gwn net als geld en meisjes krijgen je moet pakken wat je wil hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Psy-freak het volgende:
ik wil graag mod worden.
Wat moet ik daarvoor doen?
hahahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
Dus gewoon de boel hacken en mezelf mod maken, of beter... FA!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:40 schreef Mebe_Al-Suq_Yadiq het volgende:
[..]
gwn net als geld en meisjes krijgen je moet pakken wat je wil hebben
kostda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Schattie patattiee O+ :@" - richolio
wat kost FA worden dan?quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat een afstotelijke signature heb jij jezelf toegeëigend zeg
Deal! *schud hand*quote:
DRANG NAAR MACHT!quote:
Ok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne schudden heeft weinig zin. Je kan beter yvonne even een DM sturen.
Nou, dan moet je mij aannemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Teydelyk het volgende:
Het is algemeen bekend dat de mensen die naar macht snakken de beste leiders zijn. Toch?
quote:
Zo héquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
DRANG NAAR MACHT!
ik ben in een vorig leven Nazi-kopstuk geweest (kwam uit de regressie-therapie)
Als je belooft iedereen die het woord zilvervisje en saffraan in de mond neemt bant, ok?quote:
Von Klinckerhoffenquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:46 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Als je belooft iedereen die het woord zilvervisje en saffraan in de mond neemt bant, ok?
Wie is die meneer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heftig he, ik was deze meneer:
[ afbeelding ]
ik in een vorig levenquote:
Was je geen badmeester?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
heftig he, ik was deze meneer:
[ afbeelding ]
nee, Von Klinckerhoffen, nazi-kopstukquote:
Dat was m'n broer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:49 schreef Grietje-tit het volgende:
Dat is die vent van Allo Allo. Bij die hoer in dat café.
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:49 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Mauthausen Commandant Franz Ziereis
Kost me weer een jaar voordat ik in aanmerking kom, zekers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef Pharkus het volgende:
Met een normale ontraceerbare kloon terugkomen en positief opvallen.
minimaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kost me weer een jaar voordat ik in aanmerking kom, zekers.
Ziereis vluchtte samen met zijn vrouw op 3 mei 1945, maar werd op 20 mei bij zijn jachthut in Pyhrn door de Amerikaanse troepen gearresteerd. Tijdens zijn arrestatie werd hij geraakt door een kogel. In de daaropvolgende nacht werd Ziereis verhoord, en werd zijn verklaring opgeschreven door voormalige gevangenen uit Mauthausen. Kort daarop overleed Ziereis.quote:
En daarna werd z'n lichaam in het prikkeldraad gehangen en werden er hakenkruizen op z'n kont geschilderd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:52 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ziereis vluchtte samen met zijn vrouw op 3 mei 1945, maar werd op 20 mei bij zijn jachthut in Pyhrn door de Amerikaanse troepen gearresteerd. Tijdens zijn arrestatie werd hij geraakt door een kogel. In de daaropvolgende nacht werd Ziereis verhoord, en werd zijn verklaring opgeschreven door voormalige gevangenen uit Mauthausen. Kort daarop overleed Ziereis.
August Eigruber (far left), Franz Ziereis (left), Himmler (front), Karl Wolff (right) and Franz Kutschera (far right) in KZ Mauthhausen (April 1941)quote:
Volledige hersentransplantatie ondergaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Psy-freak het volgende:
ik wil graag mod worden.
Wat moet ik daarvoor doen?
Iemand moest de foto nemen. Selfies kenden we niet toen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pharkus staat niet op die foto.
lijken me sympathieke heren, wie zijn ut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:55 schreef Teydelyk het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die foto's zijn goed opgepoetst
August Eigruber (far left), Franz Ziereis (left), Himmler (front), Karl Wolff (right) and Franz Kutschera (far right) in KZ Mauthhausen (April 1941)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:04 schreef Manke het volgende:
[..]
lijken me sympathieke heren, wie zijn ut?
Wie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:08 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
August Eigruber (far left), Franz Ziereis (left), Himmler (front), Karl Wolff (right) and Franz Kutschera (far right) in KZ Mauthhausen (April 1941)
jupquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Grietje-tit het volgende:
Heb jij nu nog net zo'n gluiperige rotkop nu, TS?
pfff, waarom niet dit account?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:53 schreef Hallojo het volgende:
Ik hoorde dat ze nog een modje voor MED zochten. Ik zou daar solliciteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |