Liever plastic, die verwelken niet.quote:1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
Dat ligt er aan of je ook nog zijn luier gaat verschonen en/of borstvoeding geeft daar.quote:2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Dan ren ik zelfs naar binnen.quote:3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
Jeetje, een baby en nu ook al twee honden. Is het een bloemenwinkel of een diergaarde?quote:4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
Geen bedrijf zonder bedrijfskleding natuurlijk.quote:5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Karig kutjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Voor lelijke vrouwen koop ik altijd goedkope bloemen.
Voor knappe neukbare duurdere als investering voor mezelf.
Dit klinkt hard maar het leven is hard.
1: ligt eraan hoeveel geld ik die maand te besteden heb. In principe ga ik altijd voor kwaliteit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.
1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.
Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
Ik zal er zo even naar kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef anoniem10012 het volgende:
Weet niet of mijn vorige bericht is aangekomen., stond fout maar zouden jullie dit bericht Miss z s n willen verwijderen
Iets meer betalen voor bloemen die langer meegaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:48 schreef anoniem10012 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb plannen om een bloemenwinkel te beginnen en heb alles zo goed als rond, wel zijn er een aantal punten waar ik over twijfel en daarom zou ik daarover graag jullie mening willen hebben en daarom heb ik een paar korte vragen, ik hoop dat jullie serieuze antwoorden willen geven zodat ik kan inschatten of dit wel of niet verstandig is.
Ik hoop dat jullie je willen verdiepen als klant.
1. Betalen jullie liever meer voor bloemen die langer mee gaan of betalen jullie liever ietsje minder voor bloemen die bijv. Een paar dagen korter mee gaan? Kwaliteit of kwantiteit?
Ik zou het godsgruwelijk irritant vinden als ik lastig gevallen word door een krijsende kutkoter in een winkel. Als ik er hinder van ondervind (en dat doe ik al zodra ik zo'n mormel zie) dan maak ik een 360 en moonwalk ik de winkel uit.quote:2. Ik heb zelf een baby en deze wil ik 2 dagen mee nemen naar de winkel, zouden jullie het als klant zijnde erg vinden dat er ook een baby aanwezig is?(kan huilen natuurlijk en vraagt aandacht ook wanneer er klanten zijn. )Zouden jullie dit als klant zijnde erg vinden ja of nee? Zo ja, zou je een volgende keer nog terug komen ondanks dat er een baby aanwezig is?
Alleen als ze origineel zijn. Maar niet zozeer voor een bloemenwinkel.quote:3. Zouden jullie sneller naar binnen lopen als er buiten mooie aanbiedingen duidelijk vermeld staan?
Hondjes zijn wel lief.quote:4. Ook heb ik 2 hondjes die ik van plan ben mee te nemen naar de winkel, zou dit voor jullie een bezwaar zijn om een winkel in te lopen? Zo ja zouden jullie als klant zijnde nog terug keren naar een winkel waar 2 kleine hondjes lopen?
Voor een bloemenwinkel mag ik hoogstens iets van een tshirt (of bodywarmer achtig iets indien buiten) met opdruk verwachten.quote:5. Hoe belangrijk vinden jullie bedrijfskleding?
quote:Heb zijn misschien wat rare vragen maar dit zijn op dit moment mijn laatste issues waar ik erg over twijfel.
Ik hoop op serieuze antwoorden zodat ik op bovenstaande vragen ook snel een knoop door ga hakken wat ik ermee wil gaan doen.
toch nog een man die bloemen aan vrouwen geeft? Of trek ik te snel conclusiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
liever goedkoop en snel dood aangezien ik ze toch altijd weggeef![]()
dit iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:06 schreef zoefschildpad het volgende:
1)Ik denk dat het vooral belangrijk is waar je bent. In dure gemeentes is er vaak ruimte voor dure maar goede bloemisten, in minder luxe buurten willen mensen liever goedkope bloemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |