quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga dat allemaal even aan die kut uitleggen, kom op zeg.
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Via DM is Jian best wel aardig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh Niet hier zei ik tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op whatsapp vind ik je het liefst, met al die gekke foto's van je dagelijkse meemakerijen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.SadistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klinkt idd meer als liesje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoord
Lekker eigenwijsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat klinkt idd meer als liesje.
Klopt helemaal maar:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoord
Ik noem dat liever enthousiast.quote:
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.quote:
Ik kan de eerste 4 tonen al lang man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.
ach, no pain no gain. Gewoon doen wat de leraar zegt en ondertussen zelf ook op onderzoek. Ik hou er wel van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.
ik verwacht een optreden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan de eerste 4 tonen al lang man.
opening song, vader jacob, 2nd song 60 minutes of silence, 3rd song de eerste twee akkoorden van nothing else matters.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik verwacht een optreden.
over 2 maanden plannen? mijn verzoek is stairway to heaven
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
deze er tussen om professioneel tintje te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
opening song, vader jacob, 2nd song 60 minutes of silence, 3rd song de eerste twee akkoorden van nothing else matters.
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.
Wendy 'O Williams.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?
Huis concert? Je bent welkom Liesjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.
Imago.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?
Kampvuur in je woonkamer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Huis concert? Je bent welkom Liesje![]()
in der hippie jurk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
Ik vind liesje wel een Melanie typetje![]()
Best leuk liedje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
Ik vind liesje wel een Melanie typetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |