Omdat ze hier maar tijdelijk werken om flink te cashen en daarna terug naar bulgaria gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:19 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik ben niet van de hoeren, maar er zat pas een lekker wijf achter de ramenHele dikke tieten en een mooi slank lijf. Ik moest bijna mijn principes overboord gooien
Snap nooit dat die meiden niet gewoon een keer de kroeg ingaan, een eenvoudige kerel scoren en van daaruit verder kijken.
Ligt aan jezelf, pik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoeveel procent zou dat mijn levensgeluk verlagen?
Ze zouden veel meer kunnen cashen door naïeve kerels op te lichten. Bovendien hoeven ze dan maar een paar keer met de benen wijd, ipv 6 maal daags.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Omdat ze hier maar tijdelijk werken om flink te cashen en daarna terug naar bulgaria gaan
Heb je ze gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:31 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ze zouden veel meer kunnen cashen door naïeve kerels op te lichten. Bovendien hoeven ze dan maar een paar keer met de benen wijd, ipv 6 maal daags.
nb. Dat worstenmeisje dat jij als icon hebt. Die tieten van haar lijken echt groot op die foto, maar in 'het echt' waren ze best wel bescheiden. Ik ben zelden meer teleurgesteld geweest na het zien van een foto
Nee, maar ik zag dit tamelijk genante filmpje. Excuus voor off topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:34 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Heb je ze gezien?
Ik denk dat het komt door het rennen dan, dat ze omhoog deinzen.
Wist niet dat er in Groningen zo'n straat zat. Ik ben alleen in Den Haag geweest, daar was het goedkoop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom naar den Haag als er in Groningen ook zat prostituees zijn... Ik zit nu toevallig in Groningen en ga af en toe naar de Hoekstraat (veel slanke oost Europese hoertjes daar). Daarnaast heb je nog wat andere plekken/straten waar je heen kunt.
Dit die willen geld geen man en vinden neuken vaak ook lekker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Omdat ze hier maar tijdelijk werken om flink te cashen en daarna terug naar bulgaria gaan
TS is soweso een pauper gezien het feit dat hij niet bij Vindicat zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
Alleen in de zesde klas had ik een maandje een vriendin die gek van me werd.
Hier dus fckn 3e jaars in Groningen waar veel vrouwen zijn.
Maar nog nooit pijpen, neuken of wat dan ook.
Hoeveel procent zou dat mijn levensgeluk verlagen?
Ben jij nou een zolderkamerautist of een vindicater? het is of ofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:45 schreef beverton het volgende:
[..]
TS is soweso een pauper gezien het feit dat hij niet bij Vindicat zit
Online een autist, maar overdag aan de zuipquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben jij nou een zolderkamerautist of een vindicater? het is of of
Hoeveel hertjes heb je al afgepeigerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef beverton het volgende:
[..]
Online een autist, maar overdag aan de zuip
vanavond nog op stap dan ? ze komt niet uit de lucht vallen hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben jij nou een zolderkamerautist of een vindicater? het is of of
Vanavond lekker bankenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
vanavond nog op stap dan ? ze komt niet uit de lucht vallen hoor.
Bij deze is je klacht dan onterecht, ga eropuit drink wat baco, dans wat af en gewoon proberen.quote:
Hertjes peiger je niet af, die moet je wel schietenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hoeveel hertjes heb je al afgepeigerd?
Hoeveel hedde al geschoten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:34 schreef beverton het volgende:
[..]
Hertjes peiger je niet af, die moet je wel schieten
En ga jij opstap ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terechte klacht, alleen ik ben er 23
Jij hebt toch een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terechte klacht, alleen ik ben er 23
al gedumpt, helaas niet geneuktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |