Dat kan altijd ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik slaap onder een muskietennet....alhoewel ik altijd vrees dat ze erop vallen en toch nog hun weg richting mij of mijn bed weten te bereiken
ik houd de wacht wel vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar ik kan er niet van slapen. Ik ben zelfs bang om op vakantie te gaan en ben van plan om mijn kamerlicht aan te laten, want anders gaan ze nog meer rondrennen terwijl ik weg ben.
die beesten zijn levensgevaarlijk! ze rennen altijd zo snel! ik krijg altijd bijna een hartaanval als ik ze ziequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik houd de wacht wel vanavond
Knuffel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die beesten zijn levensgevaarlijk! ze rennen altijd zo snel! ik krijg altijd bijna een hartaanval als ik ze zie
ik ben ook snelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die beesten zijn levensgevaarlijk! ze rennen altijd zo snel! ik krijg altijd bijna een hartaanval als ik ze zie
Sanasoufi gebuikt geen deo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef Aatrox het volgende:
Wejowejo jullie nogsteeds bezig hierzo, pak gewoon een aansteker en een deo spuitbus, en verbrand dat beest met deksel en al!
En klaar is kees, of ja.. sanasoufi.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:02 schreef Aatrox het volgende:
Wejowejo jullie nogsteeds bezig hierzo, pak gewoon een aansteker en een deo spuitbus, en verbrand dat beest met deksel en al!
En klaar is kees, of ja.. sanasoufi. En dan kan je lekker gaan slapen.
zit onder een deksel dus is niet zichtbaar nu en nee ik til die deksel niet op......over een paar uur schuif ik hem uit mijn kamer richting de slaapkamer van mijn ouders en dan mag mijn vader hem dood maken + riskeren dat dat beest zijn kamer inrent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
Neem een selfie met die zilvervisje.
Zullen je ouders lekker vindenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zit onder een deksel dus is niet zichtbaar nu en nee ik til die deksel niet op......over een paar uur schuif ik hem uit mijn kamer richting de slaapkamer van mijn ouders en dan mag mijn vader hem dood maken + riskeren dat dat beest zijn kamer inrent.
Jordy clasie is zo goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Thiago Silva fan
die arm is. Hoor je niet te slapen nu en over 1 uur wakker te worden om snel geld te verdienen en rijk te worden? Mijn vader is inmiddels al wakker
helaas kan ik hem niet roepen nu om dat beest dood te maken, omdat er voor mijn deur waarschijnlijk nog 10 lopen en die ook naar binnen schieten als ik mijn deur open.
Ik haat die beesten.
mijn vader is niet bang....die heeft er zelfs 1 keer 1 op zijn hand genomen die toen gelijk weer vluchtte...quote:
CLASIEquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jordy clasie is zo goedthiago silva wint elk duel van hem.
Opstaan rond deze tijd....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn vader is niet bang....die heeft er zelfs 1 keer 1 op zijn hand genomen die toen gelijk weer vluchtte...mijn moeder legt er ook telkens bekers op
maar als het moet kan ze die rotbeesten wel dood maken.
altijd! Hij slaapt maar 4 uurtjes elke nacht! Hij moet nou eenmaal geld verdienen omdat mijn moeder weigert meer dan 3 dagen per week te werken en ik weiger om te werken. Bovendien hebben mijn moeder en ik een dure levensstijl dus daar moet hij ook in voorzien. Helaas dat al dat geld waardeloos is aangezien we niets aan die zilvervisjes kunnen doen. Verhuizen? Zinloos, want in het vorige huis ook een nieuwbouw woning hadden we ze ookquote:
immers is lelijk en die silva lijkt gayquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:10 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Clasie fanzelfs Immers is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |