Wat zing hij eik?
Durf maar te dromen, ik laat je maar even/eeuwen vrij...
Ik wil ook niet weten wat ik mis, ik geloof graag dat ik een van de mooiste nummers ooit laat lopen, maar ik bedank ervoor.
quote:Nee, je zou is naar iets heen gaan wat 'in' is...
Op donderdag 24 oktober 2002 02:23 schreef Zander het volgende:
(want ook die heb ik uiteraard nog niet gezien)
quote:Costa was slecht maar een leuk avondje.
Op donderdag 24 oktober 2002 02:23 schreef Zander het volgende:
Ik ken het ook niet, maar als het net zo slecht is als de film schijnt te zijn (want ook die heb ik uiteraard nog niet gezien), dan vrees ik het ergste..
Volle maan is slecht, en geen leuk avondje. Wat een kutfilm. En dat achterlijke liedje is ook al niet om aan te horen.
quote:Compositie?
Op donderdag 24 oktober 2002 22:38 schreef SportsIllustrated het volgende:
In dit liedje komt de zin 'in mijn dromen ben ik niet meer alleen' voor.
En harder kun je een compositie niet afkraken.
quote:Ik heb Lord of the Rings in de bioscoop gezien.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef LoekB het volgende:
Nee, je zou is naar iets heen gaan wat 'in' is...
Maar die derderangs talentloze Nederlandse flutsterretjes, daar leg ik inderdaad geen stuiver voor neer. Het is al triest genoeg dat deze mensen ongevraagd mijn beeldbuis vervuilen.
Ok als ik nou eens 14 jaar was en een meid was dan had ik zoiets van: mmkay! doen we!
Maar nu? nee dank u, opzouten met Daan Schuurmans, ontzettende rukkerel, dat ist..
quote:...en dat hij dus niet, wegens "onverwacht" overweldigend succes, met een "zelfgeschreven" nummer in de top 40 komt...
Op maandag 28 oktober 2002 17:56 schreef MiekieSief het volgende:Maar allen: treur niet! Meneer Schuurmans heeft gezegd het bij 1 x te houden..
(nu maar hopen dat hij dat meende)
Zo, dat lucht op.
quote:Wauw
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:18 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb Lord of the Rings in de bioscoop gezien.
Mijn mening over dit nummer heeft niks toe te voegen aan de reacties hier : wat een ongelooflijk k*tnummer
Wat ga je eigenlijk doen in Amsterdam?
Ties: 'Ik ga muziek maken. Ik ga hele mooie muziek maken.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |