... volledig een budget deck.

Dus het kan best. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:50:21 #35
pi_143627012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Kolento Hunter, waar Omentuva dus legend mee is geworden, bevat zover ik weet geen epics of legendaries... volledig een budget deck.

Dus het kan best. :)
Ja.. maar hunter.. }:| telt niet want = op :+
pi_143627129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Wat voor deck speel je nu?

Momenteel heb ik eigenlijk de meeste lol van dit deck:

Of dit nu een legend deck is weet ik niet, maar het is ieg erg leuk om te spelen. (De craftable legendaries die hierin zitten zijn geen van alle essentieel, dus wellicht is het te tweaken als budget deck.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143627161
Vanmorgen mijn tweede nozdormu gekregen, beetje jammer. Er zijn zoveel legendaries die ik niet heb :(
pi_143627696
Ruilen met mijn 2e Ysera of Bloodmage Thalnos? :P

3 legendaries hebben en dan 2x een dubbele krijgen... }:|
pi_143627915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ruilen met mijn 2e Ysera of Bloodmage Thalnos? :P

3 legendaries hebben en dan 2x een dubbele krijgen... }:|
Thalnos wil ik zo graag :( Ysera heb ik in het pakje voor nozdormu gekregen :D

Het is een hele leuke mindfuck kaart trouwens, tegenstanders schieten in de stress echt lache.

Wat ook leuk is, is priest met die shadowform minion, (of gewoon shadowform) en dan die nieuwe naxxkaart met heal opponent for 5 heath :D

Veel trappen daar in.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 14:56:36 #40
pi_143629313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:17 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Thalnos wil ik zo graag :( Ysera heb ik in het pakje voor nozdormu gekregen :D

Het is een hele leuke mindfuck kaart trouwens, tegenstanders schieten in de stress echt lache.
Heb die kaart in de, wat zal het zijn, 1500 potjes die ik heb gespeeld, nog nooit op het bord gezien.
:+ Geinig effect inderdaad, maar niet interessant genoeg voor een card slot. Moet er overigens niet aan denken als ik een ingewikkelde priest turn heb die kaart tegen te krijgen 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat voor deck speel je nu?
Van 25 naar rank 14 in een dag (moeiteloos) met ongeveer dit deck van Amaz. Zonder Ragnaros dan wel..

Nu is dat geen prestatie oid, maar met hetzelfde deck vandaag opeens 5 potjes op rij verloren. Alsof het opeens niks meer waard is. Dusja :{ Of de meta rond die rank is in een paar dagen enorm veranderd, of ik had toen veel luck en nu weinig..

Vind zelf de aggressieve decks geen reet aan om mee te spelen. Net maar potjes met m'n aggro mage gedaan en dan win je wel weer. Het is alléén zo hersenloos allemaal, net zoals met die zoodecks die veel spelen.

edit: Het zal overigens niet heel lang duren denk ik dat ik met deze game stop. Ik weiger geld uit te geven aan een F2P game, maar loop daardoor wel alle naxxramas kaarten mis. Natuurlijk slim van blizzard dat je ze niet kan craften, maargoed. Geen zin om 2800 coins op te gaan sparen. :+
Of alléén nog maar arena spelen..

[ Bericht 7% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 20-08-2014 15:05:23 ]
pi_143629593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Heb die kaart in de, wat zal het zijn, 1500 potjes die ik heb gespeeld, nog nooit op het bord gezien.
:+ Geinig effect inderdaad, maar niet interessant genoeg voor een card slot. Moet er overigens niet aan denken als ik een ingewikkelde priest turn heb die kaart tegen te krijgen 8)7

[..]

Van 25 naar rank 14 in een dag (moeiteloos) met ongeveer dit deck van Amaz. Zonder Ragnaros dan wel..

Nu is dat geen prestatie oid, maar met hetzelfde deck vandaag opeens 5 potjes op rij verloren. Alsof het opeens niks meer waard is. Dusja :{ Of de meta rond die rank is in een paar dagen enorm veranderd, of ik had toen veel luck en nu weinig..

Vind zelf de aggressieve decks geen reet aan om mee te spelen. Net maar potjes met m'n aggro mage gedaan en dan win je wel weer. Het is alléén zo hersenloos allemaal, net zoals met die zoodecks die veel spelen.
Klopt het is voor de rest niet echt een gamebreaker

Zoo vind ik zelf nog wel lekker als ik moe ben ofzo, lekker rammen met cheap ass units. Maar als ik echt zin heb om te spelen dan ga ik toch goochelen met miracle rogue of een tof priest deck. Pittiger maar de reactie van de tegenstander is altijd hilarisch.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:13:10 #42
pi_143629954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:03 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Klopt het is voor de rest niet echt een gamebreaker

Zoo vind ik zelf nog wel lekker als ik moe ben ofzo, lekker rammen met cheap ass units. Maar als ik echt zin heb om te spelen dan ga ik toch goochelen met miracle rogue of een tof priest deck. Pittiger maar de reactie van de tegenstander is altijd hilarisch.
Priest is imo veruit de leukste klasse. Thoughtsteal, mind control, shadow priest, shadow madness ... al het bekende materiaal dus. Tenzij je dus slechte kaarten krijgt. Vooral tegen al het agressieve nu móet je wel wild pyromancer of de circle + soulpriest combo hebben voor de turn 4 anders kan je het meteen vergeten :( ... en zelfs dan moet je nog flink aanzetten om board control te krijgen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:15:19 #43
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143630026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:03 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]

Eitje :D

Wel een lelijke card back trouwens.
pi_143630108
Ah heroic nog niet gedaan :P class ook niet trouwens
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:21:02 #45
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143630219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:15 schreef Thormodo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wel een lelijke card back trouwens.
GZ THORMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
pi_143631118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Priest is imo veruit de leukste klasse. Thoughtsteal, mind control, shadow priest, shadow madness ... al het bekende materiaal dus. Tenzij je dus slechte kaarten krijgt. Vooral tegen al het agressieve nu móet je wel wild pyromancer of de circle + soulpriest combo hebben voor de turn 4 anders kan je het meteen vergeten :( ... en zelfs dan moet je nog flink aanzetten om board control te krijgen.
Deels waar, heb nu zelf een deck dat eigenlijk tijd rekt tot late game. Dat is als priest niet echt moeilijk omdat iedereen verwacht dat priest potjes lang duren. Tegen rushdecks ga ik finaal nat, maar na turn 5 heb ik nog nooit verloren. :)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:54:03 #47
pi_143634156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ohh oke ze verdienen de kost ermee. Lache :)

Zat er wat aan te denken, want ik speel ook echt elke avond naast mijn baan maar die gasten lijken echt altijd te spelen vandaar :P
Ben ook wel benieuwd... die gasten moeten wel veel geld verdienen.
Iemand die enige idee heeft wat er overblijft van subscribers ($5,-) en de donations? Ik neem aan dat een deel o.a. naar twitch gaat. Vooral lui als amaz krijgen aan de lopende band subscribers en donations.. die moeten wel duizenden per maand verdienen. Mega goede job dus, paar uurtjes per dag streamen en geld rolt binnen. Als je ook nog een draaiend youtube kanaal erbij hebt...
En die dames krijgen soms gewoon donaties van een paar 1000 euro van rijke fappers.

Was op NL tv zelfs tijdje terug, een Nederlandse youtube streamer die zei iets van 20.000 (!!!) per maand te verdienen. Volgens mij was het ook een gamer.. Sick shit.

Hmmm.. google.. interesting
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:05:24 #48
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143634554
Twitch krijgt de helft van het subscriber geld. Amaz heeft ook nog een 'gewone' baan (maakt bordspellen/kaartspellen), staat wel in zijn bio. Trump doet het fulltime i.c.m. toernooien en dergelijke. Maar die heeft ook vaak 40k viewers. Daarnaast streamen ze langer dan "een paar uurtjes". Zijn veel langere dagen dan een normale werkdag, zeker omdat ze naast het streamen ook nog van alles moeten.
pi_143635022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd... die gasten moeten wel veel geld verdienen.
Iemand die enige idee heeft wat er overblijft van subscribers ($5,-) en de donations? Ik neem aan dat een deel o.a. naar twitch gaat. Vooral lui als amaz krijgen aan de lopende band subscribers en donations.. die moeten wel duizenden per maand verdienen. Mega goede job dus, paar uurtjes per dag streamen en geld rolt binnen. Als je ook nog een draaiend youtube kanaal erbij hebt...
En die dames krijgen soms gewoon donaties van een paar 1000 euro van rijke fappers.

Was op NL tv zelfs tijdje terug, een Nederlandse youtube streamer die zei iets van 20.000 (!!!) per maand te verdienen. Volgens mij was het ook een gamer.. Sick shit.

Hmmm.. google.. interesting
Klinkt wel leuk maar het is natuurlijk redelijk korte-termijn denken. Je laat ook veel liggen door het zo te doen, en echt een toekomst anders dan hetzelfde doen dat je nu doet en de verplichting op niveau te blijven zit er niet in.

Klinkt leuk, maar niet echt handig. Of je moet 15k van de 20 per maand op de bank zetten, dan wordt het interessant.
pi_143667420
Mijn broertje en ik zijn aan het streamen (eens even testen) iemand interesse?

http://www.twitch.tv/rbrotahs
pi_143667802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

De trap hunter met Mad Scientist is eerder op met zijn tempowinsten door traps gratis erin krijgen. Denk overigens ook wel dat het Hunter's Mark 1 mana laten kosten al een behoorlijke nerf zou zijn. Echte die-hard aggrodecks (Murlocs, Backspace Rogue) zijn ook te snel voor het deck, maar de meta is betrekkelijk langzaam op het moment, wat de Kolento hunter ruim de tijd geeft om de juiste combo te trekken, zelfs tegen aggro. (Geen garanties, ofc).

De vorige keer dat Buzzard/Unleash hunter zo dominant was kwam er een UtH nerf langs en het was volgens mij een redelijke 'incentive' in het ontwikkelen van dat verdomde Miracle Rogue deck (die, laten we wel wezen, nu al etterlijke maanden populair is, i.t.t Hunter).

Maar het is idd een gigantisch budget deck met 3 of 4 rare cards (afhankelijk van een paar details zoals 1 of 2 Flares) en onder de 700 dust totaal. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:24 #52
pi_143669199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De trap hunter met Mad Scientist is eerder op met zijn tempowinsten door traps gratis erin krijgen. Denk overigens ook wel dat het Hunter's Mark 1 mana laten kosten al een behoorlijke nerf zou zijn. Echte die-hard aggrodecks (Murlocs, Backspace Rogue) zijn ook te snel voor het deck, maar de meta is betrekkelijk langzaam op het moment, wat de Kolento hunter ruim de tijd geeft om de juiste combo te trekken, zelfs tegen aggro. (Geen garanties, ofc).
Ja.. trap hunter schijnt echt op te zijn.. niet zovaak tegen gespeeld op m'n noobrank nog niet echt tegengekomen :+. Nou moet ik zeggen dat ik nu meest succes heb met aggro mage. Alléén tegen zoo heb ik een kleine kans. Geen idee tot welke rank ik het daarmee kan schoppen.. het is extreem basic budget en puur rechtoe rechtaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met priest speelde ik... maar nu zonder enig succes.. tips?:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb overigens geen naxx cards..
pi_143669867
Aggrodeck ziet er prima uit, enige waar ik over twijfel is Nightblade (vind ik maar een so-so kaart) - denk dat een Azure Drake ook prima zou zijn in dezelfde positie. Misschien de 2e Rocketeer eruit voor een 2e Sorcerer's Apprentice.

Priestdeck is prima - Amaz deck light is gewoon prima, alleen het is een deck dat lang moet overleven, en dat gaat niet altijd. Het gebrek aan Naxx cards is wel lastig omdat Dark Cultist gewoon evil is.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:12:16 #54
pi_143674504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:53 schreef Omentuva het volgende:
Aggrodeck ziet er prima uit, enige waar ik over twijfel is Nightblade (vind ik maar een so-so kaart) - denk dat een Azure Drake ook prima zou zijn in dezelfde positie. Misschien de 2e Rocketeer eruit voor een 2e Sorcerer's Apprentice.
Heb nu arcane intellect eruit gehaald voor novice engineer... Puur om card draw te halen en wat meer minion druk te zetten (ook al is het maar 1/1). Twijfel om 2 arcane golems te craften.. in plaats van de rocketeers. Vraag me af hoe nadelig de extra mana crystal bij aggro is; volgens mij worden de golems in agro decks vooral gebruikt om te finishen zodat de mana crystal niet uitmaakt. Anders kan ik wel eens te vroeg tegen een taunt aan lopen.
pi_143674956
De golems zijn idd voor lethal of voor lethal unavoidably triggeren meestal. (Of >t9 play, maar daar wil je met dit deck niet zitten denk ik).
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:15:40 #56
pi_143707335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:24 schreef Omentuva het volgende:
De golems zijn idd voor lethal of voor lethal unavoidably triggeren meestal. (Of >t9 play, maar daar wil je met dit deck niet zitten denk ik).
Ja inderdaad.. sowieso ben ik blij dat ik geen dust heb gespendeerd aan dat deck.. want het is eigenlijk poepsaai. Ben maar weer priest gaan spelen. Meteen maar 2 sen'jins ingegooid om een beetje de boel op te kunnen houden. Denk alléén dat bepaalde naxx kaarten wel handig zouden zijn in deze aggro meta. Zo zijn de naxx taunt kaarten vrij handig en uiteraard de priest exclusive. Denk dat unstable ghoul of bijv. deathlord niet zouden misstaan, al zie ik deathlord nauwelijks gespeeld worden i.v.m. eventuele negatieve side effect. Sludge belcher is sowieso een superkaart om de boel even op te houden.

Misschien toch maar Naxx aanschaffen voor 18 euro. In principe wil ik geen geld uitgeven aan een F2P game en zal dan ook geen pakjes kopen.. een uitbreiding echter.. Voordat je dat in coins hebt opgespaard ben je wel een aantal weken verder (zonder ook maar een coin uit te geven).

[ Bericht 1% gewijzigd door broodnodig.brood.nodig. op 22-08-2014 16:23:08 ]
pi_143709203
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. sowieso ben ik blij dat ik geen dust heb gespendeerd aan dat deck.. want het is eigenlijk poepsaai. Ben maar weer priest gaan spelen. Meteen maar 2 sen'jins ingegooid om een beetje de boel op te kunnen houden. Denk alléén dat bepaalde naxx kaarten wel handig zouden zijn in deze aggro meta. Zo zijn de naxx taunt kaarten vrij handig en uiteraard de priest exclusive. Denk dat unstable ghoul of bijv. deathlord niet zouden misstaan, al zie ik deathlord nauwelijks gespeeld worden i.v.m. eventuele negatieve side effect. Sludge belcher is sowieso een superkaart om de boel even op te houden.

Misschien toch maar Naxx aanschaffen voor 18 euro. In principe wil ik geen geld uitgeven aan een F2P game en zal dan ook geen pakjes kopen.. een uitbreiding echter.. Voordat je dat in coins hebt opgespaard ben je wel een aantal weken verder (zonder ook maar een coin uit te geven).
Nouja ik zie hearthstone niet als een f2p spel, maar eigenlijk een volwaardig spel waar ik best wat voor uit wil geven. 20 euro voor een uitbreiding vind ik het absoluut waard voor wat je krijgt. Ik ben ontzettend blij dat het toch blizzard is die voor kwaliteit gaat, en niet een pay to win game maakt of ingame currency laat kopen en je via die weg helemaal leeg zuigt.

De game zit goed in elkaar, en ook de volgende uitbreiding zal ik gewoon kopen. Zolang het totaal bedrag maar niet over een nog nader te bepalen grens gaat.

Andere games die ook f2p zijn zouden duizenden euro's kosten als je ze lekker wil doorspelen. En aangezien je dat dus niet gaat doen worden ze ook echt naar als je niet het geld hebt dat ze van je vragen. Dan valt er gewoon niet meer te winnen, of betalen levert een dusdanig groot voordeel op dat het niet leuk meer is niet te betalen. En dat terwijl je eerder al een hele zak duiten op tafel hebt gelegd.

Een ethiek van lik mijn vestje maar lekker daar bij dat knoopje.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:50:52 #58
pi_143739219
Zat net een beetje te kloten met innerfire en divine spirit in een priest deck... Moest tegen een warrior er liep het hele potje achter de feiten aan.. Tegen alles moeten vechten inclusief stalagg, fuegen en de hele warboel.

Afijn... nog 9 health over (hij inclusief armor 41) en op wonderbaarlijke wijze het board weten te clearen, gooit hij een sunwalker op. Mind control die sunwalker..had uiteraard nog de divine spirit innerfire kaarten in m'n hand omdat ik daar vrij weinig mee kon (hij had 100 procent board control). Sunwalker naar 28-28 geboost en juist door z'n devine shield kon hij zijn execute combo niet gebruiken _O-

Vanuit kansloze positie alsnog gewonnen, leukste potjes.

SPOILER
pi_143770870
Ik kan die laatste boss in Heroic maar niet winnen.
Heb meerdere decks van google geplukt maar het lukt me niet.
Paladin met veel heals werkt super tot beurt 12-13 ofzo. Maar dan heb je niks sterks meer, en als je wat speelt neemt hij het over.

Iemand een goed deck die ik kan proberen?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:54:26 #60
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_143815994
Ik heb dit deck gebruikt tegen Heroic Kel'Thuzad. Heeft me wel drie pogingen en een goede Sylvanas steal gekost though.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')