abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143458800
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_143458817
Dat zal idd wel ja Tim.

En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_143458818
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143458901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat zal idd wel ja Tim.

En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofie
Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143458918
SPOILER
Bedankt voor de hulp ^O^

Bohh tott hummels en santana kan ook nog :9~
pi_143458965
How is de wedstrijd?
pi_143458975
Godverdomme man Patjen ouwe matchfixert, daar gaat me monnie
pi_143458987
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:59 schreef Rijst het volgende:
How is de wedstrijd?
saai but i just hope heerenveen wint
pi_143458996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.
Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.

Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.
Elke dag
pi_143459019
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILER
Bedankt voor de hulp ^O^

Bohh tott hummels en santana kan ook nog :9~
Hummels is wel echt een eindbaas hoor :)

En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..

En ook geen agility, balance
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143459061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.

Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.
Mja, niet zo'n goed voorbeeld idd maar die hebben dus al tegen Ajax gespeeld. Maar bij periodes kan het ook nog flink van impact zijn.

Maar goed, we zijn het dus met elkaar eens verder :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143459095
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hummels is wel echt een eindbaas hoor :)

En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..
[ afbeelding ]

En ook geen agility, balance
Als je 1.98 bent maakt dat echt niets uit joh :P gebruik hem al een paar wedstrijden en uit 7 wedstrijden 3 goals is niet slecht
pi_143459152
quote:
Tienduizenden mensen hebben een petitie ondertekend die ervoor pleit een karakter in de nieuwste Zelda-game te vernoemen naar de deze week overleden acteur Robin Williams.
Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratie :')
Elke dag
pi_143459185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratie :')
flubber _O_
pi_143459206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef Rijst het volgende:

[..]

flubber _O_
Dat was wel een coole film ja
Elke dag
pi_143459255
lol immers noobje
pi_143459268
Iiiiimmers is een superfries! _O-
pi_143459316
Hahahhaha Toine bij VI _O-
Elke dag
pi_143459346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahhaha Toine bij VI _O-
Zal die Toine leuk vinden dat dat moet van zijn baas _O-
pi_143459367
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:09 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Zal die Toine leuk vinden dat dat moet van zijn baas _O-
Die heeft vannacht niet goed geslapen denk ik idd :P
Elke dag
pi_143459402
Hoor die gijp lachen op de achtergrond _O-
pi_143459416
Hahahahaha _O- Pijnlijk
Elke dag
pi_143459473
Ho Infostrada storing
Elke dag
pi_143459494
Fox grijpt in :')!
Elke dag
pi_143459497
Pieeeeeeeep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')