Blub blub blubquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dit gaat wat worden voor Rienk.
Die gaat morgen proberen om 10 minuten onder water te blijven.
Ik hoop dat het hem gaat lukken.
PLOINKquote:
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.quote:
Leef je uit, meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.
en dan heb je weer zoveel pijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.
Wil je Lady en de Vagebond doen met Joezi?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef isax het volgende:
[..]
en dan heb je weer zoveel pijn![]()
Wel leuk dat je er zoveel plezier aan hebt.
Heb je ook een jesus snaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh die zitten er nog genoeg tussen hoor.
Zoveel pijn als dinsdag geloof ik niet dat het nog wordt, toen kon ik niet eens snaren aanraken. Zal vast nog wel eens pijn doen maar steeds minder hoop ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef isax het volgende:
[..]
en dan heb je weer zoveel pijn![]()
Wel leuk dat je er zoveel plezier aan hebt.
Alleen met jou spekje van mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wil je Lady en de Vagebond doen met Joezi?
Doe je strek oefeningen? Deed ik altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoveel pijn als dinsdag geloof ik niet dat het nog wordt, toen kon ik niet eens snaren aanraken. Zal vast nog wel eens pijn doen maar steeds minder hoop ik.
Ja ik vind het geweldig.
Dat je het redelijk strak trekt. En dan knapt "Sjesus"quote:
Yep, en ook voor spreiding.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
Doe je strek oefeningen? Deed ik altijd.
Nog geen gebroken snaren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het redelijk strak trekt. En dan knapt "Sjesus"
Ach jongetje jij pas er ook nog bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zou niet eens deep throaten. Dat wil je alleen bij de Joez.
Tegelijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ach jongetje jij pas er ook nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |