abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143437027
Aaaaaa ik zag net een grote zilvervisje op de grond!!!! Eerst dacht ik laat ik het negeren, maar toen zag ik hem richting mijn bed lopen....toen raakte ik in paniek....en heb ik de deksel van mijn speciale aloe vera creme op hem gelegd en mijn 70 euro kostende creme moeten weggooien :'( nu zit dat beest nog onder de deksel.

Ik ben zo bang :'(
pi_143437033
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
(she/her)
pi_143437037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:22 schreef Fylax het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
wat is er zo grappig? :'( die beesten zijn zo groot :'(
pi_143437038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:23 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

wat is er zo grappig? :'( die beesten zijn zo groot :'(
tis wat meid
(she/her)
pi_143437044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

tis wat meid
doordat er vorig jaar geen winter was en wel een warme zomer zijn ze ernstig vermeerderd. Ik ben zo bang :'(
pi_143437046
Dit is een taak voor tassendief dm een foto van jezelf en het zilvervisje en ik kom je helpen.
pi_143437051
die dingen lopen hier ook rond.. kut wel
pi_143437052
weet eigenlijk niet eens goed wat het zijn
pi_143437054
Je moet pas bang zijn wanneer je het deksel eraf haalt en hij verdwenen is.
pi_143437071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:28 schreef Aatrox het volgende:
Je moet pas bang zijn wanneer je het deksel eraf haalt en hij verdwenen is.
ik doe dat eigenlijk altijd. Snel gewoon een deksel/beker erop leggen. En als mijn vader dan thuis komt het hem laten doodmaken. En als je een beetje schuift met die deksel dan raken die beesten in de war o.i.d. ze rennen in ieder geval niet meer weg.
pi_143437076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die dingen lopen hier ook rond.. kut wel
het zijn er zo veel geworden. Ik ben zo bang :'( ze lopen door het hele huis desondanks dat ik dagelijks stofzuig en het 24/7 licht houdt in mijn kamer en de hele dag door het raam open heb -O-
pi_143437078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik doe dat eigenlijk altijd. Snel gewoon een deksel/beker erop leggen. En als mijn vader dan thuis komt het hem laten doodmaken. En als je een beetje schuift met die deksel dan raken die beesten in de war o.i.d. ze rennen in ieder geval niet meer weg.
Dierenbeul.
pi_143437089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:35 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dierenbeul.
ze mogen van mij door het hele huis lopen behalve in mijn slaapkamer of in de buurt van mijn slaapkamer :(

overigens lijken die beesten in alle nieuwbouwhuizen te zijn. Mijn broer heeft ze ook, maar die is geen dierenbeul...die stemt op de partij voor de dieren en wanneer hij die beesten ziet legt hij er ook een glas op om er vervolgens een papier onder te schuiven en ze in de tuin vrij te laten :') zodat ze na een paar uur weer terug in zijn huis zijn :')
pi_143437091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:34 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Duude, ben je een fag, clone of minderjarig ofso?
pi_143437095
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef Aatrox het volgende:

[..]

Duude, ben je een fag, clone of minderjarig ofso?
1. Ik ben een meisje van 25
2. Ik ben mooi
3. Ik ben Libanees
4. Ik ben afgestudeerd aan de universiteit
5. Ik kan niet slapen, want ik ben bang voor zilvervisjes. HELLUP
pi_143437098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ze mogen van mij door het hele huis lopen behalve in mijn slaapkamer of in de buurt van mijn slaapkamer :(

overigens lijken die beesten in alle nieuwbouwhuizen te zijn. Mijn broer heeft ze ook, maar die is geen dierenbeul...die stemt op de partij voor de dieren en wanneer hij die beesten ziet legt hij er ook een glas op om er vervolgens een papier onder te schuiven en ze in de tuin vrij te laten :') zodat ze na een paar uur weer terug in zijn huis zijn :')
Dan moet je een grens maken voor de zilvervisjes.
pi_143437099
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:41 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dan moet je een grens maken voor de zilvervisjes.
ik haat ze! het moet gewoon hard gaan vriezen dan gooi ik mijn raam open en vriezen die beesten dood.
pi_143437101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:21 schreef sanasoufi het volgende:
Aaaaaa ik zag net een grote zilvervisje op de grond!!!! Eerst dacht ik laat ik het negeren, maar toen zag ik hem richting mijn bed lopen....toen raakte ik in paniek....en heb ik de deksel van mijn speciale aloe vera creme op hem gelegd en mijn 70 euro kostende creme moeten weggooien :'( nu zit dat beest nog onder de deksel.

Ik ben zo bang :'(
Bestrijding is bij een incidentele waarneming niet noodzakelijk omdat de beestjes geen schade veroorzaken. Zilvervisjes worden wel gelokt met een halve aardappel in een open plastic zakje. De beestjes komen dan af op het aardappelzetmeel dat ze graag als voeding gebruiken.

De belangrijkste reden voor toename van zilvervisjes is het gebruik van laminaat/parket met platte plinten. De platte plinten sluiten namelijk niet goed aan bij de muur en een loslatende plakstrip doet de rest. Zo ontstaat een gunstige verblijfsplaats waar ze zich ook gemakkelijk voortplanten. Er kunnen wel tien zilvervisjes per meter plint aanwezig zijn. Er komt maar een fractie ’s nachts tevoorschijn. Alleen 100% afdichting met staande plinten maakt een einde aan de huisvesting van deze ongenode gasten.
pi_143437103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:40 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

1. Ik ben een meisje van 25
2. Ik ben mooi
3. Ik ben Libanees
4. Ik ben afgestudeerd aan de universiteit
5. Ik kan niet slapen, want ik ben bang voor zilvervisjes. HELLUP
Je icoontje is man.
pi_143437112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Bestrijding is bij een incidentele waarneming niet noodzakelijk omdat de beestjes geen schade veroorzaken. Zilvervisjes worden wel gelokt met een halve aardappel in een open plastic zakje. De beestjes komen dan af op het aardappelzetmeel dat ze graag als voeding gebruiken.

De belangrijkste reden voor toename van zilvervisjes is het gebruik van laminaat/parket met platte plinten. De platte plinten sluiten namelijk niet goed aan bij de muur en een loslatende plakstrip doet de rest. Zo ontstaat een gunstige verblijfsplaats waar ze zich ook gemakkelijk voortplanten. Er kunnen wel tien zilvervisjes per meter plint aanwezig zijn. Er komt maar een fractie ’s nachts tevoorschijn. Alleen 100% afdichting met staande plinten maakt een einde aan de huisvesting van deze ongenode gasten.
incidenteel :') ik kijk niet bepaald om me heen s'nachts en hou me ogen zo veel mogelijk op een laptop gericht. Boeken durf ik tegenwoordig niet aan te raken, want daar komen ze ook op af. Zelfs studeren moest ik op een gegeven moment vooral door het bekijken van sheets doen :') . Desondanks zag ik er net 1 vanuit mijn ooghoeken met andere woorden er lopen er nu achter mij of boven op het plafond ook nog een paar, maar doordat ik niet om mij heen durf te kijken zie ik dat nu niet. Daarnaast vind mijn moeder er elke ochtend wel 2 in de woonkamer....mijn ouders slapen nu dus als er een paar in hun kamer lopen zien ze dat niet. Er kunnen er dus wel veel meer zijn.

Laminaat heb ik niet, wel in de woonkamer. Maar dan moeten ze toch daar blijven? Waarom in mijn kamer komen lopen? :( Plinten heb ik wel, maar die heb ik al 5 jaar geleden helemaal dicht laten vullen. Daar komen ze verder ook niet in de buurt.
pi_143437119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:42 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ik haat ze! het moet gewoon hard gaan vriezen dan gooi ik mijn raam open en vriezen die beesten dood.
Ik ben ook een zilvervisje hoor :(
pi_143437124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:46 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

incidenteel :') ik kijk niet bepaald om me heen s'nachts en hou me ogen zo veel mogelijk op een laptop gericht. Boeken durf ik tegenwoordig niet aan te raken, want daar komen ze ook op af. Zelfs studeren moest ik op een gegeven moment vooral door het bekijken van sheets doen :') . Desondanks zag ik er net 1 vanuit mijn ooghoeken met andere woorden er lopen er nu achter mij of boven op het plafond ook nog een paar, maar doordat ik niet om mij heen durf te kijken zie ik dat nu niet. Daarnaast vind mijn moeder er elke ochtend wel 2 in de woonkamer....mijn ouders slapen nu dus als er een paar in hun kamer lopen zien ze dat niet. Er kunnen er dus wel veel meer zijn.

Laminaat heb ik niet, wel in de woonkamer. Maar dan moeten ze toch daar blijven? Waarom in mijn kamer komen lopen? :( Plinten heb ik wel, maar die heb ik al 5 jaar geleden helemaal dicht laten vullen. Daar komen ze verder ook niet in de buurt.
ze zijn nieuwsgierig en komen gewoon eens boven kijken
pi_143437128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ze zijn nieuwsgierig en komen gewoon eens boven kijken
maar ik kan er niet van slapen. Ik ben zelfs bang om op vakantie te gaan en ben van plan om mijn kamerlicht aan te laten, want anders gaan ze nog meer rondrennen terwijl ik weg ben.
pi_143437135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:51 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

maar ik kan er niet van slapen. Ik ben zelfs bang om op vakantie te gaan en ben van plan om mijn kamerlicht aan te laten, want anders gaan ze nog meer rondrennen terwijl ik weg ben.
Als je slaapt eet je ook zilvervisjes.
pi_143437138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 03:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Als je slaapt eet je ook zilvervisjes.
Ik slaap onder een muskietennet....alhoewel ik altijd vrees dat ze erop vallen en toch nog hun weg richting mij of mijn bed weten te bereiken :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')