Had ik al aan zitten denken maar de kwaliteit van dat zelfdoespul is nooit echt top.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Laat hem maken? Super simpel
Koop een blauw shirt en laat er bij zo'n printshop een gele ster op zetten
Of doe het zelf met van dat strijkspul
Eentje. Hoezo dubieus? Heeft die ster een bepaalde betekenis o.i.d.?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef Hallojo het volgende:
Dubieus truitje. Hoeveel wil je ervan laten produceren?
Heb je ooit op school gezeten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:14 schreef henkregen het volgende:
[..]
Eentje. Hoezo dubieus? Heeft die ster een bepaalde betekenis o.i.d.?
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:14 schreef henkregen het volgende:
[..]
Eentje. Hoezo dubieus? Heeft die ster een bepaalde betekenis o.i.d.?
Lijkt er verdacht veel op. Ik zou deze trui niet meenemen als je naar Israel op vakantie gaatquote:
Trap ik nu in een troll?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:19 schreef henkregen het volgende:
Boeiend. Genoeg mensen die dreadlocks hebben maar geen rastafari zijn.
Ik dacht dat dat hetzelfde principe was. Iets dragen wat voor bepaalde mensen een zekere betekenis heeft maar waar je zelf niet voor staat.quote:
Ik loop altijd in mijn Adolf Hitler kostuum rond. Ik ben toch geen nazi dus boeiend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:24 schreef henkregen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hetzelfde principe was. Iets dragen wat voor bepaalde mensen een zekere betekenis heeft maar waar je zelf niet voor staat.
Lekker in Che Guevara en Mao Zedong shirtjes rondlopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:24 schreef henkregen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hetzelfde principe was. Iets dragen wat voor bepaalde mensen een zekere betekenis heeft maar waar je zelf niet voor staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |