quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja ja want overal staan sam sites toch en die halen automatisch alle nukes uit de lucht....ICBMS zijn niet te onderscheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shake with your right hand but hold a rock in the left.
Je moet wel eerst jouw fiets aan Duitsers doneren. Anders doet ze niks tegen Russen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
EEN TROOST: ZE MOTTEN EERST LANGS DE DUITSERS..
IK VOEL ME EIGE VEILIG
Sup, lang niet gesproken........quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Slap gelul dit.
Overigens: lethalninjaa we zijn allebei weer unbannedu remember me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveelheid zilvervisjes ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef TwentyFourr het volgende:
Saffraanprijs zal helaas hierdoor wel flink omhoog schieten
Nee Frank met jouw achtergrond en kennis maak jij je er met zo'n achtergrond toch wel een beetjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Ik heb dat in andere, meer serieuze topics al eens uiteen gezet. Dit was slechts een konvooitje dat geloof ik de grens passeerde, met voedsel. Russische konvooien reden in het verleden weleens vaker door Oekraïne. Omdat er nu momenteel wat spanningen zijn wordt er meteen een fantastisch verhaal van gemaakt, maar het stelt in principe geen reet voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee Frank met jouw achtergrond en kennis maak jij je er met zo'n achtergrond toch wel een beetje
te gemakkelijk vanaf
Adel verplicht he, hoe verwacht jij hoe dit conflict zich zal ontwikkelen?
En de acties van beide partijen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja ja want overal staan sam sites toch en die halen automatisch alle nukes uit de lucht....Beetje optimisme kan geen kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer die jan lul soldaatjes van Nederland een beetje op te peppen en dan gooi jij roet in het eten, mooi is dat.
Volgens mij is saffraan altijd al duur geweest hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef TwentyFourr het volgende:
Saffraanprijs zal helaas hierdoor wel flink omhoog schieten
Dat is wel een mooi iets. Als de russische tanks oprukken over de laagvlakte hebben we eindelijk een smoes om een kernbom op duitsland te gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
EEN TROOST: ZE MOTTEN EERST LANGS DE DUITSERS..
IK VOEL ME EIGE VEILIG
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |