Ik vind 'm wel tofquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
Deze is leuk voor de OP. Of sla ik dan weer geheel de plank mis?
[ afbeelding ]
dank u, dank uquote:
Plectra in je neus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was braaf aan het oefenen, kan ik er wat aan doen dat je opeens hier opduikt. Enjoy the show, alhoewel Billy en Ruud al naar bed zijn geloof ik.
tsss zweer danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sloop die ventje zo toch jeweet
Is ook tof maar dan krijg ik weer de wind van voren.quote:
je blijft van m'n mattie af mattie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sloop die ventje zo toch jeweet
Dan kan je harder schommelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook tof maar dan krijg ik weer de wind van voren.
Voor je het weet hoef je geen huur meer te betalen.quote:
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?
Och, niet zo verongelijkt hoor, ik krijg medelijden met je ....... o nee, nu lieg ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook tof maar dan krijg ik weer de wind van voren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?
jij hebt altijd ruziequote:
Je lijkt die vos wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, niet zo verongelijkt hoor, ik krijg medelijden met je ....... o nee, nu lieg ik
vosje is tofquote:
He? Getver je trapt er niet in.....quote:
Je bent er maar druk meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |