abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143466770
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

en toch meerdere malen erin getrapt :')
idd! :')

Ach die Steam Dream werkte prima (behalve dat de eerste vrijwel meteen kapot ging).
Alleen gebruik je zo'n ding feitelijk eigenlijk nooit. Veel te veel gedoe om hem te pakken en te vullen. Dan nog wachten tot-ie op temperatuur is, pfff...
pi_143466953
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:16 schreef ToT het volgende:

[..]

idd! :')

Ach die Steam Dream werkte prima (behalve dat de eerste vrijwel meteen kapot ging).
Alleen gebruik je zo'n ding feitelijk eigenlijk nooit. Veel te veel gedoe om hem te pakken en te vullen. Dan nog wachten tot-ie op temperatuur is, pfff...
Please, vertel me dat je geen nieuwe hebt gekocht maar dat je een vervangend exemplaar kreeg nadat de eerste kapot ging.......?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_143467154
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Please, vertel me dat je geen nieuwe hebt gekocht maar dat je een vervangend exemplaar kreeg nadat de eerste kapot ging.......?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Nee het was idd een vervangend exemplaar, en die heeft het lang gedaan. :Y
Uiteindelijk weggetyft omdat ik hem steeds minder ging gebruiken en hij uiteindelijk een hele tijd op zolder heeft gelegen.

:X Alleen nu met mijn verhuizing zou hij HEEL erg handig geweest zijn in dit huis!
:r Wat een ranzige tyfusbende hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')