Net 5e, maar ja..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:52 schreef Max23 het volgende:
Bonevacia rende fantastisch, maar denk net 6e waardoor ze ook niet meer als tijdsnelste doorkunnen
Die komen met Borlee nog wel wat terug, vrijwel onmogelijk voor Nederland helaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef Max23 het volgende:
Ierland gaat uiteindelijk het gevaarlijkst worden voor de 4e plaats denk ik
Edit: Belgiė valt tegen
twitter:annimarikk twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 16:57:46Lol there's a journalist at the mixed zone who keeps taking pics of girls butts with his phone reageer retweet
is de top nou zo smal? Of zijn er veel geblesseerden of zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef komrad het volgende:
Dat ziet er wel erg makkelijk uit van levillenie
De top bij het polsstokhoogspringen bij de mannen is inderdaad nogal smal: Lavilleniequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
is de top nou zo smal? Of zijn er veel geblesseerden of zo?
beetje boebka-achtig. Hoewel hij die hoogtes niet haaltquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De top bij het polsstokhoogspringen bij de mannen is inderdaad nogal smal: Lavillenie
Zijn trouwens wel een paar toppers geblesseerd bedenk ik me, waaronder de wereldkampioen.
Lavillenie heeft over een hogere lat gesprongen dan Bubka ooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:14 schreef komrad het volgende:
[..]
beetje boebka-achtig. Hoewel hij die hoogtes niet haalt
?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lavillenie heeft over een hogere lat gesprongen dan Bubka ooit gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |