Mager ding, das lekker. Jij weet nie wat lekekr is jong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef politiekman het volgende:
aas gewoon op de dikke onzekere wijven
hoax. daar is verkrachten de normquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef niels0 het volgende:
De hindoestanen die ik in India ken waren op hun 34e nog maagd
kijk is aan, man met verstand van zaken. Makkelijk om te lullen, extra nat en inderdaad als ze eenmaal losgaan..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die zijn ook extra nat.Als die eenmaal losgaan. Mijn god.
zelfs stevigere meisjes hebben hogere eisen dan een maagdelijke autist te neuken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef Nobu het volgende:
Neuk gewoon een dikkertje als je zelf een kop als een grindtegel hebt, ja toch.
hoe weet je wat lekkerder isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mager ding, das lekker. Jij weet nie wat lekekr is jong.
Hoogste tijd dat je een meid vind, anders moet je blijve trekke
Volgens mij ben jij de 22 jarige maagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Niet een tovenaar willen wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef politiekman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de 22 jarige maagdof heb ik het nu aan het verkeerde eind
Misschien ben jij gewoon heel lelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gast als jij zoals je profielfoto bent, zou ik mijn hond nog van je aftrappenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon heel lelijk
Waar zie je mijn profielfoto?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gast als jij zoals je profielfoto bent, zou ik mijn hond nog van je aftrappen
Misschien rook jij teveel shag terwijl je ingeolied op een skippybal aan het balanceren bent..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon heel lelijk
en omdat jij nog maagd bent mag je hont ook niet neuqen???quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gast als jij zoals je profielfoto bent, zou ik mijn hond nog van je aftrappen
waar ben jij een kutkloon van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef politiekman het volgende:
[..]
Misschien rook jij teveel shag terwijl je ingeolied op een skippybal aan het balanceren bent..
Mij niet kennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef politiekman het volgende:
[..]
Misschien rook jij teveel shag terwijl je ingeolied op een skippybal aan het balanceren bent..
Ik heb liever een dame met wat vlees eraan en ik ben geen 22-jarige maagd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
ga je TS nou nog ontmaagden zoals je mij beloofde?quote:
akkoord, beetje houvastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:23 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik heb liever een dame met wat vlees eraan en ik ben geen 22-jarige maagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |