Ik wil geen alcoholist wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef De_Dorstige het volgende:
Godverdomme, je hebt toch niet altijd vrienden nodig om bier te drinken?![]()
![]()
Wat een gelul.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil geen alcoholist worden
Als ik die nog één had staan deed ik het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
Ga gewoon bier drinken joh. Een lekker speciaalbiertje of zo.
Ik ben nog nooit nuchter op FOK! geweest. Ik sluit zo af en ga de kroeg in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik die nog één had staan deed ik het.
Je hebt geen bier in huis?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik die nog één had staan deed ik het.
quote:
Dat kan ik dan wel weer begrijpen, met drank is het nog een beetje uit te houden, zonder is het eigenlijk puur masochisme.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit nuchter op FOK! geweest. Ik sluit zo af en ga de kroeg in.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
Wekelijkse bieravond.Niet iedere avond kkrdronken zijn.
Alleen pils, da's niks om in je eentje te drinken.quote:
Dat is onzin, natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen pils, da's niks om in je eentje te drinken.
Mietje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen pils, da's niks om in je eentje te drinken.
Nou vooruit, als je net terug komt uit de kroeg en je hebt nog 'dorst', dan mag het.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |