abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143437717
Goedemorgen,

Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.

1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?

2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?

3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?

4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?

5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?

Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.

Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
pi_143437723
En dat vraag je in KLB? :')
Error404
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:51:48 #3
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_143437736
Ik haat bloemen en baby's en hondjes zijn wel oké.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:52:24 #4
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143437742
quote:
1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
Liever plastic, die verwelken niet.

quote:
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Dat ligt er aan of je ook nog zijn luier gaat verschonen en/of borstvoeding geeft daar.

quote:
3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
Dan ren ik zelfs naar binnen.

quote:
4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
Jeetje, een baby en nu ook al twee honden. Is het een bloemenwinkel of een diergaarde?
Neem er anders ook een kat en een agapornis bij.
quote:
5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Geen bedrijf zonder bedrijfskleding natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 15-08-2014 08:03:48 ]
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_143437753
Wil je er ook planten bij gaan verkopen en zaken zoals potten, vazen, grond, preparaten etc?
pi_143437756
1. Kwaliteit
2. Ligt aan de timing, als je eerste keer heel erg bezig ben met de baby omdat die huilt bijvoorbeeld, dan kom ik niet terug. Maar als de baby lief en stil is eerst keer, verandert de zaak weer :+
3. Ja duh, is toch logisch
4. Verschilt per klant
5. Niet zo belangrijk in een bloemenwinkel
pi_143437760
terechte klacht, baby's zijn krijsende kutbeesten
pi_143437807
1. Ik ben meer voor goude middenweg.
2. Een minpunt, als je het kan goedmaken met de juiste prijs/kwaliteits verhouding is het te overzien. (Maar niks is irritanter dan huilende baby)
Als je een van de 10 bent is het wel lastiger
3. Uiteraard. Dit is dan ook standaard marketing.
4. Totaal geen moeite mee.
5. Belangrijk. Al is het maar om zeker te weten dat je de juiste persoon aanspreekt. Stel je bent bezig, en niet achter de kassa. Dan twijfelt een klant toch sneller om je aan te spreken, als je gewoon casual in je spijkerbroek loopt.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_143438021
1 Wil best extra betalen voor kwaliteit

2 alleen als ik mag kijken als je borstvoeding geeft

3 Ik laat me graag verleiden

4 het is honten

5 liefst naakt met een schort voor :9~
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_143438168
Ik zou het wel vervelend vinden. Als ik bloemen wil kopen wil ik dat om een reden doen zsm naar de bestemming zijn. Als jij bezig met de baby bent en ik 10 minuten op je moet wachten om af te rekenen zie je mij nooit meer.
Hetzelfde geldt voor honden. Niet iedereen vindt ze leuk of wat dan ook.
Verder is je winkel in Nederland dus aanbiedingen doen het altijd goed.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143438239
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Is dit serieus? :')
pi_143438288
Voor lelijke vrouwen koop ik altijd goedkope bloemen.
Voor knappe neukbare duurdere als investering voor mezelf.
Dit klinkt hard maar het leven is hard.
pi_143438392
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Voor lelijke vrouwen koop ik altijd goedkope bloemen.
Voor knappe neukbare duurdere als investering voor mezelf.
Dit klinkt hard maar het leven is hard.
Karig kutje
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143438493
liever goedkoop en snel dood aangezien ik ze toch altijd weggeef :7 >:)
pi_143438715
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.

1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?

2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?

3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?

4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?

5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?

Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.

Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
1: ligt eraan hoeveel geld ik die maand te besteden heb. In principe ga ik altijd voor kwaliteit.
2. is dit een troll? natuurlijk niet, niet echt professioneel.
3. ja.
4.ik heb daar persoonlijk geen probleem mee, je ziet het ook wel vaker, maar er zijn altijd mensen die bang zijn voor honden of iets dergelijks.
5. in een kleine winkel niet echt, in een grote winkel wel omdat je anders niet meer weet wie het personeel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 09:28:17 ]
pi_143439346
1. Ik koop nooit bloemen, dus mij kan het weinig schelen. Ik denk dat het vooral belangrijk is waar je bent. In dure gemeentes is er vaak ruimte voor dure maar goede bloemisten, in minder luxe buurten willen mensen liever goedkope bloemen.
2. Als ie huilt ga ik wel naar een andere winkel, als je luiers verschoont in de winkel ook. En als je niet in de winkel bent omdat je de baby moet verschonen/voeren of wat ook dan heb ik ook wel wat beters te doen.
3. goede kans dat dat helpt ja
4. Ik hou totaal niet van honden, maar als je er op magische wijze voor kan zorgen dat ze stil in een hoekje zitten en niet tegen me op springen en over mijn broek kwijlen heb ik er niet zo veel problemen mee.
5. Als ik je niet uit een line-up kan halen doe je het verkeerd. Als bloemist loop je de hele winkel door en sta je niet altijd achter de kassa, als je achter de kassa staat ben je herkenbaar, maar als je niet opvalt tussen de klanten doe je het verkeerd.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:15:16 #17
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143439499
Ja joh neem gelijk een hele dierentuin mee :') zullen de meeste klanten wel waarderen ja :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143439511
Weet niet of mijn vorige bericht is aangekomen., stond fout maar zouden jullie dit bericht Miss z s n willen verwijderen
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:26:01 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143439685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef anoniem10012 het volgende:
Weet niet of mijn vorige bericht is aangekomen., stond fout maar zouden jullie dit bericht Miss z s n willen verwijderen
Ik zal er zo even naar kijken.
pi_143439691
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.

1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
Iets meer betalen voor bloemen die langer meegaan.

quote:
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Ik zou het godsgruwelijk irritant vinden als ik lastig gevallen word door een krijsende kutkoter in een winkel. Als ik er hinder van ondervind (en dat doe ik al zodra ik zo'n mormel zie) dan maak ik een 360 en moonwalk ik de winkel uit.

quote:
3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
Alleen als ze origineel zijn. Maar niet zozeer voor een bloemenwinkel.

quote:
4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
Hondjes zijn wel lief. O+

quote:
5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Voor een bloemenwinkel mag ik hoogstens iets van een tshirt (of bodywarmer achtig iets indien buiten) met opdruk verwachten.

quote:
Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.

Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
^O^
pi_143440226
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zal er zo even naar kijken.
Dankjewel, zou je al mijn topics willen verwijderen. Zie zelf niet hoe dit mogelijk is.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:55:12 #22
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_143440241
Marktonderzoek doen in KLB.

Jij komt er wel TS. :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_143440243
Is die zuigeling ook te koop?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143440275
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
liever goedkoop en snel dood aangezien ik ze toch altijd weggeef :7 >:)
toch nog een man die bloemen aan vrouwen geeft? Of trek ik te snel conclusies :P
pi_143440294
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:06 schreef zoefschildpad het volgende:
1)Ik denk dat het vooral belangrijk is waar je bent. In dure gemeentes is er vaak ruimte voor dure maar goede bloemisten, in minder luxe buurten willen mensen liever goedkope bloemen.
dit idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')