Haar zusje Renate was ten tijde van probleemwijken tien, dus nu een jaar of negentien, maar toch mooi al twee kinderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
Zou dat bovenste meiske nog steeds raken.
Die zegt ik wil een broodjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er komt een neger bij de hoeren...
Met m'n lul ertussenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zegt ik wil een broodje
Wat een volk is het ook hè.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haar zusje Renate was ten tijde van probleemwijken tien, dus nu een jaar of negentien, maar toch mooi al twee kinderen
Prachtig toch. Dikkie die nog even voor Jan en Tina (RIP) opkomt omdat "geen kwaad woord over de doden"quote:
Don't you rememberquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eet ik hem zelf op
[ afbeelding ]
Bietje jammer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef deadprez het volgende:
Godver ik wilde een van die smileys van treinhomo posten maar zijn server is down.
Ach wat deed jij van je 19e tot 24e? Je kunt dat beter een kind barenquote:
en daarom is het spreekwoord....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bietje jammer.
Wij willen ander beleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |