Die van Joez wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of je fantaseert je dat je piemol meer dan 5cm doorsnee heeft.
Je denkt dat Isax een breedbekkikker is? Deep-throat hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je er nog een stuk of vier nodig om een mond echt uit te rekken.
Whut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je er nog een stuk of vier(tegelijkertijd) nodig om een mond echt uit te rekken.
Bij deep throat iig niet, maar dan vraag ik me af wat vrouwen dan zo opwindend vinden aan deep throath, of zitten de erogene zones tegenwoordig ookal in de slokdarm?.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whut?
2 tegelijk lijkt mij technisch al niet mogelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
Jessus, probeer je het schuimpjesgehalte in de cos te ontlopen krijg je dit, omg
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, en ook voor spreiding.
[..]
Nog geen gebroken snaren.
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ikquote:
Zowel de mensen die 'm verafschuwen als de mensen die 'm verafgoden zijn niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ik
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zowel de mensen die 'm verafschuwen als de mensen die 'm verafgoden zijn niet serieus te nemen.
De aannames zijn niet meer aan te slepen, maar er zelf even over nadenken ho maar. Aub, doe 't.
Ik snap dat YT gedoe nooit als antwoord.quote:
Jammer. Keek er al naar uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.
Oh ok. En je mist een woordje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.
Ik moet Lies een beetje in de gaten houden op het moment want voor je het weet zit ze weer allerlei dingen te doen die eigenlijk niet kunnenquote:
Oh je hebt een sensei-rol aangenomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet Lies een beetje in de gaten houden op het moment want voor je het weet zit ze weer allerlei dingen te doen die eigenlijk niet kunnen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat YT gedoe nooit als antwoord.
tekstelijke reacties begrijp je ook niet,dus waar zit het verschil?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |