Ik heb gekeken, hoef je niet zo te schreeuwen weer.quote:
Ik vind hem wel goed. Geen stress.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:12 schreef rico80 het volgende:
Sorry voor de kut TT, de lapo overviel me
Jawel want dat filmpje was grappigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, hoef je niet zo te schreeuwen weer.![]()
Het filmpje was grappig ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jawel want dat filmpje was grappig
Damn thunderbirds. Ik had vroeger bij mn oma dat eiland en 2 vliegdingen erbij. Verdwenen uiteraard maar volgens mij was een verzamelaar daar nu echt blij mee geweest.quote:
Zo ben ik ook. De tandarts vroeg laatst of het niet eens tijd wordt dat ik een verdoving neem bij het boren. Ik zei nee, ik ben nog nooit verdoofd en bij de tandarts hoor je pijn te lijden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over
Ik zat er elke avond klaar voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik net niet mee gekregen, ik ben van een andere generatie.
Dat geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat er elke avond klaar voor.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. De tandarts vroeg laatst of het niet eens tijd wordt dat ik een verdoving neem bij het boren. Ik zei nee, ik ben nog nooit verdoofd en bij de tandarts hoor je pijn te lijden.
Die was zeker tof, dat heb ik wel meegekregen.quote:
Blake's 7 vond ik vroeger ook goed. Ken je die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Damn thunderbirds. Ik had vroeger bij mn oma dat eiland en 2 vliegdingen erbij. Verdwenen uiteraard maar volgens mij was een verzamelaar daar nu echt blij mee geweest.
quote:
Oh zo. Nee het zijn andere acteurs. Maar de personages zijn hetzelfde en de verhaallijn voor een deel ook. Alleen de Cylons zijn veel vetter uitgewerkt, nou ja, alles is gewoon top. De remake staat niet voor niets al jaren ergens bovenin de sci fi top lijst op IMDB.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de originele Adama dood is. Starbuck en Apollo zijn dat wel dezelfden?
Ja klopt. Ik zit ook wel eens s nachts met mn zoontje als ie wakker wordt. Flintstones,Jetsons, pink panther, Ovide. Leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Volgens mij heb je nu wel weer een kanaal waar al die oude tekenfilms worden herhaald.
Tenminste ik dacht dat ik een keer zoiets voorbij zag komen want ik zag ineens topcat.
Dat wordt toch niks. De laatste 3 Star Wars films vond ik ook niks aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh zo. Nee het zijn andere acteurs. Maar de personages zijn hetzelfde en de verhaallijn voor een deel ook. Alleen de Cylons zijn veel vetter uitgewerkt, nou ja, alles is gewoon top. De remake staat niet voor niets al jaren ergens bovenin de sci fi top lijst op IMDB.
Je doet jezelf echt te kort als je de oude tof vind en de nieuwe niet gezien hebt.
Nee dat is te oud.. thunderbirds ken ik ook niet echt goed hoor alleen mn opa had dus zo'n eiland staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blake's 7 vond ik vroeger ook goed. Ken je die?
Echt appels en peren. Maar suit yourselfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat wordt toch niks. De laatste 3 Star Wars films vond ik ook niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |