SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 14-08-2014 18:16:49 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Met 90 Schweinsteiger in de WC mode gespeeld. Tie heb ik nooit gehad helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?![]()
oh boiWeah hoef je niet te proberen mocht je dat ooit van plan zijn. Kan niet op tegen Crespo en Kluivertquote:![]()
![]()
Oh en trouwens. Robben > Ronaldo. Waar was die gast op het WK? Oh ja, te druk met zijn haar.
Bij Real Madrid is hij natuurlijk fenomenaal. Maar kijk wat voor spelers hij om zich heen heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Robben heeft ook niet de minste om zich heen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef DuTank het volgende:
Oh en trouwens. Robben > Ronaldo. Waar was die gast op het WK? Oh ja, te druk met zijn haar.
Bij Real Madrid is hij natuurlijk fenomenaal. Maar kijk wat voor spelers hij om zich heen heeft.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb hem. Heb je alleen weinig aan want heb nog geen wedstrijd met hem gespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
City Mangala voor 700 BIN, was net te laat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
oh boi
[..]
Weah hoef je niet te proberen mocht je dat ooit van plan zijn. Kan niet op tegen Crespo en Kluivert
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zijn er 2 Gullits?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja Gullit wil ik ook 2x gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)
#nohommo![]()
Als je naar zijn stats kijkt, kan ik me dat heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, bedoelde Marco van Basten. Kun je nagaan hoe graag ik Gullit wil
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je naar zijn stats kijkt, kan ik me dat heel goed voorstellen.![]()
![]()
Perfect, kan ik hem eindelijk deze FIFA nog triple-linken met Dzyuba en lekker cross-abusen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
He's great, thanks for asking.quote:
Hij doet het echt fantastisch hier..eigenlijk net zo goed als Cech. Maakt amper fouten en heeft echt al vaak overwinningen voor me binnen gehaald. Freire heeft er nog steeds nachtmerries van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Hij doet het echt fantastisch hier..eigenlijk net zo goed als Cech. Maakt amper fouten en heeft echt al vaak overwinningen voor me binnen gehaald. Freire heeft er nog steeds nachtmerries van.![]()
![]()
sanka saxy teampje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.
[ afbeelding ]
Alleen jammer vanFUT in het Nederlands
Terwijl your English so goed isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziek teamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het is in elk geval origineel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Spelers met 6chem. Best origineel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in elk geval origineel.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Marshallquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in elk geval origineel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in elk geval origineel.![]()
![]()
![]()
Nog 3 uur tot Guardians of the Galaxy.. BOHHHHHHHHHHH![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Bukharov heeft een transfer, maar Reemster is luiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Spelers met 6chem. Best origineel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rostov-Bukharov zit nog niet in WeFut, de chem klopt hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Spelers met 6chem. Best origineel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Daar is dan ook echt alles mee gezegd jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Het is in elk geval origineel.![]()
![]()
Het speelt een beetje wisselvallig to be honest maarja dat krijg je he met zo'n offensive formation.![]()
Vandaar. Denk niet dat het chill speelt thoughquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bukharov heeft een transfer, maar Reemster is luihttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hiermee kun je best wedstrijden winnen in divisie 1 en 2 hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar is dan ook echt alles mee gezegd ja
Die Rostov Bukharov zit nog niet in Wefutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Spelers met 6chem. Best origineel.![]()
![]()
Met PEC Zwolle ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hiermee kun je best wedstrijden winnen in divisie 1 en 2 hoor.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat sowieso, maar Thye is Bukharov fapper en teambuild hipster.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:36 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Vandaar. Denk niet dat het chill speelt thoughAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies, dus voeg ik gewoon Ron Jans toe als manager.quote:
Vooral het eerste.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Thye is Bukharov fapper en teambuild hipster.
Mensen die hoge steekbal bij alles geven, ook bij voorzetten en korte passen!
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Li Tie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
yes me. hij was best goed maybe was it because of his rating but ja hij can lekker met die passes strooien. Dafenetelely worth it mate !quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?![]()
Ik denk dat hij het over Simpson Tie heeft.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet Jos Thie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over Simpson Tie heeft.![]()
Hij zou het toch niet over zichzelf hebben?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Thiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zou het toch niet over zichzelf hebben?![]()
Oquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Thie![]()
ik dacht weer een gevat garpje van Zhano.
Ik dacht dat hij er "Thie" van had gemaakt omdat het anders te obvious was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O![]()
ik dacht weer een gevat garpje van Zhano.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er "Thie" van had gemaakt omdat het anders te obvious was.
Jammerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef Dylan98 het volgende:
Ik zie net op twitter dat je waarschijnlijk ook de work rate van spelers kan veranderen op fut15![]()
Dat is best gay.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef Dylan98 het volgende:
Ik zie net op twitter dat je waarschijnlijk ook de work rate van spelers kan veranderen op fut15Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
bohhh
Misschien iets meer defensieve zekerheid inbouwen op links nog. DS2 wellicht andere ideeën voor de rechterkant?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Opzich leuk voor het bouwen van teams, maar dat is ook wel een deel van de uitdaging om die workrates goed te krijgen. En mensen vinden ook wel een manier om hier misbruik van te maken. 352 met minimaal 5x low/high enzo gaat echt fijn worden danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kindsoldaat erin!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh
Misschien iets meer defensieve zekerheid inbouwen op links nog. DS2 wellicht andere ideeën voor de rechterkant?![]()
Chandler-Feulner-Makquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh
Misschien iets meer defensieve zekerheid inbouwen op links nog. DS2 wellicht andere ideeën voor de rechterkant?![]()
Bietje lastig voor de chem he braddaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja en het idee blijft toch dat ze spelers zoveel mogelijk op de echte spelers willen laten lijken. Daar horen ook de work rates bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich leuk voor het bouwen van teams, maar dat is ook wel een deel van de uitdaging om die workrates goed te krijgen. En mensen vinden ook wel een manier om hier misbruik van te maken. 352 met minimaal 5x low/high enzo gaat echt fijn worden dan![]()
Sure, maar er zitten ook fouten in. Als MvB weer med/high heeft bijvoorbeeld dan is hij nu tenminste niet meer waardeloosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en het idee blijft toch dat ze spelers zoveel mogelijk op de echte spelers willen laten lijken. Daar horen ook de work rates bij.
En bij Hummels bijv slaat die high/med nergens op en zo zijn er wel meer. Maar goed, eerst zien, dan geloven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O ja, even iets anders bedenken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bietje lastig voor de chem he bradda![]()
![]()
Als ik nog Ibra ga proberen, maak ik zoiets.
Ingame Menez op CAM wss.
Dat team heeft alleen geen spelers met high attacking work rates![]()
![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame Menez op CAM wss.
Dat team heeft alleen geen spelers met high attacking work ratesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Menez daar doet echt pijn aan mn ogen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame Menez op CAM wss.![]()
Ik kan niet zoveel bedenken eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, even iets anders bedenken.![]()
![]()
Ipv menez motm cavani?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame Menez op CAM wss.
Dat team heeft alleen geen spelers met high attacking work rates![]()
Denk ook dat er weinig mis is met het team dat ik postte. Ga hem zo makenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel bedenken eigenlijk
Hoeveel betaalde jij voor Jimenez?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je toch ingame Menez naar CAM zet kan je hem net zo goed meteen wisselen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
110k en toen was dat een hele goede deal. Nu is hij alleen maar goedkoper geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ook dat er weinig mis is met het team dat ik postte. Ga hem zo maken
Hoeveel betaalde jij voor Jimenez?![]()
Ja zou idd kunnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je toch ingame Menez naar CAM zet kan je hem net zo goed meteen wisselen.![]()
Je kan wel iets maken met Aquino en de getransferde dos Santos (die nog niet in wefut zit) maar dan moet je nog een CB + RB met triple link uit de BBVA gebruiken (bijvoorbeeld Cala-Coke)
EDIT: een Engelse triple link CB-RB mag ook (bijvoorbeeld TOTS Shackell-TOTS Trippier) maar die zijn vast niet te vinden op de markt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DarkSonic2 op 14-08-2014 19:24:43 ]![]()
Ik kocht zojuist weer MOTM Auba voor 1,55m. Nu ga ik hem wel houden en een team maken. Diegene van vanmiddag had ik ook al voor 1,5m en verkocht voor 1,75m. Nu is de goedkoopste 1,85m. Aangezien er geen special packs zijn zie ik Auba niet meer zakken en misschien vannacht weer 2m erop zetten ofzo![]()
![]()
Eerste potje nog redelijk makkelijk gewonnen ook.
Alleen nog met MOTM Dempsey en Kerzhakov - Bukharov ipv Bukharov - Dzyuba. Loopt best lekker.
Doet me denken aan de cover van Kruistocht in spijkerbroekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
RKC heeft zelfs fans in Irak
Komt door die vale kleuren denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same ja. Repost ook trouwens, al had ik vanmiddag de clou gemistquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de cover van Kruistocht in spijkerbroek
Komt door die vale kleuren denk ik![]()
![]()
Kutmerk, al veel problemen gehad. Ik zou eens zoeken naar een Garantiebewijs-laptop, die zijn vele malen beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit een beetje een goed ding is?
[ afbeelding ]![]()
Denk dat er ook wel veel RKC shirts in die leger des heils bakken zijn gegaan afgelopen jarenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef DutchSL het volgende:
Zal het niet gewoon een Nederlandse jihadist zijn?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel veel RKC shirts in die leger des heils bakken zijn gegaan afgelopen jaren![]()
HET STAAT OP TWITTER DUS HET IS WAAR.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:53 schreef Dylan98 het volgende:
Ik zie net op twitter dat je waarschijnlijk ook de work rate van spelers kan veranderen op fut15![]()
Hahahahh, Merk: User Manualquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierro 1.498.000 laagste bin
Nog 1k en die van mij is het goedkoopste
List hem nu wel voor wat minder zodat hij verkoopt![]()
![]()
twitter:KingZhano twitterde op donderdag 14-08-2014 om 20:18:37Dudeweiser houdt van piemels! reageer retweet
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HET STAAT OP TWITTER DUS HET IS WAAR.![]()
zet meteen de link naar "ik bied de helft" FB erbij danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb je winst lopen makenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
Hierro 1.498.000 laagste bin
Nog 1k en die van mij is het goedkoopste
Ik heb mijn auba ook verkocht voor 1.85m![]()
![]()
oh ik kwam hem op fok tegenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet meteen de link naar "ik bied de helft" FB erbij dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een Duitser die als tenue een shirt heeft gekozen met de shirtreclame "Visit Malysia". Is de FUT community nou zo rot dat dit bewust gekozen is?![]()
Ik geef hem het voordeel van de twijfel..Maar deze community is tot alles in staat ja. Ik kom minimaal 1x per maand ook wel een HEIL HITLER ofzo tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Een Duitser die als tenue een shirt heeft gekozen met de shirtreclame "Visit Malysia". Is de FUT community nou zo rot dat dit bewust gekozen is?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Palmeri is dan wel weer iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef gazhims3lv het volgende:
https://twitter.com/tancredipalmeri/status/499984788737245185
Het staat op twitter dus het is waar.![]()
![]()
lijkt me dat je er bij na denkt wat voor shirt je in speel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
Een Duitser die als tenue een shirt heeft gekozen met de shirtreclame "Visit Malysia". Is de FUT community nou zo rot dat dit bewust gekozen is?
al heb ik een willekeurig shirt gehad waar ik pas na 10 wedstrijden achter kwam dat er bimbo op stond
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor de zekerheid heb ik na de 3-2 het laatste kwartier de bal treiterig rondgespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel..Maar deze community is tot alles in staat ja. Ik kom minimaal 1x per maand ook wel een HEIL HITLER ofzo tegen.![]()
Vrienden en Ozz-03,
Hoe zit het tegenwoordig met de prijzen van coins op de Playstation markt?
Ik heb er toevallig nog net iets meer dan 4 miljoen liggen en ik wil wel eens weer bij de McDonalds eten.
Groeten.![]()
Ik neem het wel van je over voor een euroknallertjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Confetti het volgende:
Vrienden en Ozz-03,
Ik heb er toevallig nog net iets meer dan 4 miljoen liggen en ik wil wel eens weer bij de McDonalds eten.
Groeten.
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
je kunt er net een milkshake van halen denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Confetti het volgende:
Vrienden en Ozz-03,
Groeten.![]()
tevens iemand nog op/aanmerkingen?
#FreeTrapz![]()
Dat staat op veel shirts in Mexico.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me dat je er bij na denkt wat voor shirt je in speel.
al heb ik een willekeurig shirt gehad waar ik pas na 10 wedstrijden achter kwam dat er bimbo op stond![]()
Ik zou het niet kunnen, met zo weinig pace met die buitenste CM's in deze formatie..lijkt me echt niet fijn eigenlijk. Maar die formatie ligt me sowieso niet echt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kunt er net een milkshake van halen denk ik![]()
tevens iemand nog op/aanmerkingen?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Confetti het volgende:
Vrienden en Ozz-03,
Groeten.![]()
![]()
En het is?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
mijn favoriete spits weer gehaald voor 2m coins. doe eens een gok![]()
Je hoeft geen bezigheidstherapie voor ons te verzinnen hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
veel geld voor Pellequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
mijn favoriete spits weer gehaald voor 2m coins. doe eens een gokAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kluivert.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
mijn favoriete spits weer gehaald voor 2m coins. doe eens een gokRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
serieus pelle gekocht voor 2 millquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
![]()
weet eigenlijk ook niet waar ik mee bezig benquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen, met zo weinig pace met die buitenste CM's in deze formatie..lijkt me echt niet fijn eigenlijk. Maar die formatie ligt me sowieso niet echt.14 van de 16 wedstrijden gewonnen maar toch een ander team willen bedenken lijk wel maver/een vrouw
![]()
heb het idee dat ik te veel tegen doelpunten krijg(16 wedstrijden 25 tegen goals)
#FreeTrapz![]()
![]()
Komt van de EA Twitch Stream van vanmiddag. Zeer goede kwaliteit
ff skippen naar 23minuten, ultimate komt dan aan bod
godver, laten ze maar een stukje zien van UT, faal
[ Bericht 13% gewijzigd door Maver24 op 14-08-2014 20:58:56 ]![]()
ThadeliciousAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat filmpje van Twitch is een andere build dan wat de mensen spelen op de beursvloer. Dat is een build die voor 90% klaar is.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
dat filmpje van Twitch is een andere build dan wat de mensen spelen op de beursvloer. Dat is een build die voor 90% klaar is.Fijn man, kan je meer vertellen om mijn donderdagavond na een kneiter lange dag werk op te vrolijken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
dat filmpje van Twitch is een andere build dan wat de mensen spelen op de beursvloer. Dat is een build die voor 90% klaar is.![]()
Heb UT al gespeeld, op een account met 500.000 fifa points. Een beetje alsof ik in jouw dromen was manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
hoe dan ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb UT al gespeeld, op een account met 500.000 fifa points. Een beetje alsof ik in jouw dromen was man![]()
Ik vind alles wat niet keihard rennen en schieten is lastig. Met die tutorials die ik vorige week ontdekt heb, is het net of ik opnieuw leer Fifa'en. Ook zo'n body feint. Moet je de stick van links naar rechts doen, maar door de looplijn doe ik m steeds impulsief van boven naar benedenquote:![]()
![]()
Dat team met khedira liep na 10 potjes echt totaal niet dus zit eraan te denken om nu dit te maken.![]()
Maar ben bang dat ik wat snelheid mis aan de buitenkant op het middenveld of zal dat wel meevallen met schweini en fella?![]()
![]()
Boeit totaal niet in deze formatie imo. Prima team. Ben ook wel benieuwd naar Benaglio. Vond hem wel fijn in een oudere FUT en hier ook veel goeds over gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Dat team met khedira liep na 10 potjes echt totaal niet dus zit eraan te denken om nu dit te maken.
[ afbeelding ]
Maar ben bang dat ik wat snelheid mis aan de buitenkant op het middenveld of zal dat wel meevallen met schweini en fella?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je natuurlijk wel even met ons delen wat je dan allemaal hebt gezien in Ultimate Team. Nieuwe formaties ofzo of nieuwe links in de formaties. Hoe ziet de animatie eruit van een pakje openen bijvoorbeeld. Heb je ook custom formatiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gamescom, bij onze vrienden van EA en niet in de publieke hal dus![]()
Of gewoon zo voor wat extra pace en betere back:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Dat team met khedira liep na 10 potjes echt totaal niet dus zit eraan te denken om nu dit te maken.
[ afbeelding ]
Maar ben bang dat ik wat snelheid mis aan de buitenkant op het middenveld of zal dat wel meevallen met schweini en fella?
Gundo is prima in die rol imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe ziet de animatie eruit van een pakje openen bijvoorbeeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even met ons delen wat je dan allemaal hebt gezien in Ultimate Team. Nieuwe formaties ofzo of nieuwe links in de formaties. Hoe ziet de animatie eruit van een pakje openen bijvoorbeeld. Heb je ook custom formaties
Ben echt benieuwd hoe de animatie van een pakje eruit ziet idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm nicequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of gewoon zo voor wat extra pace en betere back:
[ afbeelding ]
Gundo is prima in die rol imoalleen gundo's workrates staan me tegen
![]()
die Kazooie die ook youtube filmpjes maakt in goed engels is gewoon een nederlander. ik wist dat niet eens joh![]()
Dat leer je op de basisschool manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef Maver24 het volgende:
die Kazooie die ook youtube filmpjes maakt in goed engels is gewoon een nederlander. ik wist dat niet eens joh![]()
![]()
"I am" ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat leer je op de basisschool manAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hmm nicealleen gundo's workrates staan me tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn Engels is wel goed maar de uitspraak wat minder. Maar dat maakt het voor sommige mensen (goeie woordspeling) wel weer grappig.![]()
#spjdpaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Engels is wel goed maar de uitspraak wat minder. Maar dat maakt het voor sommige mensen (goeie woordspeling) wel weer grappig.![]()
Jezusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even met ons delen wat je dan allemaal hebt gezien in Ultimate Team. Nieuwe formaties ofzo of nieuwe links in de formaties. Hoe ziet de animatie eruit van een pakje openen bijvoorbeeld. Heb je ook custom formaties" hoe ziet de animatie eruit"
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus" hoe ziet de animatie eruit"
![]()
![]()
vraag me nu wel af hoe jorwol op zo'n event terecht komt![]()
@RR waarom niet gewoon boateng en neuer?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
is belangrijk hoor. beetje vernieuwing kan geen kwaad. Elk jaar hetzelfde is niet leuk meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jezus" hoe ziet de animatie eruit"
![]()
Chem van die gingerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
@RR waarom niet gewoon boateng en neuer?![]()
Nogmaalsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is belangrijk hoor. beetje vernieuwing kan geen kwaad. Elk jaar hetzelfde is niet leuk meer![]()
![]()
![]()
![]()
werkt bij de FP van fok geloof ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
@RR waarom niet gewoon boateng en neuer?![]()
na 4000 keer bekijken ben je het wel zat hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is belangrijk hoor. beetje vernieuwing kan geen kwaad. Elk jaar hetzelfde is niet leuk meer
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is belangrijk hoor. beetje vernieuwing kan geen kwaad. Elk jaar hetzelfde is niet leuk meer![]()
![]()
een beetje wel jahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na 4000 keer bekijken ben je het wel zat he![]()
Elke keer dat vuurwerk als je een pack opent is best leuk hoor.
O wacht, dat zit er niet meer in. Hoe lang heeft dat erin gezeten?![]()
ah dacht dat het de chelsea variant was. maar die komt ook maar op 6. beetje balen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha ik moest daar meteen aan denken. beetje confetti in de hoeken van het scherm als je een 85+ rated speler eruit vistquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, dat zit er niet meer in. Hoe lang heeft dat erin gezeten?![]()
![]()
![]()
Balen jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah dacht dat het de chelsea variant was. maar die komt ook maar op 6. beetje balen.eigenlijk wil ik kompany er ook niet in maarja het moet maar denk ik, vermaelen en vertonghen hebben beide high/mid
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha ik moest daar meteen aan denken. beetje confetti in de hoeken van het scherm als je een 85+ rated speler eruit vist![]()
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat jij de 30 al gepasseerd bentquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje dat Japanse stijltje erin brengen![]()
![]()
gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje dat Japanse stijltje erin brengen![]()
![]()
om wie gaat het team danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Balen jaeigenlijk wil ik kompany er ook niet in maarja het moet maar denk ik, vermaelen en vertonghen hebben beide high/mid
had op het vorige account een ligue 1 / brazilianen team
was best goed.
#FreeTrapz![]()
Ik heb precies die rechterkant in mijn 4-3-3 (5) team, ik zal er niets aan veranderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh
Misschien iets meer defensieve zekerheid inbouwen op links nog. DS2 wellicht andere ideeën voor de rechterkant?
#latereactie![]()
De bruyne en ibrahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om wie gaat het team danhad op het vorige account een ligue 1 / brazilianen team
was best goed.
![]()
Post dat team eens? Volgens mij heb jij best veel rolls-reus productiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb precies die rechterkant in mijn 4-3-3 (5) team, ik zal er niets aan veranderen
#latereactie![]()
![]()
ja en ? games is gewoon leuk daar zit geen leeftijd aan vast. Heb genoeg vrienden op me xbox die 40+ zijn. Die zijn net zo gek als ik van gamen en speel ik vaak potjes Fifa mee. ik vind het primaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij de 30 al gepasseerd bent![]()
Godverdomme wat een vragennet alsof ik ga letten op wat voor animatie er is als je een pakje openmaakt. Heb op de gameplay gelet stelletje verslaafden
![]()
![]()
Denk dat het meer is dat er hier fokkers zijn die net de pubertijd voorbij zijn, en jouw gedrag kinderachtig vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja en ? games is gewoon leuk daar zit geen leeftijd aan vast. Heb genoeg vrienden op me xbox die 40+ zijn. Die zijn net zo gek als ik van gamen en speel ik vaak potjes Fifa mee. ik vind het prima![]()
Heb je niet even gekeken of er nieuwe formaties in zitten en of er bijvoorbeeld bij sommige formaties die links tussen de spelers anders zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Jorwol het volgende:
Godverdomme wat een vragennet alsof ik ga letten op wat voor animatie er is als je een pakje openmaakt. Heb op de gameplay gelet stelletje verslaafden
![]()
En wat vond je daarvan? Of mag je niks vertellen van EAquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Jorwol het volgende:
![]()
![]()
er is al vernieuwing, eerst was het alleen de naam van de beste speler die je ziet bij het openen, nu zie je ook de kaartquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
Vond dat met die naam toch leuker.. en soms werd je getrolled door EA.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er is al vernieuwing, eerst was het alleen de naam van de beste speler die je ziet bij het openen, nu zie je ook de kaart![]()
Dit zo ongeveer jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat er hier fokkers zijn die net de pubertijd voorbij zijn, en jouw gedrag kinderachtig vinden.![]()
![]()
![]()
Dat van die naam vond ik wel leuker want je kon ook getrolled worden. Zag je Pepe staan kreeg je die van Juventus of Boateng van Bayern ipv die van Milan toen des tijdsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er is al vernieuwing, eerst was het alleen de naam van de beste speler die je ziet bij het openen, nu zie je ook de kaart![]()
De ergste troll van EA tegen mij was deze:
Er was een TOTW waar IF Michel (GK) in zat en ik kocht een silver pack. Toen zag ik die naam en het was een Spaanse CM en niet die keeper.![]()
Jongens pas op zometeen komt frans bauer voor bananasplit. Maver neemt ons allemaal in de malingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat van die naam vond ik wel leuker want je kon ook getrolled worden. Zag je Pepe staan kreeg je die van Juventus of Boateng van Bayern ipv die van Milan toen des tijds![]()
![]()
De gameplay was wel chill, maar speelse tegen mensen die echt nog slechter waren dan ik, dus dat kan het ook wel verklaren. Keepers hebben minder last van aids dan ze nu hebben bijvquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wat vond je daarvan? Of mag je niks vertellen van EA![]()
In de tijd dat het vuurwerk er nog in zat opende jij veel minder packs. Ik zie een verband.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
O wacht, dat zit er niet meer in. Hoe lang heeft dat erin gezeten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou ja zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De ergste troll van EA tegen mij was deze:
Er was een TOTW waar IF Michel (GK) in zat en ik kocht een silver pack. Toen zag ik die naam en het was een Spaanse CM en niet die keeper.![]()
![]()
#betereenlatereactiedangeenreactiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb precies die rechterkant in mijn 4-3-3 (5) team, ik zal er niets aan veranderen
#latereactie
Heb het team inmiddels gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zat wel in FUT10 maar of het in FUT11/12 zat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd dat het vuurwerk er nog in zat opende jij veel minder packs. Ik zie een verband.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon skippen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
wie kijkt er uberhaupt naar die animaties#ektebazenskippen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe de #NickskipOP en dat werkt echt.![]()
![]()
![]()
![]()
En formaties ook niet gecheckt, dat had ik inderdaad wel even kunnen doenmaar goed speel al een tijdje geen fut meer en had niet zoveel tijd dus heb alleen snel paar potjes gespeeld. Sowieso, jullie zien het snel genoeg joh
![]()
het schijnt ook te helpen als je met je teen op de knop druktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe de #NickskipOP en dat werkt echt.
geen idee hoe dat kan ;s![]()
maar even serieus, wat betreft dingen die er een beetje toe doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Jorwol het volgende:
En formaties ook niet gecheckt, dat had ik inderdaad wel even kunnen doenmaar goed speel al een tijdje geen fut meer en had niet zoveel tijd dus heb alleen snel paar potjes gespeeld. Sowieso, jullie zien het snel genoeg joh
gameplay zag er in het filmpje best uit als een flipperkast. veel anders dan 14 ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar was het nou echt vernieuwend?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Jorwol het volgende:
![]()
FUT? Nee, zover ik gezien heb niet, maar goed dikke kans dat ze nog niet alles hebben laten zien. Gameplay voelde wel heel anders aan, groot verschil tussen fifa 15 op xbox one en fifa 14 op ps4 in ieder geval. Zoals ik al zei, keepers zijn echt stukken beter. Flipperkast vind ik echt totaal niet, dat had ik juist bij 14 heel erg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar was het nou echt vernieuwend?![]()
Hmm als het allemaal weer een beetje het zelfde is hou ik mooi 14 nog even op de ps3 denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
FUT? Nee, zover ik gezien heb niet, maar goed dikke kans dat ze nog niet alles hebben laten zien. Gameplay voelde wel heel anders aan, groot verschil tussen fifa 15 op xbox one en fifa 14 op ps4 in ieder geval. Zoals ik al zei, keepers zijn echt stukken beter. Flipperkast vind ik echt totaal niet, dat had ik juist bij 14 heel erg.
beetje traden in 15. en dan komt ie vast tegen de winter wel in huis.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kijk wel even eerst de reacties hier aan en blijf lekker een paar maandjes fifa 14 spelen met spelers van het kaliber Ibra, Messi, Ronaldoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
FUT? Nee, zover ik gezien heb niet, maar goed dikke kans dat ze nog niet alles hebben laten zien. Gameplay voelde wel heel anders aan, groot verschil tussen fifa 15 op xbox one en fifa 14 op ps4 in ieder geval. Zoals ik al zei, keepers zijn echt stukken beter. Flipperkast vind ik echt totaal niet, dat had ik juist bij 14 heel erg.![]()
![]()
Dat is sowieso geen slechte keuzequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk wel even eerst de reacties hier aan en blijf lekker een paar maandjes fifa 14 spelen met spelers van het kaliber Ibra, Messi, Ronaldo![]()
![]()
Boohhhquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:12 schreef Freire het volgende:
@ Rolls Reus
[ afbeelding ]
Heb 2 teams (beide van jou), die met Neymar en deze
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga fifa 15 ook niet halen (zeg ik nu, maar doe het wss tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk wel even eerst de reacties hier aan en blijf lekker een paar maandjes fifa 14 spelen met spelers van het kaliber Ibra, Messi, Ronaldo) zodat ik alle tijd die ik normaal aan fifa verspil aan school kan besteden
verstandige jongen dit dat
![]()
i wishquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga fifa 15 ook niet halen (zeg ik nu, maar doe het wss toch) zodat ik alle tijd die ik normaal aan fifa verspil aan school kan besteden
![]()
![]()
Ik heb geen zin om van 10 a 15 miljoen weer op nul te moeten beginnenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga fifa 15 ook niet halen (zeg ik nu, maar doe het wss toch) zodat ik alle tijd die ik normaal aan fifa verspil aan school kan besteden
![]()
![]()
Jeans opgerold sowiesoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook bootschoenen en je jeans een beetje opgerold?met mooie nike schoentjes eronder
![]()
![]()
Ook techno op je Beats oordoppen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jeans opgerold sowiesomet mooie nike schoentjes eronder
![]()
Zulke goeie spelers.. maar 4-4-2 werkt bij mij ook totaal niet voor silver teams.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:16 schreef Freire het volgende:
Mijn experiment met dit team
[ afbeelding ]
is trouwens volledig mislukt![]()
Kazooie heeft Cannavaro legend gepulled vandaag in Fifa15 . Vroeg hem naar de formaties maar hij mag niks vertellen![]()
![]()
Nee dat techno sla ik overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook techno op je Beats oordoppen?![]()
Iam wishing you daddy spouted on the kachel, because it would be end with a sisserquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:23 schreef Maver24 het volgende:
Kazooie heeft Cannavaro legend gepulled vandaag in Fifa15 . Vroeg hem naar de formaties maar hij mag niks vertellen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iam wishing you daddy spouted on the kachel, because it would be end with a sisser![]()
![]()
![]()
je ga toch wel traden in 15 neem ik aan ouwe IF koningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om van 10 a 15 miljoen weer op nul te moeten beginnen
#FreeTrapz![]()
Al mijn succesvolle teams zijn idd 4-3-3 varianten geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zulke goeie spelers.. maar 4-4-2 werkt bij mij ook totaal niet voor silver teams.![]()
![]()
Eerste potje met mijn nieuwe team is echt tragisch. Tegen een Nederlander en elke LB+Y uit een 1-2tje vliegt eroverheen en hij is erdoor..echt vaag. En dat met Chikhaoui (en Sio)
Echt ultieme eaids dit potje. Werkt ook bij silvers blijkbaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jezus man wat triest, 2-0 achter in de 55ste minuut stopt ie met spelen, weet ik er maar ternauwernood 3-2 van te maken![]()
![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor. Het einde van mijn FUT leven nadertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je ga toch wel traden in 15 neem ik aan ouwe IF koning![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Eerste potje met mijn nieuwe team is echt tragisch. Tegen een Nederlander en elke LB+Y uit een 1-2tje vliegt eroverheen en hij is erdoor..echt vaag. En dat met Chikhaoui (en Sio)
Variaties op dit team kom je idd echt vaak tegen als je met silvers speelt![]()
![]()
de laatste nagel aan je kist ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor. Het einde van mijn FUT leven nadert
hoe heet ze ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die spelers van hem lopen vet kut met de bal als ze niet bestuurd worden, en uittrappen enzo kosten veel tijd. Ook zijn de keepers in mijn ervaring ineens allemaal Cech.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus man wat triest, 2-0 achter in de 55ste minuut stopt ie met spelen, weet ik er maar ternauwernood 3-2 van te maken![]()
Toen kreeg iedereen nog 9 chem, nu niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
Dit silver 442 team was![]()
[ afbeelding ]![]()
Bij mij vooral 4-3-3 (4) of 4-3-3 (5) ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Al mijn succesvolle teams zijn idd 4-3-3 varianten geweestbohh een goede Nigeriaanse RB.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
Dit silver 442 team was![]()
[ afbeelding ]![]()
precies. En toevallig was de keeper ook echt Cechquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die spelers van hem lopen vet kut met de bal als ze niet bestuurd worden, en uittrappen enzo kosten veel tijd. Ook zijn de keepers in mijn ervaring ineens allemaal Cech.![]()
![]()
Perea is echt slecht tegen LB+Y's heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Echt ultieme eaids dit potje. Werkt ook bij silvers blijkbaar![]()
Vind hem wel degelijk..ook niet meer dan dat. Debuut van TOTS Virgil in dit team was tragisch. Die kon echt geen kut dekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Perea serieus niet zo goed als ik had gehoopt. Hij kopt ook bijna nooit een corner erin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de laatste nagel aan je kist ?
hoe heet ze ?Nee, daar trap ik niet meer in
Af en toe een date voor de neuk, maar doorgaans worden ze vervelend als ze bij je in bed gelegen hebben, dus dat is meestal ook het punt waarna afscheid genomen wordt.
![]()
Baasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VrouwenNee, daar trap ik niet meer in
Af en toe een date voor de neuk, maar doorgaans worden ze vervelend als ze bij je in bed gelegen hebben, dus dat is meestal ook het punt waarna afscheid genomen wordt.
Heb je de katten nog?![]()
een eeuwige vrijgezel. wat moet je dan met al die tijd als je geen fut meer gaat spelen. hier niet meer posten. jeetje je moet een nieuwe hobby zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VrouwenNee, daar trap ik niet meer in
#FreeTrapz![]()
Hij is teringsnel, maar staat vaak verkeerd ofzo. Bij Van Dijk was het gewoon de pace..al heeft de TOTS wel 70 maar voordat hij eens is omgedraaid met die 62 agility en dat grote lijf is Sio al op weg naar het doel. Sowieso zijn die 1-2tjes gevolgd door LB+Y echt debiel OP. Iedere paupersilver kan hem met gevoel in de kaats perfect over de laatste man stiften zodat de andere spits richting doel kan. Ook met zijn weak foot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Perea is echt slecht tegen LB+Y's heb ik gemerkt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kinderpostzegels verzamelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een eeuwige vrijgezel. wat moet je dan met al die tijd als je geen fut meer gaat spelen. hier niet meer posten. jeetje je moet een nieuwe hobby zoeken![]()
Ik heb niet gezegd dat ik hier niet meer ga posten ? Zijn veel mensen die hier posten en het spel niet meer aanrakenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een eeuwige vrijgezel. wat moet je dan met al die tijd als je geen fut meer gaat spelen. hier niet meer posten. jeetje je moet een nieuwe hobby zoeken![]()
![]()
gezien zijn leeftijd zou je zeggen theezakjes vouwenquote:
#FreeTrapz![]()
Nog gefeliciteerd met je Cilessenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien zijn leeftijd zou je zeggen theezakjes vouwen![]()
![]()
Dat had ik ook vanmiddagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is teringsnel, maar staat vaak verkeerd ofzo. Bij Van Dijk was het gewoon de pace..al heeft de TOTS wel 70 maar voordat hij eens is omgedraaid met die 62 agility en dat grote lijf is Sio al op weg naar het doel. Sowieso zijn die 1-2tjes gevolgd door LB+Y echt debiel OP. Iedere paupersilver kan hem met gevoel in de kaats perfect over de laatste man stiften zodat de andere spits richting doel kan. Ook met zijn weak foot.Iemand had Ronaldo en Bale voorin en enige wat hij deed was LB+Y .
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gezien mn leeftijd kan ik ook nog gerust hyperventileren over animaties bij het openen van een FUT pakje heb ik vanavond geleerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien zijn leeftijd zou je zeggen theezakjes vouwen![]()
Hij deed het nog niet eens iedere keer, maar van de 10 keer dat hij het deed (nog steeds vrij vaak) was het gewoon 8x een dikke kans en 5x een goal. Die andere was een longshot waar TOTS Forster alleen maar naar kon staren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmiddagIemand had Ronaldo en Bale voorin en enige wat hij deed was LB+Y .
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ahh dat kan je zeker zien hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je Cilessenja zootje zaad in jumbo packs niet normaal
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien mn leeftijd kan ik ook nog gerust hyperventileren over animaties bij het openen van een FUT pakje heb ik vanavond geleerd.
#FreeTrapz![]()
Klinkt meer als van die radiopiraten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Zhano het volgende:
Don, Ad en Klaas, internettelevisie. #catchy
Klaas =
En Don en Ad zetten deze dame aan het werk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DJ 100% CRISISquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt meer als van die radiopiraten.
Klaas =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat jij dit kentquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt meer als van die radiopiraten.
Klaas =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 dagen achterelkaar intensief FUT gespeeld. Dat moet ik niet meer doen, Ik word er only aggressive fan.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verslavend he!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Rijst het volgende:
2 dagen achterelkaar intensief FUT gespeeld. Dat moet ik niet meer doen, Ik word er only aggressive fan.![]()
coop swaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Rijst het volgende:
2 dagen achterelkaar intensief FUT gespeeld. Dat moet ik niet meer doen, Ik word er only aggressive fan.Hala Madrid !
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam ze vandaag tegen op mijn vaste guilty pleasure http://loldutchpeople.nl/
Deze valt een beetje uit de toon imho. Gewoon degelijke ouwe mensen die zich gedragen zoals het hoort en niet de hele dag FUT spelen![]()
![]()
lekker met de hele woonkamer kijken naar d'n vakantiekiekjes op d'n blokker ipadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze valt een beetje uit de toon imho. Gewoon degelijke ouwe mensen die zich gedragen zoals het hoort en niet de hele dag FUT spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste tijd wanneer ik een doelpunt tegenkrijg heb ik de neiging om mn controller ergens keihard tegenaan te gooien. Ik maak dan wel altijd zo'n zwingende beweging maar laat gelukkig niet los want dan vliegt ie door het raam heen.quote:![]()
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker met de hele woonkamer kijken naar d'n vakantiekiekjes op d'n blokker ipad![]()
Kut duitsersMaar fifa 15 lijkt echt snel te gaan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wanneer kon je vorige jaar rating zien in FIFA creation center ? Was het niet rond deze tijd?
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef over_hedge het volgende:
![]()
:)![]()
dacht misschien kan ik met een miljoen mijn ibra upgraden naar een IF
kom je mooi van een koude kermis thuis
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Rijst het volgende:
lol die guy van FB staat er ook tussen. Iemand van hier deze ingezonden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef over_hedge het volgende:
dikke blunder van de keeper bij de 3-1Feyenoord Rotterdam![]()
keepers zijn "natuurlijker" geworden, er moet dus ook een vermeer in het spel zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dikke blunder van de keeper bij de 3-1Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Reactquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Rijst het volgende:
sooooo he's looking old
[ afbeelding ]Dikke blunder van EA door Reus nog steeds 85 te latenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dikke blunder van de keeper bij de 3-1![]()
![]()
![]()
![]()
:)![]()
Not sure if serious...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
React
[..]
Dikke blunder van EA door Reus nog steeds 85 te laten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk eerder dat die het expres doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dikke blunder van de keeper bij de 3-1Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vandaag ook mijn kopie in ontvangst genomen. Zitten 5 nieuwe formaties in FUT, links heb ik nog niet naar gekeken eigenlijkwat is een lach als je van binnen huilt![]()
/care, HOE ZIET DE PACKOPENING-ANIMATIE ERUIT!!?!?!?1?!?!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Revontulet het volgende:
Vandaag ook mijn kopie in ontvangst genomen. Zitten 5 nieuwe formaties in FUT, links heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk![]()
Jimenez en Reyna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh oh, die maver weer hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
/care, HOE ZIET DE PACKOPENING-ANIMATIE ERUIT!!?!?!?1?!?!
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
welke 5 formaties zijn dat dan? als je ze weet moet je het wel even delen met onsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:02 schreef Revontulet het volgende:
Vandaag ook mijn kopie in ontvangst genomen. Zitten 5 nieuwe formaties in FUT, links heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk![]()
![]()
Hij heeft het wel gedm'd naar wat mensen maar hij mag het niet posten op openbare fora.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke 5 formaties zijn dat dan? als je ze weet moet je het wel even delen met onsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
i smell shitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gedm'd naar wat mensen maar hij mag het niet posten op openbare fora.![]()
Deze boyko dus:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze Sakho van L'pool hadden
Ook een Senegalees. Leuk linken met Diame en Kouyate![]()
![]()
Dan zou ik je handen maar eens wassen. Of jezelf onttarrelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iam roflquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik je handen maar eens wassen. Of jezelf onttarrelen.![]()
beter wast ie ze na t onttarrelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik je handen maar eens wassen. Of jezelf onttarrelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
manneziekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
http://gyazo.com/96101fcd9aa5905fed3a238a9d410f0f
de pack animatie![]()
ik wil veel bloemen en een beetje knappe muziek. ik ben nu klaar om te gaan. dit was alles wat ik nog miste in mijn leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
de pack animatiePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O is dit het? Bij nader inzien ga ik geen Fifa 15 halenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
de pack animatie![]()
![]()
Dat 433(3) team loopt voor geen meterga wel weer met de ouderwetse 433 spelen, daar kan ik veel beter mee overweg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |