Dát volk heeft net zoveel rechten in deze wereld als jij!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:48 schreef Confetti het volgende:
Dit krijg je dus als je dat volk accepteert. Verdomme, wat onzedelijk.
Het bewijs van het morele verval.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:51 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Dát volk heeft net zoveel rechten in deze wereld als jij!
Hoe moet ik met zo'n TT weten dat het een gay-topic is? Zet het er gewoon bij. Kom ik ook niet kijken. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:50 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom lees je het dan, asociale tokkie
Het staat je immers vrij om nu alsnog te vertrekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe moet ik met zo'n TT weten dat het een gay-topic is? Zet het er gewoon bij. Kom ik ook niet kijken. Is dat nou zo moeilijk?
Het recht hebben ergens te komen betekent nog niet dat wij je met open armen ontvangen. Liever ontvang ik ook helemaal niets van je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:51 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Serieus flikker op of doe dat in een spoiler...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:54 schreef Ganymedez het volgende:
[ afbeelding ]
Ode aan de herenliefde
Als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus flikker op of doe dat in een spoiler...
Is dit weer wat nieuws ofzo? nieuwe bandwagon om massaal homofilie te bezigen?
Ik denk als je zo hoog van de toren blaast je heftige reacties kunt verwachten. Daarnaast denk ik, dat homo's als jij de homogemeenschap zodoende meer kwaad dan goed doet. Homo's, hetero's, lesbo's; het maakt allemaal niets uit, maar je maakt zelf een karikatuur van jezelf. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat iedereen tegen je is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:51 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Flikker gewoon op man niemand zit hier op te wachten... kkflikker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt kijk je maar de andere kant op!
Omdat ik toegeef dat ik van een dikke lul houd? Onzin!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:02 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Ik denk als je zo hoog van de toren blaast je heftige reacties kunt verwachten. Daarnaast denk ik, dat homo's als jij de homogemeenschap zodoende meer kwaad dan goed doet. Homo's, hetero's, lesbo's; het maakt allemaal niets uit, maar je maakt zelf een karikatuur van jezelf. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat iedereen tegen je is.
Zoals ik al zei, je moet doen wat je zelf wilt. Maar als een heteroman op plastische wijze hier zijn voorkeuren tentoonspreid krijgt hij ook een hoop bagger over zich heen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:05 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Omdat ik toegeef dat ik van een dikke lul houd? Onzin!
Geloof ik niks van!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:12 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moet doen wat je zelf wilt. Maar als een heteroman op plastische wijze hier zijn voorkeuren tentoonspreid krijgt hij ook een hoop bagger over zich heen.
Ook erg toevallig dat hij komt na alle pro/anti homo discussies die hier de afgelopen dagen zijn. Denk niet dat dit een troll is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |