fix je ook pc's voor mensenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
hoi ik ben er nu kan de het flikkerfeest beginnen jwz
Floortjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het apothekersassistentmeisje in het ziekenhuis heet?
Ja, je moeder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het apothekersassistentmeisje in het ziekenhuis heet?
Ben jij dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erikaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef sackhaahr het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ben jij dit?
-ja haal wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Liep je laatst ook door de Schilderswijk met Pro Patria?quote:
nee ben jegek...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
nazi_haircut.jpg post een nazi video...
Ben je een neo-nazi?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ben jegek...
is een normaal muziekjen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik lag eens in het ziekenhuis en daar was n heel lief mooi zustertje, zo'n stagiaire. Die bracht me van de wakker word zaal naar mijn kamer en stelde zichzelf voor met een big smile. Ik was nog zo stoned als een garnaal van de pijnstillers en shit. Dag later kwam ze langs om zich weer voor te stellen en ik zei floortje voor ze haar naam zei omdat k het nog wist. Zij blij en lachen en shit gozer jonge whaa die digde me. Aantal dagen leuk door haar gezusterd mja ik met mn kut hoofd natuurlijk geen nmr gehosseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |