quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef isax het volgende:
[..]
Steek even meteen een bos veren in je anus.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef isax het volgende:
[..]
Steek even meteen een bos veren in je anus.
Ze is nu wakker even wachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe ff een pic van die slapende vrouw dan.
ik ook zo eerst ff naar huis kachelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een biertje open trekken is half 5 mag wel he
in mijn topique wat een fucking eerquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Never forget. Joezi 2014-2014
[ afbeelding ]
lol ze diggen maar durven niet los te gaan, white pussiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die dude in het rood voelt 'm zwaar. Al die dudes kijken te blij.
Die 2e dude dacht hij krijgt ook nog een handshake, terecht dat ie niet kreeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ze diggen maar durven niet los te gaan, white pussies
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die 2e dude dacht hij krijgt ook nog een handshake, terecht dat ie niet kreeg.
General Levy is de shiznit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben fan
Kende m alleen van: Wicked UUH wicked UUH. Jungle is massive!
Mijn broer luisterde er vroeger naar. Ik vond het maar niks met al die rare klanken. Nu klinkt het wel aardig.quote:
What happened to the 103?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Bong Bong
Bidi Men
Bena Bena bohoi
gena men den
gena men
ehya
kinky shit dit weerquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Operation Eradication. Them gunshots hot and the battlestick long.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef isax het volgende:
[..]
Jesus ik moest drie keer kijken tot ik snapte waar ik moest kijken. Die dude op de voorgrond
Heb je internet waar je heen gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
Maandag maar ik moest mijn kleren naar mijn ouders huis nemen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:32 schreef isax het volgende:
[..]
Jesus ik moest drie keer kijken tot ik snapte waar ik moest kijken. Die dude op de voorgrond
Neen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je internet waar je heen gaat?
Nou ja zeg, let een beetje op je woorden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
Zou zo een maat van je kunnen zijn
Waarom?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Hij heeft zijn ziel verkocht aan de duivel.
Haven't we all?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Hij heeft zijn ziel verkocht aan de duivel.
DGK?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat hij zelf witheet zou worden in DGK als er zo gemanipuleerd zou worden door de regie.
En ik maar denken dat dat big brother wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De rls der rlssen. Utopia is een slap aftreksel van DGK.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:59 schreef isax het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat big brother was
Blub blub blubquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dit gaat wat worden voor Rienk.
Die gaat morgen proberen om 10 minuten onder water te blijven.
Ik hoop dat het hem gaat lukken.
PLOINKquote:
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.quote:
Leef je uit, meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.
en dan heb je weer zoveel pijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En zo fijn, mijn vingers doen ook niet zoveel pijn meer dus ik denk dat ik veel ga oefenen. Verheug me er al dagen op.
Wil je Lady en de Vagebond doen met Joezi?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef isax het volgende:
[..]
en dan heb je weer zoveel pijn![]()
Wel leuk dat je er zoveel plezier aan hebt.
Heb je ook een jesus snaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh die zitten er nog genoeg tussen hoor.
Zoveel pijn als dinsdag geloof ik niet dat het nog wordt, toen kon ik niet eens snaren aanraken. Zal vast nog wel eens pijn doen maar steeds minder hoop ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef isax het volgende:
[..]
en dan heb je weer zoveel pijn![]()
Wel leuk dat je er zoveel plezier aan hebt.
Alleen met jou spekje van mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wil je Lady en de Vagebond doen met Joezi?
Doe je strek oefeningen? Deed ik altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoveel pijn als dinsdag geloof ik niet dat het nog wordt, toen kon ik niet eens snaren aanraken. Zal vast nog wel eens pijn doen maar steeds minder hoop ik.
Ja ik vind het geweldig.
Dat je het redelijk strak trekt. En dan knapt "Sjesus"quote:
Yep, en ook voor spreiding.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef isax het volgende:
[..]
Doe je strek oefeningen? Deed ik altijd.
Nog geen gebroken snaren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je het redelijk strak trekt. En dan knapt "Sjesus"
Ach jongetje jij pas er ook nog bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zou niet eens deep throaten. Dat wil je alleen bij de Joez.
Tegelijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ach jongetje jij pas er ook nog bij.
Die van Joez wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of je fantaseert je dat je piemol meer dan 5cm doorsnee heeft.
Je denkt dat Isax een breedbekkikker is? Deep-throat hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je er nog een stuk of vier nodig om een mond echt uit te rekken.
Whut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je er nog een stuk of vier(tegelijkertijd) nodig om een mond echt uit te rekken.
Bij deep throat iig niet, maar dan vraag ik me af wat vrouwen dan zo opwindend vinden aan deep throath, of zitten de erogene zones tegenwoordig ookal in de slokdarm?.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whut?
2 tegelijk lijkt mij technisch al niet mogelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
Jessus, probeer je het schuimpjesgehalte in de cos te ontlopen krijg je dit, omg
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, en ook voor spreiding.
[..]
Nog geen gebroken snaren.
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ikquote:
Zowel de mensen die 'm verafschuwen als de mensen die 'm verafgoden zijn niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ik
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, hoog frustratiegehalte toch?! Ik was even weg, maar de meute gaat gewoon door. 1 bommetje en de boel explodeert nog. zal ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zowel de mensen die 'm verafschuwen als de mensen die 'm verafgoden zijn niet serieus te nemen.
De aannames zijn niet meer aan te slepen, maar er zelf even over nadenken ho maar. Aub, doe 't.
Ik snap dat YT gedoe nooit als antwoord.quote:
Jammer. Keek er al naar uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.
Oh ok. En je mist een woordje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan krijgen wel huilbuien en dan wordt Lies verdrietig want die oefent momenteel en het gaat echt heel goed en dan moet ze gaan modereren enzo.
Ik moet Lies een beetje in de gaten houden op het moment want voor je het weet zit ze weer allerlei dingen te doen die eigenlijk niet kunnenquote:
Oh je hebt een sensei-rol aangenomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet Lies een beetje in de gaten houden op het moment want voor je het weet zit ze weer allerlei dingen te doen die eigenlijk niet kunnen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat YT gedoe nooit als antwoord.
tekstelijke reacties begrijp je ook niet,dus waar zit het verschil?quote:
Ok dan.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet Lies een beetje in de gaten houden op het moment want voor je het weet zit ze weer allerlei dingen te doen die eigenlijk niet kunnen
Tienersletje aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
Ik ga mijn piemeltje in een bak met ijs hangen
Ik heb een padawanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh je hebt een sensei-rol aangenomen.
sommige is natuurlijk een makkelijke benaming met meer dan 100.000 accounts.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Baconbus het volgende:
De interactie tussen sommige fokkers.
[ afbeelding ]
Volgens de Iceman kun je dan erna langer masturberenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tienersletje aan de haak geslagen?
Het is op zovelen van toepassing dat namen noemen beperkend zou werken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige is natuurlijk een makkelijke benaming met meer dan 100.000 accounts.
En verder spuiten, of dat dan weer niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens de Iceman kun je dan erna langer masturberen
Lijkt me logischequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is op zovelen van toepassing dat namen noemen beperkend zou werken.
"Langer" lijkt me niet in elke context van toepassing hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog langer dan de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Langer" lijkt me niet in elke context van toepassing hier.
Wat is jouw masturbeer record? qua snelste tijd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Langer" lijkt me niet in elke context van toepassing hier.
Als je dat ook echt gaat zitten timen. En ondertussen hopen dat je sneller bent dan de vorige keer. Ja nee, dat werkt hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is jouw masturbeer record? qua snelste tijd?
Je kunt op zn minst een schatting doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dat ook echt gaat zitten timen. En ondertussen hopen dat je sneller bent dan de vorige keer. Ja nee, dat werkt hoor.
Afgezien dat het me heel genant lijk als je als vrouw al klaar komt voordat je prins in kwestie dat al doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dat ook echt gaat zitten timen. En ondertussen hopen dat je sneller bent dan de vorige keer. Ja nee, dat werkt hoor.
Lies is geen Isax of Chocoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt op zn minst een schatting doen
Gitaarmuziek....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, die begint meteen over andere dingen
zou jij een ijspegel in je vulva steken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef isax het volgende:
Klopt opzich wel want je moet hem eerst ook nog ontdooien. Dus langer sjoemelen ermee
surry Lies, ik kan geen 2 dingen tegelijk schijnbaar, verkeerde plekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
dat is niet om te lachen, maar bloedserieus, met je speelkwartier
Trek je er zo alles mee afquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zou jij een ijspegel in je vulva steken?
LOL!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
dat is niet om te lachen, maar bloedserieus, met je speelkwartier
Ja straks kruis ik mijn nakomeling nog met een dinoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je weet nooit of je bevrucht word, bevroren zaad word actief.
Nee, de dagopdracht was top, het zou leuk zijn als je daar nu eens aan vast hieldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ja nou sorry. Ik lach, hard.
Moet ik nou mijn plakplaatje weer inleveren?
Godzisax.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
Ja straks kruis ik mijn nakomeling nog met een dino
Geef maar toe, je pingelt wat af om in Jian zijn broekje je komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ja nou sorry. Ik lach, hard.
Moet ik nou mijn plakplaatje weer inleveren?
Ik wend al mijn gitaarskills momenteel aan voor Liesje en dat vind ik mooi genoeg ....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:57 schreef Joezi het volgende:
Jian zou nog eens zijn gitaarskills laten horen.
Ja precies. Daarvoor koop ik een gitaar van 100 euro en speel ik mijn vingers stuk. Jij snapt het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef maar toe, je pingelt wat af om in Jian zijn broekje je komen
Misschien is dat haar al gelukt, maar dat gaan we jou dan zeker niet vertellen.....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef maar toe, je pingelt wat af om in Jian zijn broekje je komen
Oh nice, via de skype?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wend al mijn gitaarskills momenteel aan voor Liesje en dat vind ik mooi genoeg ....
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Daarvoor koop ik een gitaar van 100 euro en speel ik mijn vingers stuk. Jij snapt het.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga dat allemaal even aan die kut uitleggen, kom op zeg.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst......quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Via DM is Jian best wel aardig eigenlijk
Jij ook welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga dat allemaal even aan die kut uitleggen, kom op zeg.
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh Niet hier zei ik tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op whatsapp vind ik je het liefst, met al die gekke foto's van je dagelijkse meemakerijen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.SadistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet hem horen als ik wat vraag over andere nummers dan waar ik op zou moeten oefenen. Dan is aardig niet het eerste wat in je op komt zeg maar.Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klinkt idd meer als liesje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoord
Lekker eigenwijsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat klinkt idd meer als liesje.
Klopt helemaal maar:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat iets genuanceerder, ik vertel je wat je naar mijn mening niet moet doen omdat je dat bijvoorbeeld (nog) niet kan. Vervolgens ga jij het dan toch doen en als het dan niet lukt, ga je mij vragen waarom het toch niet gaat. Beter verwoord
Ik noem dat liever enthousiast.quote:
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.quote:
Ik kan de eerste 4 tonen al lang man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.
ach, no pain no gain. Gewoon doen wat de leraar zegt en ondertussen zelf ook op onderzoek. Ik hou er wel van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En haar vingers zo verneuken, dat ze rsi heeft voordat ze de intro van nothing else matters zonder fouten kan spelen.
ik verwacht een optreden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan de eerste 4 tonen al lang man.
opening song, vader jacob, 2nd song 60 minutes of silence, 3rd song de eerste twee akkoorden van nothing else matters.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik verwacht een optreden.
over 2 maanden plannen? mijn verzoek is stairway to heaven
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
deze er tussen om professioneel tintje te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
opening song, vader jacob, 2nd song 60 minutes of silence, 3rd song de eerste twee akkoorden van nothing else matters.
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.
Wendy 'O Williams.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?
Huis concert? Je bent welkom Liesjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry, over twee maanden heb ik een tour.
Imago.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
voor welk imago ga je? beetje avril lavigne of toch taylor swift?
Kampvuur in je woonkamer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Huis concert? Je bent welkom Liesje![]()
in der hippie jurk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
Ik vind liesje wel een Melanie typetje![]()
Best leuk liedje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef Joezi het volgende:
Ik vind liesje wel een Melanie typetje![]()
De treinreis overleefdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef isax het volgende:
[..]
in der hippie jurk.
perfect gezien.
Beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
zonder in slaap te vallen. was wel een gevecht.
Schattig ? Ik denk dat ze al drie stations eruit wildequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef isax het volgende:
was mega schattig. iedere keer als een gehandicapte mevrouw een boordje zag van een treinstation klapte ze en zei ze het mega hard![]()
ik werd er vrolijk van.
zo mooi hoe ze zat te genieten.
nee ze deed ze daarna opschrijven enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Schattig ? Ik denk dat ze al drie stations eruit wilde
Nu thuis bij mamas en de beesten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
zonder in slaap te vallen. was wel een gevecht.
ik heb ook een papasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu thuis bij mamas en de beesten?
Biecht maar op je gaat op kamp.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
nee ze deed ze daarna opschrijven enzo.
ik dacht eerst dat ze zat te slapen ofzo want ze was zo naar buiten aan het staren.
totdat we voorbij breukelen kwamen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
lol die grond van die akker is zwaar bevuild volgens Anton
Echt?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die nepzwerver begind ook weer te zeveren
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
lol die grond van die akker is zwaar bevuild volgens Anton
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Die Groenlinksbiokutjes zitten dus gewoon kankerverwekkende groente te vreten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom dan vechten jonguuuh kut kind !!!!!!!
[..]Die Groenlinksbiokutjes zitten dus gewoon kankerverwekkende groente te vreten.
Ik ben niet degene die jankt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goed punt. Jij bent best wel hard.
Mwah, Nicoline: rijke ouders, naïef, 10 jaar studeren aan een universiteit. Dat moet Groenlinks zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef isax het volgende:
die stemmen vaak partij voor de dieren trouwens
Die groene partijen zijn allemaal kansloosquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mwah, Nicoline: rijke ouders, naïef, 10 jaar studeren aan een universiteit. Dat moet Groenlinks zijn.
politiek expert in da housequote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mwah, Nicoline: rijke ouders, naïef, 10 jaar studeren aan een universiteit. Dat moet Groenlinks zijn.
Ik wil vechtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Persefoneia het volgende:
Ik eeeehhhhh.... heb een leuke avond gehad.
Moest het even kwijt maar dat mag niet in de COS, doe het hier maar even![]()
How is life hier?
Helaas ben je wel degene met een vibranium plaat voor z'n kop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die jankt.
Gelukkig wel. Het zou maar aan de macht komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die groene partijen zijn allemaal kansloos
Oh, leg eens uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas ben je wel degene met een vibranium plaat voor z'n kop.
Brain vind 'm anders wel geyl, gok ik zomaar even.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geerd Wilders is ook om te lachen die heeft een uitgekookte prei als kapsel dat kan je ook niet normaal vinden
Ik geef er allemaal niks om eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Brain vind 'm anders wel geyl, gok ik zomaar even.
Kunnen wij elkaar een hand geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik geef er allemaal niks om eigenlijk
Denken kan je beter aan anderen overlaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef isax het volgende:
ik denk dat brain er zo een is die mega hard zeikt maar al in tijden geen stemhokje van binnen heeft gezien
Ik heb nog nooit gestemdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef isax het volgende:
ik denk dat brain er zo een is die mega hard zeikt maar al in tijden geen stemhokje van binnen heeft gezien
Stoerquote:
begrijp ik nou goed dat jij denkt dat jij de messias bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Denken kan je beter aan anderen overlaten.
Dat begrijp je verkeerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat jij denkt dat jij de messias bent?
Dat is tip nummer éénquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
jouw vertrouw ik niet meer
Jouw gedachtegangen zijn niet erg logisch. Wat geeft jou de aanleiding om te denken dat ik nooit stem?quote:
Ideale date voor mequote:
omdat jij zo onrealistisch denkt dat er geen een partij is die zich daar bij kan aansluiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jouw gedachtegangen zijn niet erg logisch. Wat geeft jou de aanleiding om te denken dat ik nooit stem?
Ja hoor de laatste bleek ergerquote:
De PVV komt toch wel in de buurt hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
omdat jij zo onrealistisch denkt dat er geen een partij is die zich daar bij kan aansluiten.
En helaas zijn er velen met jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De PVV komt toch wel in de buurt hoor.
kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De PVV komt toch wel in de buurt hoor.
Helaas niet genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En helaas zijn er velen met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |