Stress is best normaal om te hebben, ben niet de enigequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zo lees zou ik me eerst maar eens focussen op het oplossen van jouw geestelijke problemen.
Anders lees jij je eigen topics eens na. Dat is echt geen 'normale vorm' van stress hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Stress is best normaal om te hebben, ben niet de enige
Het is echtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Anders lees jij je eigen topics eens na. Dat is echt geen 'normale vorm' van stress hoor.
Dat is eerder een kwestie van frustratie en een volledig vertekende kijk op het leven door een foute opvoeding / druk ouders. ALS je natuurlijk serieus zou zijn.
Dan zou ik professionele hulp buitenshuis zoeken als ik jou was. En dus niet op FOK! dit soort topics openen.quote:
Van huis uit heert er een groot taboe op hul zoeken. Fix je shit zeggen wij vaakquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan zou ik professionele hulp buitenshuis zoeken als ik jou was. En dus niet op FOK! dit soort topics openen.
Continu dergelijke topics openen noem ik nu niet bepaald 'je eigen shit fixen'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Van huis uit heert er een groot taboe op hul zoeken. Fix je shit zeggen wij vaak
Alsof je daar tijd voor krijgt in deze geweldige maatschappij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zo lees zou ik me eerst maar eens focussen op het oplossen van jouw geestelijke problemen.
Winkelcentrum overhoop schieten schijnt heel erg in te zijn dezer dagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Van huis uit heert er een groot taboe op hul zoeken. Fix je shit zeggen wij vaak
Ja. Waarom zou je die tijd niet kunnen vrijmaken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof je daar tijd voor krijgt in deze geweldige maatschappij.
[..]
Dat is voor minderwaardige lafaards, dat je hieraan refereert is best kansloosquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof je daar tijd voor krijgt in deze geweldige maatschappij.
[..]
Winkelcentrum overhoop schieten schijnt heel erg in te zijn dezer dagen.
Het leven gaat door.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou je die tijd niet kunnen vrijmaken?
Zo zie het niet. Het vereist toch wel wat moed om zoiets te doen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2138879
/2/25#143445244]vrijdag 15 augustus 2014 14:00[/url] schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat is voor minderwaardige lafaards, dat je hieraan refereert is best kansloos
Dat gaat het atlijd. En hoe is dat nou weer een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:13 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het leven gaat door.
[..]
Zo zie het niet. Het vereist toch wel wat moed om zoiets te doen.
Het 'grappige' is dat dat er juist vaak voor zorgt dat er minder gepresteerd wordt (door slaapgebrek, onzorgvuldigheid, haast) waardoor je de volgende keer nog meer last van stress. Een echte 'self fulfilling prophecy' en vicieuze cirkel dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:37 schreef Victuss het volgende:
Gejaagdheid. Terechte klacht. Zelfde.
Zoiets zou mij een worst wezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ouders zijn niet tevreden en zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |