Als de belastingdienst weet dat jij baren goud hebt lopen verzamelen omdat jij dat expliciet hebt aangegeven in je laatste aangifte...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:00 schreef erik013 het volgende:
Lijkt me ook. Wat doen ze b.v. met waardevolle materiele bezittingen, gaan ze dat echt taxeren om daar nog weer een bedrag over te belasten? Nee toch?
Een systeem waarmee Nederland tot de top van de wereld behoort qua welvaart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef nightsleeper het volgende:
Sowieso betalen we in Nederland belasting over belasting over belasting. Als je werkt betaal je belasting over je loon. Als je het uitgeeft betaal je belasting over je aankoop.
Ben je slim genoeg om stevig te sparen dan moet je daar ook weer belasting over gaan betalen. Als je als een idioot gaat lenen krijg je daar weer belastinggeld voor terug. Wat voor een fucked up systeem is dat?
Wajoo deze man wat een genie held van deze tijd en stem van onze generatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:08 schreef nightsleeper het volgende:
Sowieso betalen we in Nederland belasting over belasting over belasting. Als je werkt betaal je belasting over je loon. Als je het uitgeeft betaal je belasting over je aankoop.
Ben je slim genoeg om stevig te sparen dan moet je daar ook weer belasting over gaan betalen. Als je als een idioot gaat lenen krijg je daar weer belastinggeld voor terug. Wat voor een fucked up systeem is dat?
Weet het wel zeker, deden ze dat maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pakweg 52% afgedragen?
Denk het niet.
Daar verzeker ik me graag particulier voor en dat pensioen regel ik me ook wel zelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan hebben ze geen arbeidscontract, bouwen ze geen pensioen op en zijn ze niet verzekerd.Daarnaast: dit gaat over als je dood bent.
Het tarief van erfbelasting is juist veel te laag. Het stimuleert mensen om rijk te sterven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Een systeem waarmee Nederland tot de top van de wereld behoort qua welvaart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |