...neem wel minimaal 15 euro mee, voor een klein emmertje kip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n emmer kip, waar moet men dan om vragen?
Goede tips hier, bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
...neem wel minimaal 15 euro mee, voor een klein emmertje kip..
Nog geen 10 eu toen ik het dinsdag haaldequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
...neem wel minimaal 15 euro mee, voor een klein emmertje kip..
Variety bucketquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog geen 10 eu toen ik het dinsdag haalde
Al die mensen hier met hun gezwets
Net als JeMoederquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef JeMoeder het volgende:
Is dat van dat separatorvlees met verdikkingsmiddel, smaakstoffen en gewassen in ammoniak waar vervolgens een krokant hoesje omheen gedaan is?
Yup, kipkots.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef JeMoeder het volgende:
Is dat van dat separatorvlees met verdikkingsmiddel, smaakstoffen en gewassen in ammoniak waar vervolgens een krokant hoesje omheen gedaan is?
Dan niet manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Variety bucket
3 kipstukken + 6 hot wings + 4 crispy strips + 2 frites (M) + 2 coleslaw ¤ 14,95
Party bucket
33 hot wings + 4 frites (M) ¤ 22,95
Family bucket
9 kipstukken + 16 hot wings + 4 frites (M) + 4 halve maïskolven + 4 coleslaw ¤ 29,95
-edit- bron: http://www.fastfoodprijs.(...)slijst-prijzen-2014/
En nu jij weer, met je gezwets..
Alleen negermagen kunnen die hoeveelheid kipzooi aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Niet gewoon naar KFC gaan voor kip maar gemalen shit nuttigen
Nee, inderdaad niet.quote:
Geen bucket dus. We hebben het over een bucket en je bestelt vervolgens iets anders en zegt dan dat het goedkoper was.quote:Overigens had ik gewoon 16 hotwings en niets meerdus al die variety shit is niet relevant.
Gvd manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet.
[..]
Geen bucket dus. We hebben het over een bucket en je bestelt vervolgens iets anders en zegt dan dat het goedkoper was..
Staat niet op de menukaart. Je faalt harder dan een nierpatient zonder dialyse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd manhet was een bucket met 16 hotwings. Wat snap je niet?
Daar heb je wel gelijk in, inderdaad. Ook niet bij de drive in. Maar ga er maar door en vraag wat het minst aantal hotwings in een bucket zijn en je krijgt een bucket met 16 hotwings.quote:
Niemand liegt op FOK! alle topics zijn waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, inderdaad. Ook niet bij de drive in. Maar ga er maar door en vraag wat het minst aantal hotwings in een bucket zijn en je krijgt een bucket met 16 hotwings.
Ik ga toch niet een beetje een potje zitten liegen op FOK!
Sowieso mattiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Niemand liegt op FOK! alle topics zijn waar.
Bah die dingen komen uit Tsjernobylquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dinsdag gehaald. 16 hotwingsen dan gewoon kluiven als een malle.
Jij uit limburg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bah die dingen komen uit Tsjernobyl
Heb ze al jaren niet gezien. Waren inderdaad heerlijk, al meurde dat houten stokje altijd wel naar poep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:55 schreef Confetti het volgende:
Godskolere, waarom zijn deze dingen zo lekker doch zo moeilijk verkrijgbaar? Heb ze in januari kunnen scoren bij de C1000 maar sindsdien zijn ze weer spoorloos.
De AH zou ze hebben volgens hun website maar in de winkel zelf hebben ze ze helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |