Joh je meent het, ik dacht dat hij robotstof opzoogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef Aberella het volgende:
Oh lachen, die rolt automatisch de kamer door he.
Waarom heb jij een speer in huis? Zeker een impulsaankoop geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van. Niet op de laatste plaats omdat ik niet langer dan een seconde naar Tell Sell kan kijken zonder dat ik zin krijg om een speer door de tv te werpen.
Die komt uit Australië.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij een speer in huis? Zeker een impulsaankoop geweest?
Ik zal eens een livestream opzetten van hoe jij een kamer zuigt, dat levert veel meer op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:14 schreef Aberella het volgende:
Kun je anders een livestream opzetten van hoe hij de kamer zuigt? Wordt een succesje hoor
Door Aboriginals gemaakt dat ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, dat weet iedere kenner.
Dat is, naast één of ander blaasinstrument en peniskokers - die de gemiddelde FOK!ker overigens met moeite uit elkaar houdt - ook alles wat ze produceren volgens mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Door Aboriginals gemaakt dat ding.
De didgeridoo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is, naast één of ander blaasinstrument en peniskokers - die de gemiddelde FOK!ker overigens met moeite uit elkaar houdt - ook alles wat ze produceren volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |