Bestel een fles RAID. Binnen 5min al die beesten dood.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Wij hebben zelf al een keer zo'n spray gebruikt. Resultaat: Die beesten verstopten zich niet meer. Dat was de eerste keer dat ik er echt 1 op mijn muskietennet zag lopen....ineens liepen ze door mijn hele slaapkamer. Ik was zo bang toen. Gelukkig ging het een paar dagen later stormen, dus toen deed ik mijn raam open zelfs toen het nacht werd....en toen begonnen die meesten uit mijn slaapkamer te rennentoen was ik gered. Van storm en echt koud weer houden ze dus niet. 10-25 graden vinden ze helaas lekker
2. Buren hebben ze ook.....dus zinloze exercitie
helaas ken ik ze al 8 jaar (eerst in ons vorige huis , en nu in ons nieuwe huis) ik beken dat ik het wel minder eng vind, want ik zie ze zo vaak....maar leuk is het nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:36 schreef Aatrox het volgende:
[..]
Ah oke lucky you.
Maar zo te horen moet je gaan wennen aan die beestjes, want die gaan niet binnenkort weg ofso..![]()
Maar ik ga pitte, geef die silvervisje een goodnight kiss voor me dan? of eigenlijk goodmorning.
Wat voor series.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, ik ben series aan het downloaden.
Planet Earth, ze hoopt dat ergens wordt uitgelegd hoe ze van die zilvervisjes af kan komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |