quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef JeMoeder het volgende:
Is dat van dat separatorvlees met verdikkingsmiddel, smaakstoffen en gewassen in ammoniak waar vervolgens een krokant hoesje omheen gedaan is?
dat is toch alleen voor negers?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Niet gewoon naar KFC gaan voor kip maar gemalen shit nuttigen
En niet bange blanken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat is toch alleen voor negers?
quote:Zekerheid 3: Voor ál uw boodschappen
U heeft bij ons keuze uit een enorm assortiment: A-merken, het Jumbo Huismerk en budgetmerken. Zon enorm assortiment vindt u nergens anders.
Gewenst product binnen 2 weken in huis
Toch kan het gebeuren dat een product niet voorradig is of dat we een product niet in het assortiment hebben. Laat het ons weten! Wij hebben misschien een goed alternatief voor u. En anders halen wij het gewenste product binnen twee weken in huis.
Jawel maar die eten alleen bij KFG.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:08 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de jihadisten? Mogen die ook binnen?
KFG?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel maar die eten alleen bij KFG.
Kentucky Fried Goat?quote:
Is dat eten wat daar vandaan komt een beetje goed binnen te houden? Ben van m'n leven nog nooit een KFC tegengekomen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Niet gewoon naar KFC gaan voor kip maar gemalen shit nuttigen
Ik ben 10 jaar geleden ooit in eindhoven geweest, tegen over de macdrek zit een KFC, gezien de rij bij de mac liepen we bij de KFC binnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat eten wat daar vandaan komt een beetje goed binnen te houden? Ben van m'n leven nog nooit een KFC tegengekomen eigenlijk.
Altijd gedacht dat jij ook een klapjavaan was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar geleden ooit in eindhoven geweest, tegen over de macdrek zit een KFC, gezien de rij bij de mac liepen we bij de KFC binnen.
Man man man, wat meurde het daar naar smerige kip, en het zat vol negers. toch maar in de rij gaan staan bij de mac.
Ja manquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat eten wat daar vandaan komt een beetje goed binnen te houden? Ben van m'n leven nog nooit een KFC tegengekomen eigenlijk.
Ik wil gewoon zo'n emmer kip, waar moet men dan om vragen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
![]()
Hotwings
Crispy Strips
Twister met kaas
Dinsdag gehaald. 16 hotwingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n emmer kip, waar moet men dan om vragen?
Ik heb het even opgezocht maar ik moet er wel een stukje voor rijden voordat ik bij een KFC ben maar ik hou je op de hoogtequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dinsdag gehaald. 16 hotwingsen dan gewoon kluiven als een malle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |