Ahja, was vergeten dat deo overrated is, niks kan aan de sterke zweet lucht van een libanese vrouw tippen. Vooral de oksels ruiken dan zo lekker.quote:
Heb je ook zo'n geil strak pakje met cape?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:25 schreef Tassendief het volgende:
Dit is een taak voor tassendief dm een foto van jezelf en het zilvervisje en ik kom je helpen.
Lol serieus zelfde alleen ben ik een man en werkloos.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
altijd! Hij slaapt maar 4 uurtjes elke nacht! Hij moet nou eenmaal geld verdienen omdat mijn moeder weigert meer dan 3 dagen per week te werken en ik weiger om te werken. Bovendien hebben mijn moeder en ik een dure levensstijl dus daar moet hij ook in voorzien. Helaas dat al dat geld waardeloos is aangezien we niets aan die zilvervisjes kunnen doen. Verhuizen? Zinloos, want in het vorige huis ook een nieuwbouw woning hadden we ze ook
Clasie is een kabouterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
immers is lelijk en die silva lijkt gay
raam opendoen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:14 schreef Aatrox het volgende:
[..]
Ahja, was vergeten dat deo overrated is, niks kan aan de sterke zweet lucht van een libanese vrouw tippen. Vooral de oksels ruiken dan zo lekker.
Maar laat me weer OT gaan.
Schuif papier onder het dop, til het op en gooi uit je raam. Klaar, zo makkelijk kan het gaan.
Eerst moet mijn teken de lucht verlichten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n geil strak pakje met cape?
Pics!
slapenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lol serieus zelfde alleen ben ik een man en werkloos.
En mijn moeder is ook werkloos.
Ik slaap soms 12 uur.
Vanzelfsprekend. Anders blijf je aan de gang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eerst moet mijn teken de lucht verlichten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
raam opendoen?en dan vervolgens achter muggen/spinnen aanrennen waar ik ook bang voor ben?
ennne dat met die papier kan alleen mijn broer...ik durf het niet en mijn vader faalt altijd, want op de een of andere manier glipt dat beest dan toch weg.
NEEEEEEEEEEEEEEE! Ons huis staat in Baaklinequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:20 schreef Aatrox het volgende:
[..]Dus als jij je raam open doet, dan is het instant insecten in je kamer?
Ben jij trouwen wel ooit in jou eigen land geweest? want daar zijn de insecten veel groter en viezer.
Deze gedachte maakt me vrolijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:24 schreef Aberella het volgende:
Zilvervisjes kruipen, net als wantsen overig, ook stiekem in je koffer en planten zich dan voort dus in Libanon zul je ook nooit alleen zijn.
we hebben een eigen huis daar, dus er gaat nooit veel bagage mee hoor. Bovendien....misschien kunnen ze op die hoogte niet overleven? Wij wonen best hoog dus misschien vinden ze dat niet prettig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:24 schreef Aberella het volgende:
Zilvervisjes kruipen, net als wantsen overig, ook stiekem in je koffer en planten zich dan voort dus in Libanon zul je ook nooit alleen zijn.
Die gaan zich aanpassenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
we hebben een eigen huis daar, dus er gaat nooit veel bagage mee hoor. Bovendien....misschien kunnen ze op die hoogte niet overleven? Wij wonen best hoog dus misschien vinden ze dat niet prettig.
??? ik slaap altijd met mijn licht aan......overigens het hele huis is donker op dit moment behalve mijn slaapkamer....desondanks komen ze bij mij wandelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:30 schreef Teydelyk het volgende:
Zilvervisjes houden van vochtige donkere warme plekken, sowieso dat ze als je slaapt in je mond lopdn
Ze zijn gewoon verliefd op jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? ik slaap altijd met mijn licht aan......overigens het hele huis is donker op dit moment behalve mijn slaapkamer....desondanks komen ze bij mij wandelen
1. Wij hebben zelf al een keer zo'n spray gebruikt. Resultaat: Die beesten verstopten zich niet meer. Dat was de eerste keer dat ik er echt 1 op mijn muskietennet zag lopen....ineens liepen ze door mijn hele slaapkamer. Ik was zo bang toen. Gelukkig ging het een paar dagen later stormen, dus toen deed ik mijn raam open zelfs toen het nacht werd....en toen begonnen die meesten uit mijn slaapkamer te rennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:31 schreef Teydelyk het volgende:
Sana voor 3 tientjes kom k die beesten bij je uitroeien kan alleen niet garanderen dat je huis nog bewoonbaar is als ik klaar ben
Ah oke lucky you.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE! Ons huis staat in Baaklinedaar is het meestal lekker koud....ik hoor helaas wel wat onheilspellende verhalen van een warme zomer daar op dit moment
Hoe dan ook beesten zoals zilvervisjes ben ik er nog nooit tegengekomen.
soms wou ik dat ik lelijk was. Helaas is dat onmogelijk. Ik hou niet van eten....gisteren helemaal niets gegeten...dus dik kan ik helaas niet worden. Verder kan ik ook niet zomaar lelijk worden, want mijn ouders zijn ook mooiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon verliefd op je
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |