quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Sasman het volgende:
Nooit van gehoord en blijkbaar niks gemist.
Bebogeen is mede ontwikkeld omdat er in het noorden van Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Smerige botervervanger, wat wil je dan ook: dat spul stamt volgens mij nog uit WOII
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Bebogeen is mede ontwikkeld omdat er in het noorden van Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was.
Nee bij de hagelslag en speculoos.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:33 schreef Grietje-tit het volgende:
Het klinkt als zalf tegen schimmel.
Lag het niet in de hoek intieme hygiene?
Maak je eigen topic!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef vera166 het volgende:
Brood is dan ook echt super smerig.
Stop met brood eten!!!1
![]()
![]()
![]()
MAAR IK VIND JOUW KLACHT TERECHTquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is "MIJN" bebogeen-is-vieze-bruine-niet-te-vreten-zalf topic
Nederlands broodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef vera166 het volgende:
Brood is dan ook echt super smerig.
Stop met brood eten!!!1
![]()
![]()
![]()
vieze nationalistquote:
na het lezen van jouw ondertitel associeer ik brood forever met jouquote:
In sommige landen is het echt niet te vreten.quote:
Nee is ook zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
In sommige landen is het echt niet te vreten.
me topicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:10 schreef quirina het volgende:
Neeeeeee niet me topic kapen!
Zijn jullie helemaal door den ratten besnuffeld!
quote:
Karamel is inderdaad e150? En dus? Dat maakt het product opeens minder lekker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het klinkt meer als zo'n E-nummer. Niet echt smakelijk in ieder geval.
Bebogeen. Het klinkt als Carageen, Caroteen, Ethylparabeen. Dat soort dingen. Ik weet het, het is allemaal niet schadelijk, maar het klinkt zo onaantrekkelijk om te eten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Piger het volgende:
[..]
Karamel is inderdaad e150? En dus? Dat maakt het product opeens minder lekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |