abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6441671
Staat erg hoog in de hitparade, denk aan mij is het lied uit Volle Maan.

Wat zing hij eik?
Durf maar te dromen, ik laat je maar even/eeuwen vrij...

pi_6441757
durf maar te dromen, ik laat je maar even vrij
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  donderdag 24 oktober 2002 @ 02:17:47 #3
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6441762
Ik ken dit weer totaal niet. Mis ik wat?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6441815
Ik ken het ook niet, maar als het net zo slecht is als de film schijnt te zijn (want ook die heb ik uiteraard nog niet gezien), dan vrees ik het ergste..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6441876
Ik ken het niet en ik wil het ook niet kennen,met het oog op films als volle maan blijf ik met alle liefde onwetend.

Ik wil ook niet weten wat ik mis, ik geloof graag dat ik een van de mooiste nummers ooit laat lopen, maar ik bedank ervoor.

pi_6441884
Uehm, mis ik wat
pi_6442318
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 02:31 schreef WebForce het volgende:
Uehm, mis ik wat
pi_6454771
In dit liedje komt de zin 'in mijn dromen ben ik niet meer alleen' voor.
En harder kun je een compositie niet afkraken.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_6454792
't Is dan ook een leuk nummer, met een leuke clip, uit een leuke film. Logisch dat het een hit wordt. Alleen de zang is wat minder, maar dat viel te verwachten en het is nou ook weer niet zo dat het glazen doet breken. Over het geheel ben ik positief te spreken.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6455391
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 02:23 schreef Zander het volgende:
(want ook die heb ik uiteraard nog niet gezien)
Nee, je zou is naar iets heen gaan wat 'in' is...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:08:15 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6455522
Het is geen topproduktie en Daan zingt niet helemaal zuiver (z'n stem is niet geschikt voor ballads). Dat het nummer een hit aan het worden is, komt natuurlijk door de film. Indien je die hebt gezien, krijgt dat nummer ook ineens veel meer waarde.
Deze plaat komt in ieder geval niet voor in mijn collectie en dat zal ook niet gebeuren.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:10:36 #12
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_6455594
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 02:23 schreef Zander het volgende:
Ik ken het ook niet, maar als het net zo slecht is als de film schijnt te zijn (want ook die heb ik uiteraard nog niet gezien), dan vrees ik het ergste..
Costa was slecht maar een leuk avondje.

Volle maan is slecht, en geen leuk avondje. Wat een kutfilm. En dat achterlijke liedje is ook al niet om aan te horen.

pi_6462737
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:38 schreef SportsIllustrated het volgende:
In dit liedje komt de zin 'in mijn dromen ben ik niet meer alleen' voor.
En harder kun je een compositie niet afkraken.
Compositie?
pi_6463287
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef LoekB het volgende:
Nee, je zou is naar iets heen gaan wat 'in' is...
Ik heb Lord of the Rings in de bioscoop gezien.

Maar die derderangs talentloze Nederlandse flutsterretjes, daar leg ik inderdaad geen stuiver voor neer. Het is al triest genoeg dat deze mensen ongevraagd mijn beeldbuis vervuilen.

maandag 28 oktober 2002 @ 17:44:38 #15
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_6507532
(Boutnummer...)

Ok als ik nou eens 14 jaar was en een meid was dan had ik zoiets van: mmkay! doen we!

Maar nu? nee dank u, opzouten met Daan Schuurmans, ontzettende rukkerel, dat ist..

pi_6507736
Ik moet er gewoon van huilen..zo slecht vind ik het..
dat beetje vrouwelijke wat ik nog in me heb is zelfs niet gevoelig voor deze foute zang-poging.. ook al was het romantisch bedoeld.
Maar allen: treur niet! Meneer Schuurmans heeft gezegd het bij 1 x te houden.. (nu maar hopen dat hij dat meende)
La..lala..lalala...
pi_6510994
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 17:56 schreef MiekieSief het volgende:

Maar allen: treur niet! Meneer Schuurmans heeft gezegd het bij 1 x te houden.. (nu maar hopen dat hij dat meende)

...en dat hij dus niet, wegens "onverwacht" overweldigend succes, met een "zelfgeschreven" nummer in de top 40 komt...
pi_6534981
Het ziet er naar uit dat de single van Ties een megahit gaat worden. Denk Aan Mij komt in de eerste week binnen op nummer 26. En men verwacht dat hij de week erop al een top 10 plaats zal veroveren. www.vollemaandefilm.nl
pi_6535592
Leuk nr voor mijn 14jarig zusje
You only live once
pi_6543435
Er is nu ook een clip: BoxCode 916
pi_6543489
Teringzooi van de bovenste plank.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_6543590
Ties? Liedje?
Ik mis weer een hoop, geloof ik.

* ChrisJX wordt oud...

pi_6543624
Ja, eindelijk gehoord dus nu mag ik rechtmatig mijn gal spuwen: Dit plaatje is weer een triest bewijs van het feit dat je met de juiste marketing zelfs do grootste talentloze nul nog een hit kunt laten scoren. Wat een prul! Die 'zang' is werkelijk niet om aan te horen, het is ongetwijfeld zin-voor-zin ingezongen en er zullen wel heel wat uurtjes ProTools-geknutsel aan te pas zijn gekomen om het nog een beetje naar de juiste toonsoort om te buigen. Als ik Elvis Presley was dan schoot ik meteen een kogel door mijn beeldbuis zodra dit wanproduct weer eens te zien is!

Zo, dat lucht op.

pi_6544086
Ik ken het nummer nog niet en ik hoef het ook niet te horen. Maar waarschijnlijk zullen veel jonge meisjes hier van smullen.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_6544368
boertje, boertje, boertje!
Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')