Doping dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef iriswww het volgende:
maar Djimou doet het ook echt dik beter dan haar forecast
Gezien ze de druk op het WK indoor prima aankon lijkt me dat niet. Gewoon niet die absolute topvorm, dat kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Lijkt me bij Broersen vooral een mentaal probleem.
Ik dacht al, ik ken die lelijke rotkop. Sylvana Simons.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Djimou lijkt wel een beetje de grote zus van Sylvana.
Wel op 1 technisch onderdeel heel goed, verder vrij matig...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gezien ze de druk op het WK indoor prima aankon lijkt me dat niet. Gewoon niet die absolute topvorm, dat kan ook gewoon.
Ze had wel een vreselijk negatieve houding vond ik, vooral bij de vorige onderdelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gezien ze de druk op het WK indoor prima aankon lijkt me dat niet. Gewoon niet die absolute topvorm, dat kan ook gewoon.
WK indoor was ze ook favoriet. Toen ging ze ook het toernooi in met de beste vijfkamp van het seizoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel op 1 technisch onderdeel heel goed, verder vrij matig...
Tsja, verschil is dat ze hier wel voor het eerst écht de favoriet was en ze hier 'verliest', dat is wel een verschil met andere toernooien...
Die is ook nog wel plausibelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
Die Hrasnova vind ik wel nog wel vrij slank voor een kogelslingeraarster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |