SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat zal idd wel ja Tim.
En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat zal idd wel ja Tim.
En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofieAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de hulp![]()
Bohh tott hummels en santana kan ook nog![]()
![]()
Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.
Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef rolls-reus het volgende:
Hummels is wel echt een eindbaas hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de hulp![]()
Bohh tott hummels en santana kan ook nog
En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..
En ook geen agility, balanceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mja, niet zo'n goed voorbeeld idd maar die hebben dus al tegen Ajax gespeeld. Maar bij periodes kan het ook nog flink van impact zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.
Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.
Maar goed, we zijn het dus met elkaar eens verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je 1.98 bent maakt dat echt niets uit johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hummels is wel echt een eindbaas hoor
En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..
[ afbeelding ]
En ook geen agility, balancegebruik hem al een paar wedstrijden en uit 7 wedstrijden 3 goals is niet slecht
![]()
Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratiequote:Tienduizenden mensen hebben een petitie ondertekend die ervoor pleit een karakter in de nieuwste Zelda-game te vernoemen naar de deze week overleden acteur Robin Williams.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
flubberquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratie![]()
![]()
Dat was wel een coole film jaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahahhaha Toine bij VI
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heeft vannacht niet goed geslapen denk ik iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zal die Toine leuk vinden dat dat moet van zijn baas
Elke dag![]()
HahahahahaPijnlijk
Elke dag![]()
Ho Infostrada storingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: