SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Er zijn 2 formaties waar over verteld mag worden, eentje is dus 3-4-3(2) met een ruit op het middenveld. De andere is 3-1-4-2, met 1 cdm duswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nopequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
de 4-2-4 formatie schijnt in fifa 15 in fut te komenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
3142 zoals juve speelt met 1 cdm en twee cm's?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Revontulet het volgende:
Er zijn 2 formaties waar over verteld mag worden, eentje is dus 3-4-3(2) met een ruit op het middenveld. De andere is 3-1-4-2, met 1 cdm dus![]()
Yesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
3142 zoals juve speelt met 1 cdm en twee cm's?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?ben nog niets tegengekomen, behalve spelers die over het veld vliegen met 500 km/h. Zoals elk jaar
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
iedere jaar komt er wel een oude glitch terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke glitch komt er dit jaar in FUT ? of zijn ze daar nog niet over uit ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
iedere jaar komt er wel een oude glitch terug.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
bedoel moet toch wat te duplicaten hebbenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zitten er weer in ja, geen nieuwe helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan de belangrijkste vraag, zitten er chemstyle kaarten in ????????wat is een lach als je van binnen huilt![]()
fifa 15 lijkt echt tering snel te gaan. En dan is het nog niet eens fut.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:37 schreef over_hedge het volgende:
fifa 15 lijkt echt tering snel te gaan. En dan is het nog niet eens fut.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtmlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een linkje naar alle transfers?
Bookmark die sheet gewoon, is steeds dezelfde
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zegt me echt niks dit. Vorig jaar was het in de gameplay vooraf juist heel traag (en realistischer). Zelfs nog in de demo. En het spel zelf was vervolgens compleet anders qua snelheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
De standaard snelheid van 15 is ongeveer gelijk aan de fut snelheid van 14. De fur snelheid van 15 ligt weer net iets hoger, maar niet zo hoog dat het echt pingpongen wordtAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
Bookmark die sheet gewoon, is steeds dezelfdeja wilde ik ook doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |