Ik was maagd maar nu dankzij zijn lessen is Hugh Hefner zijn seksleven waardeloos vergeleken met de mijnequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een seminar van hem gevolgd en heb daardoor nu aan iedere vinger een vrouw.
Waarom zou je dan ook iets waardeloos vergelijken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik was maagd maar nu dankzij zijn lessen is Hugh Hefner zijn seksleven waardeloos vergeleken met de mijne
Wat heb ik gemist!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat jij dit post
Ik stuur fokkers tenminstens geen half foto's van mijn kont
Die hele foto's zijn goed bevallen trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat jij dit post
Die spijt kun je achteraf best nog wel om lachenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef Dientje12 het volgende:
Je moet wel iets vinden waar je geen spijt van krijgt later he.
Niet zomaar eentje neuken die lelijk is ofzo...
Dat geldt voor jullie dames denk ik meer dan voor jongens/mannen. Voor een jongen is 22 jaar en maagd zijn erger dan (een aantal keer) seks gehad te hebben met een meisje waar je niet van houdt of dat je niet eens aantrekkelijk vindt. Het klinkt oppervlakkig, maar dan is het: dat die eerste keer erop zit is belangrijker dan hoe 'bijzonder' het was. Bij meisjes is dat veel minder zo. Vooral die eerste keer is voor hen veel belangrijker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef Dientje12 het volgende:
Je moet wel iets vinden waar je geen spijt van krijgt later he.
Niet zomaar eentje neuken die lelijk is ofzo...
Offtopic : Ik vind aziaten niet echt aantrekkelijk. Zeggen mij totaal niks. Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Negerinnen ook niet overigens. (No racism)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef Bredemug het volgende:
Trouwens mocht je echt zo wanhopig zijn, ga 1 maand op vakantie in Japan. 9 van de 10 Japanse meisjes die je willen.
Klinkt triest maar Japanse meisjes zijn echt gek op buitenlanders, ongeacht je uiterlijk. Voor mijn studie zat ik 6 maanden in Japan, en ik kan je vertellen dat ik binnen een paar weken een harem had, inclusief mijn studiegenoten die er waren.
Het enige nadeel is dat ze je vaak als accessoire zien, want het is namelijk ''hip'' daar om met een buitenlander te seksen en daarover tegen vriendinnen te pronken.
Ik ook niet, ik stuur alleen hele foto'squote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat jij dit post
Dm maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik stuur alleen hele foto's
Stuur dan dushi :$quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik stuur alleen hele foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |