SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
#teambloethontDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.![]()
Jaloezie mavertje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.![]()
Sommige mensen zijn zo wreed op deze wereld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Jaloezie. sowieso.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap SOWIESO niet waarom jij zo raar gaat lopen doen als hier engelse grapjes gemaakt wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij brengt het weer naar boven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Snap zowiezo niet wat een discussie met mij te maken moet hebben dat het over mijn vriendin moet gaan.
Ouwe pik![]()
Waarom ben je altijd zo agressief Mavertje? Baal je dat EA al je spaargeld heeft?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij brengt het weer naar boven.
Ouwe pik![]()
Je begint nu toch... of ja, je gaat er op voort.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.![]()
opbokken jijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Waarom ben je altijd zo agressief Mavertje? Baal je dat EA al je spaargeld heeft?![]()
lekker makkelijk is dat. schuif het maar in mijn schoenenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je begint nu toch... of ja, je gaat er op voort.![]()
![]()
![]()
Ik schuif niks in je schoenen, hou er gewoon over op dan...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lekker makkelijk is dat. schuif het maar in mijn schoenen![]()
Negeer de mensen dan en wordt eens volwassen.![]()
Waar gaat dit nog over
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mijn in plaats van me!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik begin toch niet over mijn vriendin te praten. Hou die er lekker buiten dan ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top!
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |