SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
#teambloethontDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.![]()
Jaloezie mavertje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.![]()
Sommige mensen zijn zo wreed op deze wereld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Jaloezie. sowieso.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap SOWIESO niet waarom jij zo raar gaat lopen doen als hier engelse grapjes gemaakt wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij brengt het weer naar boven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.
Ouwe pik![]()
Waarom ben je altijd zo agressief Mavertje? Baal je dat EA al je spaargeld heeft?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij brengt het weer naar boven.
Ouwe pik![]()
Je begint nu toch... of ja, je gaat er op voort.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.![]()
opbokken jijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom ben je altijd zo agressief Mavertje? Baal je dat EA al je spaargeld heeft?![]()
lekker makkelijk is dat. schuif het maar in mijn schoenenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je begint nu toch... of ja, je gaat er op voort.![]()
![]()
![]()
Ik schuif niks in je schoenen, hou er gewoon over op dan...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lekker makkelijk is dat. schuif het maar in mijn schoenen![]()
Negeer de mensen dan en wordt eens volwassen.![]()
Waar gaat dit nog over
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mijn in plaats van me!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ben je nog naar films geweest afgelopen week? Aanradersquote:? Mijn vriendin is op vakantie dus ik ga heel eenzaam maar in me eentje een paar films kijken, of er moeten wat vrienden mee willen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IK BEN NIET BOOS!!1!!! JOELLIE SPEELT MET MIJN PRIVE!!1 LAAT MIJ MET ROESJTTquote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik word er gewoon doodziek dat wanneer ik foutje maak met mijn engels die niet zo heel goed is dat ik dat elke dag moet aanhoren en dat jullie maar lekker achter mijn rug om mij belachelijk lopen te maken hier. Maar daar hebben jullie geen begrip voor. Steek je kop maar in het zand![]()
Je wil toch niet dat wij stikken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik word er gewoon doodziek dat wanneer ik foutje maak met mijn engels die niet zo heel goed is dat ik dat elke dag moet aanhoren en dat jullie maar lekker achter mijn rug om mij belachelijk lopen te maken hier. Maar daar hebben jullie geen begrip voor. Steek je kop maar in het zand![]()
Guardians Of The Galaxy, Dawn of the Planet of the Apes. Heerlijke films.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je nog naar films geweest afgelopen week? Aanraders? Mijn vriendin is op vakantie dus ik ga heel eenzaam maar in me eentje een paar films kijken, of er moeten wat vrienden mee willen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Das een uitdrukking als je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:38 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat wij stikken?![]()
haha nee, meer in de hoop dat Thad ooit nog eens een potje weer tegen mij wil/durftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dit doe je alleen om zijn gullit binnenkort te lenen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Guardians of the Galaxy ga ik zondag met vrienden heenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Guardians Of The Galaxy, Dawn of the Planet of the Apes. Heerlijke films.Planet of the apes was heel vet ja
Maar mijn laatste 2 films, Sex Tape en Lucy, waren nogal Mehh
Elke dag![]()
Ach, jij maakt andere mensen net zo hard belachelijk. Beetje een huidje ontwikkelen... komt het allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik word er gewoon doodziek dat wanneer ik foutje maak met mijn engels die niet zo heel goed is dat ik dat elke dag moet aanhoren en dat jullie maar lekker achter mijn rug om mij belachelijk lopen te maken hier. Maar daar hebben jullie geen begrip voor. Steek je kop maar in het zand
Kop op en gewoon eens wat incasseren.![]()
hier word ik dus doodziek van he dat wanneer ik foutje maak met me nederlands die niet zo heel goed is dat ik dan meteen de grond ingetrapt wordt door jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das een uitdrukking als je dat nog niet wist![]()
Maar goed dan weten jullie waarom ik verdomd over de rooie ben nu doordat getreiter van jullie. één keer is leuk maar hou er dan godverdomme daarna over op en haal het niet steeds terug. Ook als ik topic heb geopend op het EA niet steeds hier posten, dat slaat helemaal nergens op. Dat is een alleen een teken naar mij dat jullie mij belachelijk willen maken omdat ik dan zonodig iets post daar.![]()
Lucy ook gezien. ScarJo was lekker, de film niet. Denk dat ik van de week weer naar Guardians of the Galaxy gaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy ga ik zondag met vrienden heenPlanet of the apes was heel vet ja
Opbokkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:41 schreef Maver24 het volgende:
Maar goed dan weten jullie waarom ik verdomd over de rooie ben nu doordat getreiter van jullie. één keer is leuk maar hou er dan godverdomme daarna over op en haal het niet steeds terug. Ook als ik topic heb geopend op het EA niet steeds hier posten, dat slaat helemaal nergens op. Dat is een alleen een teken naar mij dat jullie mij belachelijk willen maken omdat ik dan zonodig iets post daar.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Als jullie allemaal zo nodig een TR tegen mij willen maken, doe je ding dan als het je niet lekker zit![]()
![]()
![]()
![]()
ik zei het normaal, daarna leg ik uit hoe het wel moet. Daarna blijf je het nog fout doen. Dus ja, wtf is er dan met jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik word er gewoon doodziek dat wanneer ik foutje maak met mijn engels die niet zo heel goed is dat ik dat elke dag moet aanhoren en dat jullie maar lekker achter mijn rug om mij belachelijk lopen te maken hier. Maar daar hebben jullie geen begrip voor. Steek je kop maar in het zanduhmm Lucy gezien die viel tegen, tijd niet waard. Raid 2 aanrader x100000 maar zal wel niet meer draaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je nog naar films geweest afgelopen week? Aanraders? Mijn vriendin is op vakantie dus ik ga heel eenzaam maar in me eentje een paar films kijken, of er moeten wat vrienden mee willen
![]()
Guardians of galaxy gisteren gezien, wel een aanrader, leuke film. Dawn of planet of the apes ook wel aardig.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ej brillie moet jij geen softijsjes maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef Rijst het volgende:
Dit doen we altijd met maver
[ afbeelding ]![]()
Ik snap zowiezo niet dat je je daar druk om maakt. Je bent mijn leraar nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zei het normaal, daarna leg ik uit hoe het wel moet. Daarna blijf je het nog fout doen. Dus ja, wtf is er dan met jou
[..]
uhmm Lucy gezien die viel tegen, tijd niet waard. Raid 2 aanrader x100000 maar zal wel niet meer draaien![]()
Guardians of galaxy gisteren gezien, wel een aanrader, leuke film. Dawn of planet of the apes ook wel aardig.
![]()
Had je maar een leraar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap zowiezo niet dat je je daar druk om maakt. Je bent mijn leraar niet![]()
Dan laten mensen eens wat es compassie zien en is het nog niet goed. Bi-polaire gek...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap zowiezo niet dat je je daar druk om maakt. Je bent mijn leraar niet![]()
![]()
gvd het is sowiesoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee die draait idd niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zei het normaal, daarna leg ik uit hoe het wel moet. Daarna blijf je het nog fout doen. Dus ja, wtf is er dan met jou
[..]
uhmm Lucy gezien die viel tegen, tijd niet waard. Raid 2 aanrader x100000 maar zal wel niet meer draaien![]()
![]()
Ik ga denk ik ook maar een keer naar The Expandables en Let's be cops uitcheckenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
doe ik ook niet, maar dan mag ik het wel grappig vinden dat je het als een retard fout blijft doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap zowiezo niet dat je je daar druk om maakt. Je bent mijn leraar nietVerder zie ik dat 22 jump street nog draait, die was ook leuk. En Boyhood vond ik zelf ook wel een aanrader als je dat wat lijkt. Had niet echt een climax ofzo, meer een soort documentaire achtig iets dus moet je wel liggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy ga ik zondag met vrienden heenPlanet of the apes was heel vet ja
Lets be cops moet ik nog gaan kijken, hoop dat die een beetje leuk is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Moeilijk woord zeg. Ben trots op je mbo'er.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan laten mensen eens wat es compassie zien en is het nog niet goed. Bi-polaire gek...![]()
![]()
22 jumpstreet allang gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe ik ook niet, maar dan mag ik het wel grappig vinden dat je het als een retard fout blijft doen.
[..]
Verder zie ik dat 22 jump street nog draait, die was ook leuk. En Boyhood vond ik zelf ook wel een aanrader als je dat wat lijkt. Had niet echt een climax ofzo, meer een soort documentaire achtig iets dus moet je wel liggen.
Lets be cops moet ik nog gaan kijken, hoop dat die een beetje leuk is.Al de films die al een tijdje draaien heb ik allemaal al weg gezien
Boyhood heeft hier sowieso niet gedraaid
Elke dag![]()
Lang genoeg op school gezeten. Leraren kwamen me neus uit. Gelukkig wel HBO Propedeuse behaaldquote:![]()
Dat is net zoveel waard als een stuk gebruikt pleepapier natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gelukkig wel HBO Propedeuse behaaldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is net zoveel waard als een stuk gebruikt pleepapier natuurlijk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
wow sick wel een hele propedeuse gewoonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lang genoeg op school gezeten. Leraren kwamen me neus uit. Gelukkig wel HBO Propedeuse behaald![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Boyhood heeft hier sowieso niet gedraaid
Waar zie jij hele staan ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wow sick wel een hele propedeuse gewoon
Je hebt geen halve nee![]()
Snap ik als je het op jouw eigen verkeerde manier blijft doen als iets 30x uitgelegd wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Lang genoeg op school gezeten. Leraren kwamen me neus uit.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij hebt ook Unlimited toch? Gold of normaal?quote:Een kwart dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zie jij hele staan ?
Je hebt geen halve neeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat gemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Snap ik als je het op jouw eigen verkeerde manier blijft doen als iets 30x uitgelegd wordt.AJ![]()
dat is niet echt iets om mee te pochen ofzo hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zie jij hele staan ?
Je hebt geen halve nee![]()
normaal, huilen als ik naar een 3d/imax film moet. Jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt ook Unlimited toch? Gold of normaal?
[..]
Een halve?
Sowieso niet zoveel Imax films en meeste 3d kan je hier gelukkig ook normaal kijken ipv als 3d. Opdonderen met dat 3d dat haast niks toevoegt imo
zit je serieus in de bios te janken?? Hahaha wtfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
normaal, huilen als ik naar een 3d/imax film moet. Jij?
Sowieso niet zoveel Imax films en meeste 3d kan je hier gelukkig ook normaal kijken ipv als 3d. Opdonderen met dat 3d dat haast niks toevoegt imo![]()
de één lacht, de ander huilt. niks mis meequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
zit je serieus in de bios te janken?? Hahaha wtf'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
normaal, huilen als ik naar een 3d/imax film moet. Jij?
Sowieso niet zoveel Imax films en meeste 3d kan je hier gelukkig ook normaal kijken ipv als 3d. Opdonderen met dat 3d dat haast niks toevoegt imoMeeste Imax is toch Marvel of Transformers achtige shit en dat boeit me meestal niet en 3d ook maximaal 1 x per maand. En voor die 1.50 hoef ik het ook niet te laten
Verder heb je het er alleen uit als je veel popcorn zit te vreten daarBtw vond ik Hercules met Imax 3d nog wel chill, maar vooral het geluid. Aan het beeld zie je niet heel veel verschil. 3d voegt idd vrij weinig toe bij de meeste films
Elke dag![]()
ja idd, dat wel. Popcorn en shit gewoon bij de ah halen vlak voordat je gaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook jaMeeste Imax is toch Marvel of Transformers achtige shit en dat boeit me meestal niet en 3d ook maximaal 1 x per maand. En voor die 1.50 hoef ik het ook niet te laten
Verder heb je het er alleen uit als je veel popcorn zit te vreten daarBtw vond ik Hercules met Imax 3d nog wel chill, maar vooral het geluid. Aan het beeld zie je niet heel veel verschil. 3d voegt idd vrij weinig toe bij de meeste films
Blijkbaar doen ze in sommige Pathes weleens controles, echt achterlijk dat je daar in die fucking dure shop moet gaan kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja idd, dat wel. Popcorn en shit gewoon bij de ah halen vlak voordat je gaatDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn ze uitbreidbaar ja? Tevens is uitchecken een contaminatie in dit gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die draait idd niet meer![]()
Ik ga denk ik ook maar een keer naar The Expandables en Let's be cops uitchecken![]()
![]()
Kutjong, en nee niet waar, ik ga maar een keer naar de uitbreiders en lets be cops uitcheckenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn ze uitbreidbaar ja? Tevens is uitchecken een contaminatie in dit geval
Elke dag![]()
gewoon in je tas doen en bij de film pas eruit halen, dan zit je wel goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze in sommige Pathes weleens controles, echt achterlijk dat je daar in die fucking dure shop moet gaan kopen.Doe niet anders
Zoals packanimaties bewonderen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Laat die jongen nou eens met rust. Op deze manier kan hij nooit iets nuttigs doen.![]()
Ja dat doen wij ook altijd, maar bij sommige Pathes gaan ze controlen en moet je je tassen openmaken. Gaan ze lekker controlerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon in je tas doen en bij de film pas eruit halen, dan zit je wel goedDoe niet anders
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat doen wij ook altijd, maar bij sommige Pathes gaan ze controlen en moet je je tassen openmaken. Gaan ze lekker controlerentriest
quote:
Dit had ik al in mn club..Deden wij vroeger altijd met in 1 mouw van je jas een Pringles bus en de andere een fles drinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat doen wij ook altijd, maar bij sommige Pathes gaan ze controlen en moet je je tassen openmaken. Gaan ze lekker controleren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had ik al in mn club..
[..]
Deden wij vroeger altijd met in 1 mouw van je jas een Pringles bus en de andere een fles drinken
Dit ga ik gebruiken. Aantal spelers verkocht waarvan ik hoop dat ze stijgen![]()
![]()
Hazard ook al 50k gestegen, twijfel of ik m even wegdoe..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ga ik gebruiken. Aantal spelers verkocht waarvan ik hoop dat ze stijgen![]()
Waarom zou je spelers verkopen waarvan je hoopt dat ze stijgen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
foutjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zou je spelers verkopen waarvan je hoopt dat ze stijgen?
gekocht*Elke keer als ik tegen Cech moet krijg ik al tranen in mijn ogen. Kan me voorstellen dat mensen tegen TOTS Cech gewoon ragequitten.quote:![]()
![]()
watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
Aantal spelers verkocht waarvan ik hoop dat ze stijgen
e: mustard after the mealAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze ragequitten vaak, maar volgens mij komt het niet door Cechquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
foutje
gekocht*
[..]
Elke keer als ik tegen Cech moet krijg ik al tranen in mijn ogen. Kan me voorstellen dat mensen tegen TOTS Cech gewoon ragequitten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
was weer gezellig hier![]()
en tot nu toe in ieder team nog cech op doel gezienmoeten die retards straks wel bij me in gaan slaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker Hazard 88 kopen nu het nog kan. Begint al lekker te stijgen.
retardalert.gifquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
en tot nu toe in ieder team nog cech op doel gezienmoeten die retards straks wel bij me in gaan slaan
![]()
Ook maar gehaald, heb hem liever op LF dan Willianquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker Hazard 88 kopen nu het nog kan. Begint al lekker te stijgen.
Verkocht toch net een TOTT Kroos anders had ik geen coins![]()
![]()
Prijzen van niet BPL droppen nogal
Elke dag![]()
Prijzen droppen altijd naarmate het later wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van niet BPL droppen nogalin de nacht stijgt het wel weer
![]()
Ik bedoel vandaag tov eergisteren bijv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Prijzen droppen altijd naarmate het later wordtin de nacht stijgt het wel weer
Elke dag![]()
#futbinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chelsea van Aanholt in een packWat is die nu nog waard? Vast wel veel.
Iedereen heeft al een BPL team in dit stadium van het spel johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach cech is al 1K omhoog hou het nog even vast. kan nooit heel veel verlies opleverenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een BPL team in dit stadium van het spel joh
#FreeTrapz![]()
Vanmiddag ook al geprobeerd te zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een BPL team in dit stadium van het spel joh![]()
4-1-2-1-2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een BPL team in dit stadium van het spel joh
Courtois
Clichy - Luiz - Kaboul - Walker
Ramires
Schürrle - de Bruyne - Valencia
Benteke - Ibarbo Lukaku
:)![]()
laat mij nou lekker die 50/100K pakken als ik daar blij mee benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al geprobeerd te zeggen.![]()
dump je je BPL spelers toch niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor hoeveel dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Kompany is echt een baas. Goed dat ik hem gehaald vanochtend, Veel beter dan TOTS Chiellinihttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een BPL team in dit stadium van het spel johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al geprobeerd te zeggen.![]()
![]()
Minder standaard kan bijna niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:40 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
4-1-2-1-2
Courtois
Clichy - Luiz - Kaboul - Walker
Ramires
Schürrle - de Bruyne - Valencia
Benteke - Ibarbo Lukaku
Ehm.. ik bedoel meer standaard.![]()
Het maakt niet uit wie wie neukt en voor hoeveel geld, ik neuk jullie toch allemaal de moederwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Jawel, Hart op doel en Nani als RMquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Minder standaard kan bijna niet.
ik gebruik cech op doel en koscielny en vermaelen als cbs en baines als lb
Waarom, weer BPL cup? Heb hazard 88 net paar dagen terug gekocht namelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker Hazard 88 kopen nu het nog kan. Begint al lekker te stijgen.![]()
laat ik nou net cechjes en walkertjes hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik heb gewoon een BPL team gemaakt met de spelers die ik al had (untradeable of gewoon gekocht)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Jawel, Hart op doel en Nani als RM
ik gebruik cech op doel en koscielny en vermaelen als cbs en baines als lb![]()
![]()
Ik ook. Echt een kutteam ookmajaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een BPL team gemaakt met de spelers die ik al had (untradeable of gewoon gekocht)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een kutteam ookmaja![]()
Bijna alle spelers had ik al dus ik hoefde ook geen chem styles te kopen.![]()
Hallo maverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan maar niet shinen met Bergkamp op CAMGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb de tots versies van aguero, suarez, gerrard en cahill. Maar ik ga die cup mooi niet spelen. Heb dit jaar al genoeg sturridges en bentekes bestreden.
En voor die 10k hoef ik het ook niet te doen. Voor een rijk speler als ik is dat wisselgeld. Het oprapen niet waard.![]()
Verbeekdiegeldtelt.gifquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb de tots versies van aguero, suarez, gerrard en cahill. Maar ik ga die cup mooi niet spelen. Heb dit jaar al genoeg sturridges en bentekes bestreden.
En voor die 10k hoef ik het ook niet te doen. Voor een rijk speler als ik is dat wisselgeld. Het oprapen niet waard.![]()
Ten Rouwelaar wellicht naar Ajax. Arme Potsie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hou de bronze BPL spelers ook lekker in de club zeker die 450c per speler is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
En voor die 10k hoef ik het ook niet te doen. Voor een rijk speler als ik is dat wisselgeld. Het oprapen niet waard.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dan zal vermeer wel dicht bij een vertrek zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Ten Rouwelaar wellicht naar Ajax. Arme PotsiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha nee tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
toch![]()
![]()
Je loopquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hou de bronze BPL spelers ook lekker in de club zeker die 450c per speler is verwaarloosbaar.![]()
rijke tattaaaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
Bij PSV voelde hij zich te groot voor die rol...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Elke dag![]()
Is ook alleen een optie als Vermeer vertrekt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan zal vermeer wel dicht bij een vertrek zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zag m ook maar dat is nog geen antwoordquote:
#FreeTrapz![]()
inb4 wieisboos of zo'n andere drol met:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij PSV voelde hij zich te groot voor die rol...
'ajax is dan ook totaal wat anders dan psv blablabla'![]()
Ik heb helemaal geen zin om daarop te antwoorden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m ook maar dat is nog geen antwoord![]()
oke dan niet hequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om daarop te antwoorden.
#FreeTrapz![]()
Enige wat ik ook zie is dat Ajax hem wil als Vermeer weggaat... Dat laatste lijkt me al sterk, want hij voelt zich te groot voor de Eredivisie en in het buitenland wil niemand m. En ik denk niet dat Jelle zelf lekker wil banken, tenzij er echt een grote cheque op tafel komt..![]()
dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
inb4 wieisboos of zo'n andere drol met:
'ajax is dan ook totaal wat anders dan psv blablabla'
wil je nou bij de viervoudig kampioen op de bank zitten of bij een of andere subtopper?![]()
Toen ie bij PSV wegging was PSV juist veel kampioenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch ook zo?
wil je nou bij de viervoudig kampioen op de bank zitten of bij een of andere subtopper?
Elke dag![]()
EN DOEALLEMAAL EENS MEE AAN DE TOPCOACH
Scorito ---> Fok FutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
je moet niet teveel in het verleden blijven hangenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen ie bij PSV wegging was PSV juist veel kampioen![]()
![]()
BergCAMp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan maar niet shinen met Bergkamp op CAM"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het ging toch om jouw argumentquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet niet teveel in het verleden blijven hangen
Ik ben allang met beide benen terug op aardeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh ja nog eens een poging wagen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
EN DOEALLEMAAL EENS MEE AAN DE TOPCOACH
Scorito ---> Fok Fut![]()
Ja is toch leuk als iedereen mee doetquote:Zitten toch al op 7
Dat werkt helaas wat gecompliceerderquote:
Elke dag![]()
oquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is toch leuk als iedereen mee doetZitten toch al op 7
[..]
Dat werkt helaas wat gecompliceerder![]()
![]()
zal er ook ff naar kijken, je moet toch niet iedere week wisselen enzo dat soort ongein?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is toch leuk als iedereen mee doetZitten toch al op 7
[..]
Dat werkt helaas wat gecompliceerderPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goede workrates ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
Yakuza je moet Shevchenko ook proberen. Die is chill, misschien wel beter dan Weah.
hoeft niet volgens mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal er ook ff naar kijken, je moet toch niet iedere week wisselen enzo dat soort ongein?![]()
![]()
Neen, alleen eerste weken kun je wisselen daarna mag dat zelfs niet meer. Alleen met je bank als je dat zou willenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal er ook ff naar kijken, je moet toch niet iedere week wisselen enzo dat soort ongein?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zhano, vul je team eens in btw![]()
En Wieisboos ook
Elke dag![]()
Was cynisch richting de workrate-klagers. Ik let zelf niet eens meer op workrates, Speelt beter dan toen ik er wel op lette.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
in 2-spitsensysteem is 1 high/high meestal wel te doenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Cavani is met zijn high-highnog steeds een van mijn favo spitsen deze Fut
Elke dag![]()
Super Mario Mandzukicquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Cavani is met zijn high-highnog steeds een van mijn favo spitsen deze Fut![]()
![]()
Ik heb de slechtste sarcasmdar/cynischdar van heel fokquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Was cynisch richting de workrate-klagers. Ik let zelf niet eens meer op workrates, Speelt beter dan toen ik er wel op lette.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik denk dat ie gewoon ouderwets is, net als je telefoon <---quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb de slechtste sarcasmdar/cynischdar van heel fokDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zeg ik toch net jonge kut. Nu klaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zhano, vul je team eens in btw![]()
En Wieisboos ook![]()
![]()
Dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon ouderwets is, net als je telefoon <---
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik dat te vaak liep te spammenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg ik toch net jonge kut. Nu klaar
Elke dag![]()
Nee ik had gister van elk team 1 speler en te weinig geld besteedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ik dat te vaak liep te spammen![]()
![]()
Ik heb nu Rooney als enige spits staan en dat is echt heerlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
in 2-spitsensysteem is 1 high/high meestal wel te doen
Maakt heel vaak een gat waar je wingers in kunnen duiken of je kunt lekker op hem terug leggen. Echt veel kopduels winnen tegen de Kompany's van deze wereld doet 'ie toch niet..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hij was ooit nog gekozen door de UEFA als beste speler van de week o.i.d. door zijn CL wedstrijd tegen Auxerrequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen ie bij PSV wegging was PSV juist veel kampioen
Maar situatie toen was wel anders, een jonge keeper met zijn carrière nog voor zich of nu een opa die nog even wilt cashen aan het einde.![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was ooit nog gekozen door de UEFA als beste speler van de week o.i.d. door zijn CL wedstrijd tegen Auxerre
Maar situatie toen was wel anders, een jonge keeper met zijn carrière nog voor zich of nu een opa die nog even wilt cashen aan het einde.
En doe eens mee aan de topcoach (a)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die gaat niet hoor. Boer is eerste keus als vermeer vertrekt en verwacht niet dat Jelle zijn record ook op gaat geven voor een plek op de bank bij Ajax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Ten Rouwelaar wellicht naar Ajax. Arme Potsie![]()
Dat BPL team gaat niks worden, 2x gelijk en 1x verloren in seasons. Even naar Bundesliga team geswitched en het liep weer als een trein.
![]()
BUNDESLIGAquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef Alovenac het volgende:
Dat BPL team gaat niks worden, 2x gelijk en 1x verloren in seasons. Even naar Bundesliga team geswitched en het liep weer als een trein.
Toernooi begint 7 uur toch?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kan Ajax Vermeer niet beter een jaartje houden dan hem verkopen voor maar 1 miljoen? Boer en Ten Rouwelaar zullen ook niet gratis komenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vandermar komt vanzelf terug als een andere kloonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Waar is die Kiid eigenlijk? Oude relnicht![]()
je wil voorkomen dat je volgend jaar jasper en vermeer beide moet verkopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan Ajax Vermeer niet beter een jaartje houden dan hem verkopen voor maar 1 miljoen? Boer en Ten Rouwelaar zullen ook niet gratis komenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wauw zo goedkoop
[ afbeelding ]
Echt een tof cadeau voor de supporterswtf
Ja maar jij bent geen neger. Ik vind Gini er zo groen-rood wel bete ruit zien #nohommoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wauw zo goedkoop
[ afbeelding ]
Echt een tof cadeau voor de supporters![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een hybrid tussen bundesliga, bpl, la liga, ligue 1 en serie aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lewandowski, Aubameyang, Reus, Perisic, De Bruyne, Draxler, Sahin, Alaba, Schäfer, Rafinha, Subotic, Sokratis, Hummels, Benaglioquote:
In die reclame lijkt het net of hij stoned isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen neger. Ik vind Gini er zo groen-rood wel bete ruit zien #nohommo
Elke dag![]()
Kost <30k?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef mvdk_ het volgende:
Ik heb nog 30k nodig om Marco Reus te kopen![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Doe dat topcoach later wel even invullen, nog best een werkje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tancredi Palmeri @tancredipalmeri 10 minquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef gazhims3lv het volgende:
https://twitter.com/tancredipalmeri/status/500317424496181248
Liverpool's target Eto'o received a wages offer from Qatar that have outbid Ajax one and is less than a million far from his requesthoeveel wil die Eto'o wel niet dan als zelfs Qatar niet genoeg biedt. sowieso 2 getallen
alberto moreno zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef gazhims3lv het volgende:
https://twitter.com/tancredipalmeri/status/500317424496181248![]()
waarschijnlijk een mil per week hem kennendequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tancredi Palmeri @tancredipalmeri 10 min
Liverpool's target Eto'o received a wages offer from Qatar that have outbid Ajax one and is less than a million far from his requesthoeveel wil die Eto'o wel niet dan als zelfs Qatar niet genoeg biedt. sowieso 2 getallen
![]()
Bij die twitternaam moet ik aan prisonbreak denken
Elke dag![]()
Romero naar lpool
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De beoogde opvolger van Dani Alves bij Barca![]()
![]()
weet iemand de gamertag van rijst ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen Clasie dit weekendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kijk dat zijn de betere berichten van den maverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Duricic is CAM in FUT in de bundesliga ipv een LW![]()
![]()
Martin van Geel tegenover FR12 op de vraag of het een latertje wordt wegens het aantrekken van Ziyech: "Haha, het is elke avond laat. Het gaat goed komen"
![]()
![]()
![]()
![]()
700c voor een willekeurige BPL bronzewaarom zou je het uitgeven voor een prijs van 10K
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je sowieso een bronze bank doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
700c voor een willekeurige BPL bronzewaarom zou je het uitgeven voor een prijs van 10K
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Duricic is CAM in FUT in de bundesliga ipv een LWquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk dat zijn de betere berichten van den maver
yes plz![]()
![]()
dat zou moeten betekenen dat de non rare gold ook voor die prijs gaan. al weet je het nooit met deze communityquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso een bronze bank doen
silvers idd gewoon op te pikken voor 300c
#FreeTrapz![]()
tegen fifa ea aidsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso een bronze bank doen![]()
gewoon die cup niet spelen is beter voor je hart hoorquote:
#FreeTrapz![]()
heeft niks met die cup te makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon die cup niet spelen is beter voor je hart hoor
Boem pats bots![]()
Wat vinden jullie slimmer om te doen?
- FIFA 15 + 20 euro aan FIFA points kopen
- FIFA 15 UT editie kopen (48 packs: 1 per week)
- FIFA 15 + 20 euro via een coin trader (welke?)
of...?![]()
of geen FIFA15 kopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Laser. het volgende:
of...?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar weer een team verzinnen met hem____!
![]()
Fifa 15 + 20 euro aan chips en bierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Laser. het volgende:
of...?![]()
Fifa 15, 5 euro bijleggen en een halve gram coke halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Laser. het volgende:
of...?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Fifa 14 houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Fifa 15, 5 euro bijleggen en een halve gram coke halen
Voor 10 euro coins bij kopen
1 x heroïnehoer uitwonen
Hele gram coke
2 zakken chips en fles cola.![]()
Nee, net als deze aids:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver dat is geen Zhanoteam© zeg
Komt nog geen eens uit ook![]()
![]()
Ligt er aan hoeveel coins je dan bij een coin trader krijgt (vast niet zo heel veel in het begin).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:47 schreef Laser. het volgende:
of...?![]()
Gewoon Reus LW en Gundogan op CM en je kan verder doen wat je wiltquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, net als deze aids:
[ afbeelding ]
Komt nog geen eens uit ook
Elke dag![]()
Reusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon Reus LW en Gundogan op CM en je kan verder doen wat je wilt![]()
![]()
![]()
quote:
ik had hem verkocht en een nieuw 50k team gehaald wat compleet gefaald is, op het verkeerde moment verkocht en niet eens meer geld om hem terug te kopen![]()
![]()
Mijn internet is weer erg traag.. maar daardoor kwam ik wel heel makkelijk door de 2e ronde heen1-0 voor en daarna disconnect van de tegenstander.
![]()
Patje - Tim86 0-3 na 23 minuten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JEETROOOO
Wat een koning is het tochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beetje te verdedigendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel te aanvallendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?![]()
![]()
Nooit meer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nounounouquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Ik heb ook weer hulp nodig hoorwie op de open plekken?
Een braziliaanse cb uit de bundesliga lcb en een andere braziliaan rcb of
Een braziliaanse cb uit de bundesliga rcb en een andere bundes cb lcb?![]()
![]()
TOTS Toprak en Santanaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Een braziliaanse cb uit de bundesliga rcb en een andere bundes cb lcb?![]()
Oh wacht, wat thad zegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:37 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Een braziliaanse cb uit de bundesliga rcb en een andere bundes cb lcb?
Elke dag![]()
Jij gelooft wel dat hij geblesseerd is dit weekend toevallig?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thaddie paceboyquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee maar het klinkt een beetje bruutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gelooft wel dat hij geblesseerd is dit weekend toevallig?
Elke dag![]()
Ik zie dat Jong PSV een goal tegen heeft gekregen, nu moet ik braken
#DaretoDS2 #FeenwaldenUnited #Pjotr![]()
Er komt hoe dan ook nog een verdediger en een middenvelder bij bij PSV. Nou ik ben wel heel benieuwd wie er uit de hoge hoed komen.
Ik zet in op Marcellis en De Zeeuw, kan het iig nooit tegenvallenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van den Berg speelt alsof ie met zon schok-halsband looptKan steeds opstomen richting de 16 maar dan wordt ie bang
![]()
![]()
Llori zou wel leuk zijn #FUTquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er komt hoe dan ook nog een verdediger en een middenvelder bij bij PSV. Nou ik ben wel heel benieuwd wie er uit de hoge hoed komen.
Ik zet in op Marcellis en De Zeeuw, kan het iig nooit tegenvallenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar daar schieten we echt geen ene reet mee op, nog zo'n huurling. Als je er een koopt en je kan hem nog huren, primaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind Toprak erg goed ja. Heb Thiago Silva nooit gebruikt. David Luiz is altijd te goed tegen mij.. misschien dat je die wil gebruikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toprak is beter dan elke andere braziliaanse cb dus?Idem voor Santana.
![]()
lekker koop je net een hd ontvanger
gaat het onweren en hup hd ontvanger kapot
Tja, dat het hele beleid nergens op slaat met Brands is al wel langer duidelijk. Die is alleen maar met de korte termijn bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar daar schieten we echt geen ene reet mee op, nog zo'n huurlingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
gaat het onweren en hup hd ontvanger kapot
Elke dag![]()
iddquote:mooi genaaid. modem was ook dood, cv ketel ook
typo, Iloriquote:Is het ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LLORI WHAHAHAHAH TIM
kkdomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ge mot um ook nie buiten zetten jungskequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
gaat het onweren en hup hd ontvanger kapotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ge mot um ook nie buiten zetten jungskevoortaan maar ff bij duurdere apparaten stop uit stopcontact halen
geluk dat het niet laptop en tv waren
Jetro al 3 goals, waarvan 2 in eigen doelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat, de bekerwinnaar van dit seizoen gaat meteen naar groepsfase EL?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt vaag hoor. Zou niet nodig moeten zijn..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]voortaan maar ff bij duurdere apparaten stop uit stopcontact halen
geluk dat het niet laptop en tv waren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Jetro al 3 goals, waarvan 2 in eigen doel
Elke dag![]()
grapjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schilderswijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt vaag hoor. Zou niet nodig moeten zijn..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel achterquote:
Elke dag![]()
Misschien demonstreert ie gewoon ff, issie het niet eens met wat jij op zetquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zat zelf te denken aan dante - silva. Dante voor in en lucht en silva om gaten mee dicht te lopen, luiz gaat niet werken met dante want door die workrates moet dante alles dichtlopen en dan is dantequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind Toprak erg goed ja. Heb Thiago Silva nooit gebruikt. David Luiz is altijd te goed tegen mij.. misschien dat je die wil gebruikenIdem voor Santana.
![]()
![]()
Tja..is toch ook niet te doen voor die ventjes met die nieuwe Europese competitie er ook nog bijquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dante voor in de lucht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zat zelf te denken aan dante - silva. Dante voor in en lucht en silva om gaten mee dicht te lopen, luiz gaat niet werken met dante want door die workrates moet dante alles dichtlopen en dan is dante
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan kanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien demonstreert ie gewoon ff, issie het niet eens met wat jij op zet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Naja ze switchen best veel door. Ik zie geen Vloet Bergwijn Cmljavic (of hoe je het schrijft)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..is toch ook niet te doen voor die ventjes met die nieuwe Europese competitie er ook nog bijDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hierroquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dante voor in de lucht?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet lukkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dante voor in de lucht?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben je hem alweer aant verkopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hierro
[ afbeelding ][ afbeelding ]?
Elke dag![]()
Nee heb er 3 verkocht gisteren. Vandaag is het 'verkoop-Njietvjet-dag'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je hem alweer aant verkopen?
![]()
Vloet zal wellicht bij het eerste op de bank zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ze switchen best veel door. Ik zie geen Vloet Bergwijn Cmljavic (of hoe je het schrijft)
Hoe dan ook, ook met rouleren wordt Jong PSV er nuet beter op.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die had bijna getekend bij PSV, tot Mino R. roet in het eten kwam gooienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee heb er 3 verkocht gisteren. Vandaag is het 'verkoop-Njietvjet-dag'
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: