SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Yakuza op 14-08-2014 18:16:49 ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Met 90 Schweinsteiger in de WC mode gespeeld. Tie heb ik nooit gehad helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?![]()
oh boiWeah hoef je niet te proberen mocht je dat ooit van plan zijn. Kan niet op tegen Crespo en Kluivertquote:![]()
![]()
Oh en trouwens. Robben > Ronaldo. Waar was die gast op het WK? Oh ja, te druk met zijn haar.
Bij Real Madrid is hij natuurlijk fenomenaal. Maar kijk wat voor spelers hij om zich heen heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Robben heeft ook niet de minste om zich heen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef DuTank het volgende:
Oh en trouwens. Robben > Ronaldo. Waar was die gast op het WK? Oh ja, te druk met zijn haar.
Bij Real Madrid is hij natuurlijk fenomenaal. Maar kijk wat voor spelers hij om zich heen heeft.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb hem. Heb je alleen weinig aan want heb nog geen wedstrijd met hem gespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier 90 Schweinsteiger gehad, is tie een beetje goed ?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
City Mangala voor 700 BIN, was net te laat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:
oh boi
[..]
Weah hoef je niet te proberen mocht je dat ooit van plan zijn. Kan niet op tegen Crespo en Kluivert
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zijn er 2 Gullits?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja Gullit wil ik ook 2x gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Okeuj, zou alleen Gullit, Maldini en Gullit nog wel willen gebruiken maar ga er geen cent meer insteken (dus dat wordt m niet meer)
#nohommo![]()
Als je naar zijn stats kijkt, kan ik me dat heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, bedoelde Marco van Basten. Kun je nagaan hoe graag ik Gullit wil
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je naar zijn stats kijkt, kan ik me dat heel goed voorstellen.![]()
![]()
Perfect, kan ik hem eindelijk deze FIFA nog triple-linken met Dzyuba en lekker cross-abusen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
He's great, thanks for asking.quote:
Hij doet het echt fantastisch hier..eigenlijk net zo goed als Cech. Maakt amper fouten en heeft echt al vaak overwinningen voor me binnen gehaald. Freire heeft er nog steeds nachtmerries van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Hij doet het echt fantastisch hier..eigenlijk net zo goed als Cech. Maakt amper fouten en heeft echt al vaak overwinningen voor me binnen gehaald. Freire heeft er nog steeds nachtmerries van.![]()
![]()
sanka saxy teampje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.
[ afbeelding ]
Alleen jammer vanFUT in het Nederlands
Terwijl your English so goed isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziek teamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
thanks meet ik heb die hard dan maar even gehaald.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |